تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۳۳۳۲۱
سرپرست شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا

۲
۰
حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا
کبنا ؛سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا در منطقه ساران بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، امروز پنج شنبه (2 اردیبهشت ماه 1400) اسفندیار برخه با بیان اینکه این پروژه طی دو سال گذشته با وجود انعقاد قرارداد با شرکت حفار و بدلیل معارضات اجتماعی متاسفانه تعطیل و راکد مانده بود، افزود: در پی دستور استاندار و بازدید حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و با رایزنی های نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و همکاری ستودنی دادستان، نیروهای انتظامی و اهالی روستای ساران این معارض برطرف و پروژه مذکور وارد فاز عملیاتی شد و تلاش می شود این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
وی تصریح کرد: چاه جدید در نزدیکی چاه قدیمی جانمایی و حفر خواهد شد و بر اساس مطالعات فنی هیچ تاثیری در روند کاهش آبدهی چاه آب شرب منطقه ساران ندارد.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اهالی روستای ساران با مذاکرات و صحبت های صورت گرفته و کارهای کارشناسی در این زمینه توجیه و تعامل خوبی داشتند و خوشبختانه این معارضات برطرف شد.
برخه ابراز امیدواری کرد که این تعامل ادامه داشته باشد تا مشکلات آب شرب روستای توت نده و سایر روستاها، قبل از شروع فصل گرما برطرف شود.
وی ضمن تقدیر از نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی، بیان کرد: در سال تولید، پشتیانی ها و مانع زدایی ها با همت مسئولین بخصوص پشتیبانی دستگاه قضایی و انتظامی باید به سمت تقویت زیرساخت های خدماتی و پشتیبانی و رفع موانع در روستاها حرکت کرده و تلاش کنیم تا تولید به عنوان یکی از محرک های اصلی اقتصاد کشور در روستاها تقویت و شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد سیاست کاری شرکت آب و فاضلاب را توسعه هرچه بیشتر خدمات به روستائیان دانست و ادامه داد: همه ما خادمان مردم هستیم و سقایی بزرگترین افتخار ماست که تلاش داریم آن را با تمام توان انجام دهیم و اراده و همت خود و ظرفیت مجموعه متبوع را بکار خواهیم بست تا زمینه آسایش هم استانی های عزیز در شهرها و بویژه روستاها را نسبت به تامین آب شرب بیش از پیش فراهم کنیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

متولد ده ۵۰ در توت نده
Iran, Islamic Republic of
این اقدام اقدامی مقطعی است!
پیشنهاد برای اینکه این بودجه ،درست وبا نگاه آینده نگرانه وجامع و مانع باشد این است که:
۱-این هزینه و اقدام برای آب شربِ روستای توت نده باید از کوهپایه های بالا دست روستای توت نده که آبی به مراتب بهتر وبهداشتی تر از آب رسانی و انتقالِ آب از منطقه کناری رودخانه بشار (روستای ساران ) می باشد هزینه شود وحفر چاه نمایند برای آبرسانی به‌ توت نده!
۲-وهمچنین همه میدانند که دامنه های بالادست روستای توتنده که داری شیب تند وخوب و هم هزینه ی
بسیارکمتر ی، بسیارکمتری از آوردن آبِ روستا از پایین دست به بالا دست می باشد باید آب رسانی به توت نده انجام گیرد
وآب رسانی از پایین‌دست به بالا دست کاری اشتباه خواهد بود.
آینده هم دراین خصوص گواهی خواهد داد!
پس حفر چاه برای آب شرب وآب رسانی وانتقال آب به توتنده در دامنه های بالا دست روستا انجام گیرد
صددرصد بهتر ومقرون به صرف تر و فشار آب هم بهتر خواهد بود
.۲/۲/۱۴۰۰
توت نده
Iran, Islamic Republic of
بهترین اقدام کارشناسی شده وکاری ماندگاربرای رفع مشکل آب شرب ومصرفی مردم
در روستای توت نده،:
بهترین کار انتقال آب از دامنه های دنا و از دامنه های کوهپایه ای دربالا دست روستای توت نده برای آب مصرفی و همیشگی مردم آن منطقه می باشد
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
1