تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۳۴۲۸۶
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

اهمیت اصل بی‌طرفی در انتخابات 28 خرداد

۰
اهمیت اصل بی‌طرفی در انتخابات 28 خرداد
کبنا ؛
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه بر اصل بی‌طرفی در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (27 اردیبهشت 1400) فتاح محمدی گفت: در راستای تعامل، هم‌افزایی و آسیب‌شناسی انتخابات و انتقال تجربیات در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری در کمال امانت‌داری، بی‌طرفی و رعایت حقوق عامه خصوصاً حق‌الناس بودن حق رأی، جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و هیات نظارت شورای نگهبان با حضور رئیس کل دادگستری تشکیل شد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نشست اعضا با بیان تجربیات خود از نقاط قوت و ضعف انتخاباتی گذشته بر تعامل هر چه بیشتر در جهت تسهیل انجام فرآیند انتخابات مبتنی بر اصل قانون‌مداری و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کردند.
وی بیان کرد: در نشست امروز ستاد انتخابات مقرر شد فرمانداران با هماهنگی هیات‌های اجرایی و نظارت، آخرین وضعیت امکانات و تجهیزات و نیازمندی‌های محل استقرار شعب را بررسی و در جهت رفع نواقص احتمالی اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.
این مسئول عنوان کرد: همچنین در این جلسه بر آموزش مستمر عوامل انتخابات نسبت به حوزه مأموریت خود تاکید شد.
محمدی عنوان کرد:با  مبنا قرار دادن فرآیند انتخابات، ستاد انتخابات در تلاش بوده که نسبت به هر مقطع و زمانی هم آموزش لازم را ارائه دهد، هم نیازمندی و تجهیزات مورد نیاز را تأمین و نواقص را مرتفع کند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیازمندی‌های ما تأمین وسایل نقلیه مورد نیاز است که مقدمات آن در دست اجرا است، همچنین نیروی انسانی آموزش دیده مخصوصاً در حوزه فناوری بسیار مورد نیاز است که رئیس کمیته فناوری در این خصوص فعال هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامزدها در انتظار 7 رأی

نامزدها در انتظار 7 رأی

سخنگوی شورای نگهبان از آغاز بررسی صلاحیت نامزدها خبر داده و وعده داده است تا پایان مهلت ...
جلیلی: امیدوارم  لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

جلیلی: امیدوارم لفاظی‌ها بر پاسخگویی به نیازهای مردم غلبه نکند

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین کسی که می‌تواند فضای انتخابات را مدیریت ...
۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

۳۰۴ نفر تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع چهار روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ...
1