تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۳۵۳۵۶
«اکبر صلاحی» کاندیدای شورای شهر دهدشت در گفتگو با کبنا مطرح کرد

سهم خواهی گروهی و جناحی شوراهای شهر مصیبت دهدشت است / برای کمک به آبادانی دهدشت کاندیدا شدم

۱
سهم خواهی گروهی و جناحی شوراهای شهر مصیبت دهدشت است
کبنا ؛اکبر صلاحی با کد انتخاباتی (195) یکی از جوانان است که با مدرک کارشناسی حقوق وارد عرصه‌ی انتخابات شورای شهر دهدشت شده است. گفت و گویی با وی پیرامون موضوعات شهر داشتیم که چهارمین قسمت آن از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
کبنا نیوز؛ درمصاحبه های قبل گفتید عدم درآمد پایدار از اهم مشکلات شهر دهدشت است، برنامه شما برای تحقق درآمد پایدار شهرداری دهدشت چیست؟
ایجاد فضاهای دیدنی و جذب توریست، ساخت کارخانه‌ها، ایجاد پارک‌های علم وفناوری، ایجادمجموعه های گردشگری، مراکز تجاری و مراکز فرهنگی می‌توانند کمک خوبی به درآمد پایدار شهرداری‌ها کند.
کبنا نیوز؛ عملکرد شورای پنجم شهر دهدشت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
ضمن احترام به منتخبین دور پنجم و دوره‌های قبل باید بگویم عملکرد شورای پنجم به نسبت دوره‌های قبل بهتر بود و هر چند دارای ضعف‌هایی بود و نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند، اما نسبت به دوره‌های قبل رضایت بخش بود، ان شاءالله شورای ششم بتواند رضایت شهروندان را جلب کند.
کبنا نیوز؛ برخی می گویند شورای شهر دهدشت به صورت طایفه‌ای ادراه می‌شود نظرشما چیست؟
بله کاملاً تأیید می‌کنم مدت چند سال است که این جو نادرست بر شورای شهر وشهرداری حاکم شده  است که همین امر باعث شد که شهر آنچنان که باید نتوانست پیشرفت کند.
در بدو آغاز به کار شورا در حالی که انتظار می‌رفت اعضای شورای محترم شهر به جای سهم خواهی های حزبی و گروهی به دنبال توسعه شهر باشند متاسفانه از همان روز اول تمرکز شورا بر روی فشار بر شهردار دهدشت گذاشته شد تا با انتصابات حزبی و گروهی عملاً استارت فعالیت‌های انتخاباتی آینده در شهرداری دهدشت با فشار بر شهردار با انتصابات تحمیلی کلید بخورد.
جدا از عملکرد متوسط شهردار دهدشت در یک دوره‌ی چند ماهه که نمره قابل قبولی گرفته است، به نظر می‌آید مشکل اساسی ما سهم خواهی های گروهی و جناحی شورای شهر پریشان و بی برنامه‌ی شهرمان است.
کبنا نیوز؛ هدف شما از حضور در انتخابات شورای شهر چیست؟
بنده بصورت افتخاری با توجه به اینکه شورای شهر یک مشارکت اجتماعی است بدون از هر نگاه قومی و بدور از تعصب و کاملاً واقع بینانه وارد این عرصه شدم هدف از حضور در انتخابات: مشارکت در آبادانی و پیشرفت شهر دهدشت، ساختن شهری زیبا با گسترش فضای سبز، اصلاح سیستم شهرسازی بر اساس تلفیق از معماری سنتی ایرانی و اسلامی و نوین است.
همچنین کمک به پیشرفت شهر با استفاده از پتانسیل‌های موجود مثل گردشگری بر پایه تاریخ شهر و طبیعت چهار فصل دهدشت، کمک به جذب بودجه از مرکز کشور و تزریق این بودجه به آبادی شهر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1