تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۳۵۴۰۲
درخطبه های نمازجمعه۲۱خـرداد۱۴۰۰ کبگیان مطرح شد؛

امام جمعه کبگیان: آب شرب شهر چیتاب از لحاظ کمیَّت و کیفیت خوب نیست

۱
کبنا ؛
حجت السلام پژمان گفت: رسالت یک مدیرخدمتگزاری است و همه مسولینی که به این منطقه خدمت می کنند در چارچوب خدمت وظیفه دارند وی تصریح کرد: آقای وحدتی مدیر گردشگری قول دادندکه مشکلات منطقه را تاحدودی مرتفع کند و مهندس پایدار قول دادند که ساختمان و نمایندگی راهداری در منطقه چیتاب مستقر شود و همچنین نماینده بنیاد شهید که گلزارهای شهدا را سر و سامان دادند از اتمام ترمیم انجام گرفته خبردادند.
به گزارش "کِبنـا" از چیتاب، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان درخطبه های نماز جمعه ۲۱ خرداد کبگیان بااشاره به صفات شخص مومن گفت: انسانیکه بتواند با غلبه برنفسش خاصه در خلوت گناه نکندازمتقین و مردان خداست وی افزود: ازمشخصه یک انسان مومن این است که  اگر فقیر هم باشد باز صدقه بدهد واین از صفات مومن است وهنر این است که انسان دستش خالی باشد و درصورت درخواست کمک کسی به او کمک کند. حجت الاسلام پژمان در بخش دیگری از خطبه ها به مسئله حضور حد اکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت:حضور پرنگ مردم در انتخابات برای تقویت پشتوانه نظام مهم است.
این خطیب جمعه افزود:یکی از راهبردهای دشمنان اسلام این است که  حضور حداکثری مردم را به حداقل برساندوقطعا آنچه  مردم را دربحبوحه حماسه حضور ناراحت می کند عملکرد ضعیف برخی از مسولین بی تدبیراست که مشکلات بسیار زیادی به مشکلات مردم اضافه کردند. وی عمل نکردن به وعهده ها را دلیل ناراحتی مردم وخوراک رسانه های معاند در نیامدن مردم به پای صندوق رای دانست وگفت: دلیلش  فقط و فقط عملکرد ضعیف مسولین است. این خطیب جمعه تصریح کرد:صاحبان اصلی این نظام همین مردمند ومسئولیت مال همه هست لذامردم باید حمایت کنند و با حضور حداکثری خودشان انشالله دشمن را مایوس کنند.
امام جمعه کبگیان عامل دوم کمرنگی حضور در انتخابات را شرایط ویژه ویروس منحوس کرونا دانست وگفت: با رعایت پروتکلهای بهداشتی می توان این مسئله را حل کرد لذا این انتخابات شریان حیاتی نظام است که حضورمردم درصحنه رقمم زدن سرنوشت آینده کشورشان هست. وی خاطرنشان کرد: انتخاب امروز شما می تواند منجی همه شما باشد و کسی که توانایی ان را دارد باید در صحنه باشد  لذادراین وانفسا برخی افراد کاندیداتوری قولهایی هم می دهند که در شان این این کشور نمی باشد.
حجت الاسلام پژمان بااشاره به وضعیت کنونی اقتصادی کشور وکوران انتخابات هم گفت: هرچه انتخابات پرشورتر باشد نظام و اینده این کشور تضمین خواهد شد اماچکار باید کرد که مردم از این ناراحتی در بیایند؟.که اگر هر مسولی امروز خدمت بی منت به مردم داشته باشد مردم پشت ان هستند پس انتخاب اصلح بکنید و دقت بکنید که اینده بتواند به مشکلات شما رسیدگی کند.وی خطاب به کاندیداتورها هم گفت:وعدهای دروع ندهیدکه فردا توان انجام ان را نداشته باشید وبدانید مردم درتشیخص انتخابشان به جایی رسیدند که خوب را ازبد تشخیص می دهند.
امام جمعه کبگیان بااشاره به سفرمدیران شهرستان بویراحمد به کبگیان هم گفت: مدان خدمت در لباس مسئولیت برای همه مسئولان بازهست لذا از همه مسولینی که برای کمک به این منطقه دغدغه دارندتشکرمی کنیم .
وی افزود: مدیرگردش گریقول مساعددادندکه مشکلات منطقه را مرتفع کند و مهندس پایدار قول دادند که نمایندگی راهداری در منطقه چیتاب مستقرشود و همچنین  نماینده بنیاد شهید که ازسروسامان دادن گلزارهای شهداخبردادگفتندکه کارترمیم انجام گرفته است.وی ازمساعدت مهندس خورشیدی در رابطه با مساجد و امام زاده هانیزخبرداد.امام جمعه کبگیان در بخش پایانی خطبه هاضمن تشکراز زحمات آقای سبحانی مدیرآبفای کبگیان گفت: جناب سبحانی در مدت زمان کوتاهی که بعنوان مدیریت آبفای کبگیان آمده اند باحضوربه موقع درمیدان خدمت نشان دادند که مدیر جهادی وپای کاری هستنداما بدانندکه آب شرب چیتاب  هم ازلحاظ کیفیت و هم ازلحاط کمیت خوب نیست و اب خیلی از مناطق بخاطر شبکه خراب بسار ضعیف می باشد.وی ازنوع کلر زنی اب نیزانتقادکردوگفت:روندکلرپاشی آب شرب اصلا خب نیست بسیار بد  که باید مورد توجه قرار بگیرد.
-------------
خبرنگار:اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1