تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۴۳۵۴۱۹
در انتخابات میان دوره گچساران و باشت

سید محمد یوسف کاظمی؛ کاندیدای پی‌گیر، دلسوز و مردمی

۳
۰
سید محمد یوسف کاظمی؛ کاندیدای پی‌گیر، دلسوز و مردمی
کبنا ؛
یکی از مواردِ بسیار مهم در انتخابِ کاندیدا، نگاه به رفتار، منش و شخصیتِ آن‌ها و مبنا قرار دادنِ آن برای رأی دادن است. بخش بسیار زیادی از عملکرد و گذشته‌ی یک شخص را می‌توان بر اساس شخصیت و منشِ او شناخت. سید محمد یوسف کاظمی از کاندیداهای انتخاباتِ میان‌دوره‌ایِ یازدهمِ مجلس شورای اسلامی، از آن دسته کسانی است که نزدیکانِ او و افرادی که او را می‌شناسند جملگی بر سلامت و پاکی و عاری از فساد بودنِ شخصیتِ او تأکید دارند. سبقه‌ی شخصیتی و رفتاریِ او گواهی بر پاکدستی و خدمتِ صادقانه‌ی او در طولِ سال‌هایی است که در مناصبِ مختلف خدمت کرده است.
گفتنی‌ها درباره‌ی او بسیار است؛ حجت‌السلام و المسلمین حاج شیخ عبدالرضا زارعی، مسئول دفتر امام جمعه شهرستانِ ارسنجان در وصف او می‌گوید: کاظمی انسانی وارسته، مؤمن، متدین، ولایی و مذهبی هستند و همچنین در بحثِ امور مربوط به شهرستان‌ها، انسانی پی‌گیر، دلسوز و مردمی بودند.
حاج‌نظر خادم‌الحسینی، فعالِ سیاسی‌اجتماعی و معتمدِ شهرستانِ ارسنجان نیز او را این‌گونه توصیف می‌کند: آن‌چه که یک انسانِ فرهیخته و یک مدیرِ موفق بایستی داشته باشد، الحمدالله با توجه به خواستِ خدا و همچنین اصالتِ خانوادگی، در وجودِ ارزشمندِ سید محمد یوسف کاظمی نهفته است.
کاظمی مردی خستگی ناپذیر بود؛ پی‌گیرِ کار بود؛ او واقعاً پی‌گیر بود. چون برای خدا کار می‌کرد، مردم امروز نتیجه‌اش را می‌بینند. این سخنان را حاج‌محمدجعفر اسکندری، رئیس سابق شورای شهر ارسنجان درباره‌ی او می‌گوید. او ادامه می‌دهد: ایشان جانباز بود ولی من متوجه نشدم که ایشان خودش بگوید که من جانبازم و یا جبهه رفته‌ام. اسکندری دربارۀ مردم‌مداری و مسئولیت‌پذیریِ کاظمی می‌گوید: مداوماً از ما می‌خواستند بروید ببینید مردم چه مشکلات و مطالباتی نسبت به فلان اداره دارند، رئیس آن اداره را به شورا دعوت کنید تا پاسخگوی مردم باشد نه این‌که مردم بروند دنبالِ ایشان. شما باید بروید دنبال مردم ببینید چه مشکلاتی دارند.
کاظم خادمی، رئیس سابقِ آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان نیز منش و ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی او را این‌گونه بیان می‌کند: نفوذ خوبی داشت، روابط عمومی بالایی داشت، از همه‌ی این‌ها مهم‌تر صداقت و راستگوییِ ایشان بود. او می‌گوید: من به سید محمد یوسف کاظمی می‌گفتم «فرماندارِ بدونِ تبلیغات»؛ یعنی کارهایش را خوب انجام می‌دهد، اما همیشه از این‌که کارهایش عنوان شود، اکراه داشت.
همان‌طور که گفته شد ما باید افرادی را برای جایگاه نمایندگی انتخاب کنیم که گذشته‌ی آن‌ها نشان دهد هم پی‌گیرِ کارها و مشکلاتِ مردم هستند و هم نشانه‌ای از فساد در سابقه‌ی آن‌ها وجود ندارد. مضاف بر این در پیِ تظاهر و خودنمایی برای کارهایی که انجام می‌دهند نیز نیستند. سید محمد یوسف کاظمی، الگوی نمونه‌ی یکی از این افراد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بی‌خیال
7854
Iran, Islamic Republic of
عامو ول کنید
مهرشاد
Iran, Islamic Republic of
کرو تو ایخی نماینده وابیی
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
فایل های مرتبط
1