کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور در بین مردم انجام گرفت

پاسخگوییِ بنیاد مسکن به مطالبات متقاضیان اقدام ملی مسکن در گچساران

11 تير 1400 ساعت 16:49

 مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به  مطالبات متقاضیان مسکن در شهرستان گچساران پاسخ داد.


 مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به  مطالبات متقاضیان مسکن در شهرستان گچساران پاسخ داد.
به گزارش کبنا، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (10 تیر ماه 1400) در نشستی با متقاضیان مسکن ملی گچساران در محل بنیاد مسکن گچساران، که بیش از سه ساعت طول کشید، به پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های آن‌ها پرداخت. متقاضیان ابتدا در حضور جنتی به بیان مطالبات و دغدغه‌های‌شان پرداختند. سپس جنتی به دغدغه‌ها، مطالبات و ابهاماتِ آن‌ها پاسخ داد.
جنتی در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز اظهار داشت: مردم مشکلاتی داشتند و همچنین سؤالات و ابهاماتی در خصوص اقدام ملی مسکن برای آن‌ها پیش آمده بود که به آن‌ها پاسخ دادیم.
وی گفت: درباره‌ی آورده‌های مردمی و تسهیلاتی که بانک پرداخت می‌کند، و همچنین چگونگیِ هزینه‌ها و آورده‌ی پروژه، با نمایندگانِ متقاضیِ مسکن ملیِ گچساران که حدود 30 نفر بودند، هماهنگی‌ها و صحبت‌های لازم انجام گرفت.
وی افزود: در این نشست مقرر گردید خواسته‌های متقاضیان را تا آن‌جایی که برای ما امکان دارد، پی‌گیری کنیم و هر چه هم که ملی است باید به صورت ملی و مطابق با قوانین و مقررات و ضوابط انجام بگیرد.
وی با اشاره به این‌که یک مرحله، آن 50 میلیون تومان آورده‌ای که اعلام شده، ما اختیار داریم که یک مرحله تمدید کنیم، گفت: قولِ مساعدت در تمدیدِ این یک مرحله را به متقاضیان مسکنِ ملیِ گچساران دادیم.
جنتی در پایان اظهار داشت: در مورد ساختمان هم قرار بر این شد که در شورای مسکن، مجدداً بنیاد مسکن پیشنهاد دهد که ساختمان‌ها در مرحله‌ی سفت‌کاری، به مردم تحویل داده شوند.


کد مطلب: 436431

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436431/پاسخگویی-بنیاد-مسکن-مطالبات-متقاضیان-اقدام-ملی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1