تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۳۶۴۳۱
با حضور در بین مردم انجام گرفت

پاسخگوییِ بنیاد مسکن به مطالبات متقاضیان اقدام ملی مسکن در گچساران

۳
پاسخگوییِ بنیاد مسکن به مطالبات متقاضیان اقدام ملی مسکن در گچساران
کبنا ؛ مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به  مطالبات متقاضیان مسکن در شهرستان گچساران پاسخ داد.
به گزارش کبنا، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (10 تیر ماه 1400) در نشستی با متقاضیان مسکن ملی گچساران در محل بنیاد مسکن گچساران، که بیش از سه ساعت طول کشید، به پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های آن‌ها پرداخت. متقاضیان ابتدا در حضور جنتی به بیان مطالبات و دغدغه‌های‌شان پرداختند. سپس جنتی به دغدغه‌ها، مطالبات و ابهاماتِ آن‌ها پاسخ داد.
جنتی در همین خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز اظهار داشت: مردم مشکلاتی داشتند و همچنین سؤالات و ابهاماتی در خصوص اقدام ملی مسکن برای آن‌ها پیش آمده بود که به آن‌ها پاسخ دادیم.
وی گفت: درباره‌ی آورده‌های مردمی و تسهیلاتی که بانک پرداخت می‌کند، و همچنین چگونگیِ هزینه‌ها و آورده‌ی پروژه، با نمایندگانِ متقاضیِ مسکن ملیِ گچساران که حدود 30 نفر بودند، هماهنگی‌ها و صحبت‌های لازم انجام گرفت.
وی افزود: در این نشست مقرر گردید خواسته‌های متقاضیان را تا آن‌جایی که برای ما امکان دارد، پی‌گیری کنیم و هر چه هم که ملی است باید به صورت ملی و مطابق با قوانین و مقررات و ضوابط انجام بگیرد.
وی با اشاره به این‌که یک مرحله، آن 50 میلیون تومان آورده‌ای که اعلام شده، ما اختیار داریم که یک مرحله تمدید کنیم، گفت: قولِ مساعدت در تمدیدِ این یک مرحله را به متقاضیان مسکنِ ملیِ گچساران دادیم.
جنتی در پایان اظهار داشت: در مورد ساختمان هم قرار بر این شد که در شورای مسکن، مجدداً بنیاد مسکن پیشنهاد دهد که ساختمان‌ها در مرحله‌ی سفت‌کاری، به مردم تحویل داده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1