کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توزیع 1000 پنل خورشیدی بین خانوارهای عشایری

5 مرداد 1400 ساعت 0:39

تعداد 1000 دستگاه پنل خورشیدی توسط اداره اداره کل امور عشایر استان و شرکت توزیع برق استان تهیه و به عشایر واجدالشرایط تحویل داده خواهد شد.


تعداد 1000 دستگاه پنل خورشیدی توسط اداره اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و شرکت توزیع برق استان تهیه و به عشایر واجدالشرایط تحویل داده خواهد شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم واگذاری پنل های خورشیدی قابل حمل به عشایر استان با حضور نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا مارگون و معاونت عمرانی استان برگزار می شود.
فضل الله آذرفرد مدیرکل امور عشایر استان اظهار داشت: تعداد 1000 دستگاه پنل خورشیدی توسط اداره اداره کل امور عشایر استان و شرکت توزیع برق استان تهیه و به عشایر واجدالشرایط تحویل داده خواهد شد.
آذرفرد ادامه داد: عشایر واجدالشرایط  که در هر دو منطقه ییلاقی و قشلاقی فاقد برق باشند در اولویت تحویل پنل های خورشیدی قرار دارند.
وی گفت: با تحویل این دستگاه ها، عشایر استان همچون سایر هموطنان از نعمت برق بهره مند شدند و می توانند موبایل های خود را شارژ، سیاه چادرهای خود را با لامپ های کم مصرف روشن و با استفاده از خروجی برق 12 ولتی این دستگاه ها از انواع لوازم برقی 12ولتی استفاده نمایند.
مراسم توزیع این پنل ها فردا به علت شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت محدود و نمادین با توزیع بین 15 خانوار عشایری به نمایندگی از 1000 خانوار عشایری در منطقه عشایری وزگ شهرستان بویراحمد انجام می گیرد.


کد مطلب: 437190

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437190/توزیع-1000-پنل-خورشیدی-بین-خانوارهای-عشایری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1