تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۳۷۱۹۰
مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توزیع 1000 پنل خورشیدی بین خانوارهای عشایری

۰
توزیع 1000 پنل خورشیدی بین خانوارهای عشایری
کبنا ؛تعداد 1000 دستگاه پنل خورشیدی توسط اداره اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد و شرکت توزیع برق استان تهیه و به عشایر واجدالشرایط تحویل داده خواهد شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم واگذاری پنل های خورشیدی قابل حمل به عشایر استان با حضور نماینده مردم شهرستان بویراحمد و دنا مارگون و معاونت عمرانی استان برگزار می شود.
فضل الله آذرفرد مدیرکل امور عشایر استان اظهار داشت: تعداد 1000 دستگاه پنل خورشیدی توسط اداره اداره کل امور عشایر استان و شرکت توزیع برق استان تهیه و به عشایر واجدالشرایط تحویل داده خواهد شد.
آذرفرد ادامه داد: عشایر واجدالشرایط  که در هر دو منطقه ییلاقی و قشلاقی فاقد برق باشند در اولویت تحویل پنل های خورشیدی قرار دارند.
وی گفت: با تحویل این دستگاه ها، عشایر استان همچون سایر هموطنان از نعمت برق بهره مند شدند و می توانند موبایل های خود را شارژ، سیاه چادرهای خود را با لامپ های کم مصرف روشن و با استفاده از خروجی برق 12 ولتی این دستگاه ها از انواع لوازم برقی 12ولتی استفاده نمایند.
مراسم توزیع این پنل ها فردا به علت شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت محدود و نمادین با توزیع بین 15 خانوار عشایری به نمایندگی از 1000 خانوار عشایری در منطقه عشایری وزگ شهرستان بویراحمد انجام می گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1