تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۴۳۸۴۴۴
تجمع اهالی روستای پادوک گچساران جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

اهالی روستای پادوک از اتابک ناامید و دست به دامن سیدناصر و استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدند

۶
۴
اهالی روستای پادوک از اتابک ناامید و دست به دامن سیدناصر و استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدند
کبنا ؛جمعی از مردم روستای پادوک از دهستان لیشتر گچساران جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (9 شهریور 1400) جمعی از مردم روستای پادوک از دهستان لیشتر گچساران جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض مردم روستای پادوک گچساران جلوی فرمانداری: هر چه اعتراض کردیم کسی برای ما کاری نکرد / نماینده مردم گچساران ورود کند



یکی از معترضان در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز در خصوص این تجمع گفت: افرادی به نام عشایر بصورت غیرقانونی کد روستا تهیه کرده اند، پروانه مرتع داری در روستای ما گرفته اند، الان هم بصورت غیرقانونی دارند پروژه انتقال آب را انجام می دهند.
همچنین اهالی این روستا در نامه ای خطاب به سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت که نسخه ای از آن در اختیار پایگاه خبری کبنا نیوز قرار گرفت نوشته شده است: «حضور نماینده محترم و فداکار و جانباز دفاع مقدس جناب آقای سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت؛ ضمن عرض سلام و آرزوی توفیق خدمتگزاری به مردم و موکلین خود به استحضار می رساند روستای پادوک در نقطه مرزی بین دو شهرستان گچساران و دهدشت واقع گردیده است بطوریکه در سال 76 بدون اطلاع اهالی کشاورزان منطقه نقطه مرزی بین دو شهرستان از ارتفاعات کوه خائیز به رودخانه تغییر پیدا نموده و این امر سبب گردید که بالغ بر 250 هکتار از اراضی کشاورزی روستایی پادوک در حوزه استحضایی شهرستان کهگیلویه واقع گردید و ادارات و فرمانداری شهرستان کهگیلویه نیز از آن تاریخ تا کنون اقدام به کارهای در اراضی کشاورزی مردم نموده اند.»
همچنین در این نامه ادعا شده است؛ اداره منابع طبیعی در اقدامی دیگر به صدور پروانه چرای مرتعداری برای عشایر آن شهرستان نمود که این امر در سال 1389 باعث بروز درگیری و مجروح گردیده دو نفر از کشاورزان روستا توقیف اراضی مردم شد که بعد از سال‌ها پی گیری و صدور رأی قطعی هنوز این رای توسط اداره منابع طبیعی و فرمانداری کهگلویه اجرایی نگردیده حال دوباره خود فرمانداری کهگلویه در اقدامی کد روستا  برای تعداد سه نفر در اراضی کشاورزی مردم پادوک برای عشایر مذکور نموده و از سال گذشته تاکنون قصد اجرای پروژه آبرسانی و برق رسانی برای آنها را دارد به طوریکه در سال گذشته نیز این امر منجر به درگیری و نابینا شدن یکی از جوانان روستا و زخمی شدن تعدادی از کشاورزان روستا توسط عده ای به ظاهر عشایر گردید.
همچنین اهالی این روستا در این نامه آورده اند؛ بعد از پیگیری و نامه نگاری های متعدد بالاخره وزارت کشور دستور تغییر نقطه مرزی از رودخانه به نقاط قبلی را صادر و به استانداری استان کهگلویه و بویر احمد و به تبع آن فرمانداری های دو شهرستان ابلاغ نمود که در این راستا بعضی از مسئولان شهرستان کهگیلویه با علم و اطلاع کامل اقدام به کلنگ زنی طرح آبرسانی به عشایر در حوزه استحفاظی شهرستان گچساران نموده اند لذا اینجانبان امضاء کنندگان ذیل اهالی کشاورزان روستایی پادوک از نماینده محترم و جانباز و فداکار استدعا داریم ترتیبی اتخاذ فرمایید که حقی از حقوق مردم روستا ضایع نگردد.

نام شما

آدرس ايميل شما

احسان خان
Iran, Islamic Republic of
هیچ جریانش از زمين های فلسطین و اسرائیل فراتر رفته....
رضا
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف روستای پادوک حساسیت نسبت به موقعیت عشایر طایفه زنگوایی بیمورد است. تمامی این مردم باهم فامیلند وقرنها بصورت مسالمت آمیز درکنار هم زندگی کرده اند. باهم مهربان باشید و کمک کنید تا خدای ناکرده کینه و دشمنی جای دوستی را نگیرد. بنشینید با حضور بزرگان منطقه مشکلات رو حل کنید
اکبری (باوی)
United Kingdom
به جعفری و زینل زاده رای دادن از سید ناصر حسینی انتظار دارند عجب روزگاری شده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نماینده وظیفشه برا همه کار کنه چه کسی بهش رأی داده باشه چه نداده باشه.
با اون نماینده ضعیفتون
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
خرمدل فرمانده فعلی استان به عنوان استاندار برگزیده شده و طی روزهای آتی معرفی خواهد شد
رایان
Iran, Islamic Republic of
احتمالا نماینده چون مردم پادوک رای بهش ندادند حالا بی محلی میکنه. استان ما این طوريه باید حتماً رای بدهی وگرنه حمایت بی حمایت
بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

بهبودیافته‌گانِ کرونایی به چند دوز واکسن نیاز دارند؟

محققان در مطالعات اخیر خود تاکید کردند آنتی بادی حاصل از ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند ...
صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

صحنه‌های منتشر‌شده از زندان اوین قابل توجیه نیست

ذبیح‌الله خداییان در اولین نشست خبری خود به‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه، در پاسخ به سؤالات ...
اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
1