تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۳۸۴۸۳
رئیس پلیس آگاهی استان گفت؛

دستگیری باند سارقان محموله در کهگیلویه و بویراحمد

۰
دستگیری باند سارقان محموله در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۶ نفر سارق حرفه‌ای محموله و مالخر با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در سطح شهرستان های بویراحمد و دنا خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (10 شهریورماه 1400) سرهنگ "سعید بالش زر" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله در محور های مواصلاتی استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی شهرستان های بویراحمد و دنا ۶ نفر سارق حرفه‌ای و مالخر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.
بالش زر تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به ۱۶ فقره سرقت در محور های مواصلاتی استان اعتراف و مقداری مواد غذایی شامل ۸۰ کیلو خرما، ۷۸۵ عدد کلوچه لاهیجان، ۱۵ کیسه ۲۵ کیلویی خوراک میگو، ۲ کارتن بادام هندی، ۵ کیلو زرد چوبه و مقداری خوراک دام و طیور، لوازم خانگی، قطعات خودرو و ... از آنان کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند، در پایان امنیت را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هر کس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد‌.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

اعطای کارت 30 میلیون تومانی به مردم

دبیر انجمن لوازم خانگی ایران از اجرایی شدن طرح خرید لوازم خانگی با کارت اعتباری تا سقف ...
مافیای خانگی

مافیای خانگی

این حرف‌ها برای فریب افكار عمومی است. ما در تولید لوازم خانگی هزارو 500 شركت داریم كه ...
ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

ثروتمندترین مالکان باشگاه‌های فوتبال جهان + عکس

دیلی‌استار ۱۰ مالک ثروتمند باشگاه‌های فوتبال جهان را اعلام کرد که «منصور بن زاید» مالک ...
1