تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب : ۴۳۹۵۷۶
رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه خبر داد

آغاز واکسیناسیون ۱۴ هزار دانش آموز در کهگیلویه (+ تصاویر)

۰
آغاز واکسیناسیون ۱۴ هزار دانش آموز در کهگیلویه (+ تصاویر)
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از آغاز طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان متوسطه اول و دوم این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛  محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: طی جلسه مشترک صبح امروز مسئولین ستادی بهداشت و درمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه(دهدشت) مقرر شد طی فراخوانی که از سوی آموزش و پرورش برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال یعنی دانش آموزان متوسطه اول و دوم صورت میگیرد، کار واکسیناسیون این گروههای سنی  پنج شنبه ۸ مهرماه جاری عملیاتی گردد.
طیب زادگان اظهار داشت: جامعه هدف جهت این طرح ۱۴ هزار دانش آموز در سطح شهرستان کهگیلویه  و در حوزه تحت پوشش مناطق آموزش و پرورش شهرهای دهدشت؛ قلعه رئیسی و دیشموک می باشند که قرار است توسط پرسنل مرکز بهداشت این شهرستان و با همکاری نیرو های آموزش و پرورش در حداقل زمان ممکن از روز پنج شنبه ۸ مهرماه جاری نسبت به واکسینه کردن آنها اقدام لازم صورت پذیرد.
وی افزود: لازم است کلیه دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم در سطح شهرها روز پنج شنبه ۸ مهرماه با حضور در مدارسی که از سوی آموزش و پرورش به آنها اعلام خواهد شد در دو شیفت صبح و عصر جهت انجام واکسیناسیون کرونا اقدام نمایند.
طیب زادگان در پایان اظهار داشت: انتظار می رود همه اولیاء با تشویق کردن دانش آموزانشان جهت شرکت و حضور به موقع در مدارسی که به عنوان پایگاه واکسیناسیون معرفی شده اند نسبت به محقق شدن اهداف طرح ملی واکسیناسیون کرونا که مهمترین آنها قطع زنجیره انتقال این بیماری است همکاری مجدانه و قابل قبولی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1