تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۴۰۳۸۸
جوابیه.

توضیحات امور آبفای شهرستان لنده نسبت به مطالب و خبرهای ارسالی در فضای مجازی و برخی رسانه ها

۰
توضیحات امور آبفای شهرستان لنده نسبت به مطالب و خبرهای ارسالی در فضای مجازی و برخی رسانه ها
کبنا ؛خبرها و مطالبی در خصوص گلایه ی شهروندان شهرکهای شهید رجایی وفجر لنده مبنی بر عدم تحقق وعده های مسئولین آبفا استان وشهرستان  و فرماندار محترم شهرستان لنده مبنی بر اتمام مخزن و خط انتقال پروژه آبرسانی به این شهرکها نشر گردیده که به دلیل نگرانی ایجادشده برای ساکنین این شهرکها برخود لازم میدانم برای رفع نگرانی مردم عزیز شهرلنده توضیح مختصری داشته باشم:
۱-در مطالب درج گردیده از عدم آماده بودن مخزن ذخیره آب شرب ۱۰۰۰مترمکعبی این شهرکها صحبت شده است!!!!! در صورتیکه  الحمدالله احداث مخزن درسنوات گذشته به پایان رسیده و آماده بهره برداریست.
۲-در متن های ارسالی، از عدم اجرای خطوط انتقال صحبت شده که به لطف خدا خط انتقال به طول ۴ کیلومتروحتی خط برگشت از مخزن به طول ۴۰۰متر به اتمام رسیده است.لازم به توضیح است خط انتقال جهت تست از دو نقطه باز میباشد و پس از تست وشستشوی لوله گالوانیزه ۸ اینچ این دو نقطه نیز درکمترین زمان ممکن وصل خواهدشد.
۳-حوضچه پمپاژ  واقع در تپه شهدای گمنام و خط ورودی آن نیز به اتمام رسیده است.ودراین مرحله به محض اتمام شبکه برق، الکتروپمپ و تابلوهای مربوطه نیز نصب خواهد شد.
۴- پایه های برق توسط پیمانکار پروژه نصب گردیده و در چند روز آینده شاهد تکمیل شبکه برق با جابجایی سیمهای برق از پایه های قدیمی به پایه های جدیدونصب ترانس هستیم.
۵- در مطالب و فضای مجازی به وعده توخالی مسئولین درراس فرماندار محترم اشاره شده واین یک فرافکنی بزرگ است. انتظار داشتیم تهیه کننده خبر پس از شنیدن صحبتهای به حق مردم پای صحبتهای مسئولین مربوطه هم می نشست تا یکطرفه به قاضی نرفته باشد . در اجرای یک پروژه احتمال بوجود آمدن هر اتفاق غیرمنتظره ای وجود داردواگر تغییر طرح شبکه برق به خاطر استحکام بیشترنبود میتوان ادعاکردالان چند روز از افتتاح پروژه گذشته بود.
در ادامه به استحضار مردم عزیز لنده میرساند پروژه ای که مدت زمان زیادی راکد وتا حدودی باعث نا امیدی گردیده بود به لطف مدیر عامل پرتلاش آبفا استان، امام جماعت بادرایت شهرلنده ،فرماندار اخلاق مدار، پیگیرودلسوزشهرستان لنده،جلسات متعددی که در استانداری،فرمانداری، آبفا استان وآبفاشهرستان برگزارگردید به حول وقوه الهی فعال و با تلاش شبانه روزی به مراحل پایانی خودرسیده است وامیدواریم به زودی شاهد به ثمرنشستن زحمات این عزیزان ورضایت مردم منطقه باشیم.
درپایان از همه خبرنگاران عزیزی که دلسوزانه وبا احساس مسئولیت پیگیر مشکلات مردم شریف استان هستندتشکر وقدردانی میکنم.

بهنام داورپناه 
سرپرست امورآبفا شهرستان لنده
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1