تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۴۴۰۳۹۵
کبنا بررسی کرد

آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیران متخلف در استخدام‌های فله‌ای را شناسایی و برکنار کنید

۱۴
۰
آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدیران متخلف در استخدام‌های فله‌ای را شناسایی و برکنار کنید
کبنا ؛قانون استخدام ایثارگران صراحتاً توضیح می‌دهد که ادارات و دستگاه‌های دولتی باید 30 درصد از استخدام نیروهای مورد نیاز خود را به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا اختصاص دهند، قانونی که در مناسبت‌های خویشاوندسالاری، قوم‌گرایی و نماینده‌سالاری و نماینده ستایی برای حفظ قدرت گم‌شده و دستگاه‌های دولتی بی‌توجه به قانون استخدامی، نان نورچشمی‌ها، خاله و خورزوها را گرم و زندگی جوانان تحصیل‌کرده، شایسته و کارآمد را به خاک سیاه می‌نشانند. خودسوزی فرزند شهید جلوی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد پیامدهای اجتماعی زیادی در پی داشت. بطوریکه بیش از هر مسئله دیگر تخلف و سهل‌انگاری بعضی مدیران را هویدا کرد. چگونه است در بعضی ادارات،  چند نفر از یک خانواده به کار گرفته می‌شود، اما سهمیه فرزند ایثارگران و جانبازان لحاظ نمی‌شود. چه کسی یا کسانی کوتاهی کرده‌اند؟
به گزارش کبنا، استخدام‌های فله‌ای در ادارات کهگیلویه و بویراحمد سال‌ها که سوژه رسانه‌ها است، بارها مردم و جوانان در این باره فریاد زدند، اما گوشی بدهکار نبود، در بعضی دانشگاه‌ها، ادارات و شهرداری‌ها بدون حساب و کتاب و صرفاً بر اساس پارتی‌بازی و نورچشمی‌گزینی افرادی مشغول به فعالیت می‌شوند و کسی نیست سئوال کند که بر اساس کدام فرایند قانونی این افراد بکار گرفته شده اند.

درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای برخورد با مقصران
سید علی احمد‌زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین اقدام در این زمینه به رئیس‌کل دادگستری نامه نوشت و خواستار برخورد با عاملان و مسببان این حادثه شد.
سید علی احمدزاده در نامه خود به رئیس کل دادگستری استان آورده است؛ با توجه به بروز حادثه خودسوزی فرزند شهید و تالمات روحی و اجتماعی آن در میان اقشار مختلف مردم از شما درخواست داریم به منظور احقاق حقوق این فرزند شهید و خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و پیشگیری از بروز و ظهور چنین حوادثی؛ بررسی و واکاوی علت وقوع حادثه صورت گرفته و شناسایی و برخورد قانونی با عاملان و افرادی که برای انجام وظایف اداری خود در مقابل این فرزند شهید کوتاهی و سهل‌انگاری کردند اقدام لازم انجام و مراتب آن اعلام گردد.
 مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، درخواست‌های مشابه‌ی از دادستان مرکز استان و بازرسی کل داشته است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین گفته است که خانواده شهدا و جامعه ایثارگری اولویت نخست ما در خدمت‌رسانی و برنامه‌ریزی‌ها خواهند بود.
 احمدزاده افزود: مدیریت جدید استان نگاه ویژه‌ای به این قشر ارزشمند جامعه دارد و با یک خردجمعی و مشورت از نیروهای انسانی ایثارگر و خانواده شهدا در مسئوایت‌ها استفاده خواهد شد.
 وی با بیان اینکه بیکاری از دغدغه‌های مهم مردم است، تصریح کرد: برای موضوع اشتغال جامعه ایثارگری برنامه‌های ویژه‌ای داریم و به محض بهبودی کامل این برنامه‌ها را شروع خواهم کرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین حکم مشاور ایثارگران خود را در پی بروز حادثه خودسوزی فرزند شهید لغو کرد.

محمد بهرامی از چهره‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره نوشت: ندیدن از پی رفتن، کوچیدن و سفر ابدی به قیامت، دلتنگی می‌آورد و غم در دلها می نشاند و موسیقی متن زندگی را بیشتر در دستگاه تأسف و تألم و در گوشه بی تابی و افسوس کوک می‌کند.
چه بگوییم که این روزها کرونا و دیگر مسببین مرگ، داغ بر داغ می‌نشانند و آه بر سینه‌ها می‌گذارند.
مرگ و وداع همیشگی با انسان‌ها هر کدام به مقدار خود بغضی در گلو و اشکی در چشمان می‌گذارد؛
لحظه خودسوزی و جان دادن چند روزه‌ی زنده یاد روح الله برازیده - یادگار شهید سرفراز برازیده - در بهار جوانی و در مقام پدر سه فرزند با ان روایت، جانسوز و اندوه نشان است.
روح الله، امانت شهید شجاع میهن در دستان همه‌ی ما بود. قرار بود برایش پدری کنیم! او بی شک در نقش یک پدر، سایه‌ی شوم بیکاری را بر کانون خانواد ه اش با خون دل تحمل می‌کرد که اینگونه به سوختن نشست. نگاه امیدوار کدام فرزندش را طاقت تکرار نداشت که اینگونه طاقت به سوختن داد؟!
بنیاد شهید، این پناهگاه همیشگی خانواده‌ی شهدا، آن روز چرا و چگونه و در اثر سستی چه کسی اینگونه لغزید؟
وقتان است که باور کنیم؛ بیکاری در جامعه اگر بیش از اندازه‌ی معمولش بزرگ شود هیولایی می‌شود که جان می‌گیرد. آری؛ بیکاری؛ فقر و افسردگی و احساس بی هویتی می‌آورد و از پیان تهدید جان می‌کند.
مرگ غریبانه‌ی روح الله، بر عموم مردم سخت گذشت و بنده نیز این وداع تلخ فرزند شهیدمان، زنده یاد روح الله برازیده را به خانواده محترم و داغدار ایشان، به خانواده‌های عزیز و صبور شهدا و عموم مردم و هم استانی‌ها شریفم تسلیت عرض می‌نمایم و ارزوی صبر و شکیبایی بر فراق این یادگار شهید والامقام دارم. بیاییم به رسم فتوت و رادمردی که همواره از مبانی ادب و اخلاق این سرزمین مادری بوده، با عزت و افتخار در کنار یادگاران شهدا و جانبازان راه وطن باشیم.
 

محمد اسدی مدیرکل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در پیامی آورده است که اتفاق تلخ و ضایعه جانسوز درگذشت فرزند معظم شهید، "شادروان روح اله برازیده"، قلوب ما و همه دوستداران و ارادتمندان جامعه معزز ایثارگری را غرق اندوه و تأثر نمود.
 تبار شریف زیلایی همواره خاستگاه بزرگ مردان و شیرزنان تاریخ این مرز و بوم بوده است و تاریخ دفاع مقدس، رزمندگان زیلایی را به شجاعت، صلابت و پایمردی می‌شناسد، که نقش بسزایی در دفاع از تمامیت ارضی کشور و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا نموده‌اند.
 جامعه مستعد و مستحق ایثارگران امروز با چالش‌های متعددی در ابعاد مختلف روبرو هستند که انتظار می‌رود ارکان مدیریت استان با بهره گیری از مشارکت نخبگان و مساعدت دولت و مجلس انقلابی، تدابیر برون رفت از این چالش‌ها را اتخاذ نموده و بسترهای کارآمد و گره گشا در جهت حفظ شوکت و توسعه کرامت همه آحاد جامعه و خصوصاً ایثارگران مکرم و از خود گذشته استان را فراهم نمایند.
 اینجانب ضمن تجدید تأسف و قرائت فاتحه و صلوات به روح شریف آن عزیز از دست رفته، محضر منور بیت معظم ایشان، ایل بزرگ و با افتخار زیلایی و جامعه فهیم ایثارگر تسلیت و تعزیت عرض نموده، نزول رحمت و علو درجات الهی را برای آن مرحوم و صبر و سلامت بازماندگان از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم. 
در پایان همچنانکه از آن ایل و تبار شریف و همچنین خانواده بزرگ و بصیر ایثارگران انتظار می‌رود، همه اندیشه‌ها و افکار آزرده از این اتفاق تلخ را به مصلحت اندیشی و سعه صدر توصیه می‌نمایم، تا در این برهه حساس و شرایط خاص کشور، هرگونه بهره برداری سوء از احساسات انسانی و عواطف پاک آن خطه ولایتمدار توسط معاندین خارجی و عناصر داخلی ناکام مانده و به حول و قوه الهی با عبور از تنگناهای تحمیلی توسط استکبار جهانی، تداوم عزت و تعالی اقتدار ایران اسلامی را با زعامت مقام معظم رهبری و عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) نظاره گر باشیم، به برکت صلوات بر محمد و آل محمد.

 مدیران خویشاوند سالار مسبب خودسوزی فرزند شهید هستند
زریر حجتی روزنامه‌نگار استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در مطلبی مدیران خویشاوندسالار را مسبب خودسوزی فرزند شهید می‌داند و می‌نویسد: خودسوزی فرزند شهید و حوادث مشابه آن اتفاقی نبوده و یک نهاد نیز به تنهایی ضامن نیست بلکه مجموعه‌ای از مدیران ارشد تا سطوح پایین‌تر در این حادثه تأسف انگیز مقصرند چرا که مسبب پروسه خویشاوند سالاری‌اند...!
 بیش از چهار دهه است که مدیران مختلف چپ و راست با خویشاوند سالاری و حامی پروری بستر این تراژدی تلخ را رقم زده‌اند...! مردم بی پناه سالهاست که شاهد فوران شعله‌های آتش بر خرمن هستی خویش هستند و فریاد رسی نیست...!
 سالهاست که وزراء و استانداران و مدیران نوچه خط و باند، منشاء قومیت گرایی منفی بوده و چنان که شایسته بود به جرم تبارگرایی آن‌ها ورود نشده تا چنین شد و چه بسا بی تفاوتی به این گونه حق خواهی و حق طلبی‌ها باز هم تداوم یابد و بعید نیست فردایی دیگر در قامت قشری دیگر شاهد چنین وقایع تلخی باشیم...!
بله آقای مسئول...!
باید هم بی بی سی محور چنین اخباری شود...! آنگاه که دولتمردان از چند دهه پیش تا کنون چارت تراشی نمودند و با عناوین شرکتی و حجمی و قرادادی و غیر ذالک راه جذب بستگان خود را هموار کردند و مواخذه‌ای شکل نگرفت.
دریغ و آه که در میان انبوه پذیرفته شدگان به فرزند شهید و شهیدان دیگر هم وقعی نگذاشتند...!
 کدام دستگاه نظارتی به فساد استخدام‌های این چند دهه در دستگاههای اجرایی بصورت ریشه‌ای پرداخت که جذب شدگان چه نسبتی با آقایان مسئول داشته است؟!
لابد نمی‌توانستند چون همه آلوده‌اند از وزیر تا مدیر...!
 سالیان قبل مجوز بکار گیری چند هزار نیرو از مشاوران جوان برای وزارتخانه‌ها تا قراردادی و غیره در دستگاهها صادر شد اما دریغ از توجه وزراء و استانداران به جذب حتی یکنفر از بی پناهان...! استانداری کهگیلویه و بویراحمد منشاء خویشاوند سالاری شد آنگاه که استاندارانش جناحی شدند...!
 با عتاب خطاب نکنید و پیام‌های دلسوزانه ندهید که همه مقصرید از استانداری تا شهرداری و دانشگاه و بیمارستان و آبفا و ... چرا که تصور می‌کردید فرزند شهید میز شما را به مخاطره می‌اندازد اگر مقدم بر نورچشمی‌های خارج از ضابطه شود...!!
 آقای شورا و شهرداری؟
چند هزار نیرو در ادوار مختلف شورا به شهرداران تحمیل شده است؟ چگونه است که جایی برای یک فرزند شهیدی که امنیت و اقتدار ما مدیون آنها بوده است وجود نداشته است...؟
آقای بازرسی؟
نتیجه پرونده عاملین فساد استخدام‌ها چه شد؟ آیا شهامت به اقرار دارید که به مردم گزارش دهید چون همه استخدام شده‌ها وابسته به مسئولین بوده و در سکوت ماند...؟
 آیا کسی شهامت دارد پرونده فساد خویشاوند سالاری مدیران و حیف و میل آنها را در اختیار افکار عمومی بگذارد؟
بی شک نخواهند توانست چون کلهم ملاقلی اند...!
 به صراحت به مردم بگویید که نمایندگان ادوار و استانداران و مدیران در وادی حامی پروری و تعاملات دو سویه بدعت گذار و مسبب چنین حوادث تلخی بوده و هستند چرا که همهمه حلقه مجیزگویان مانع شنیدن صدای چنین سوختگانی شد و جلسات شورای تأمین هم باب جدیدی نگشود و شد آنچه نباید می‌شد...؟
 به کرات از " فتنه استخدام‌ها" سخن رانده شد و گوشی بدهکار نبود و اینک همه مدیونید چرا که فقط با پز "برخورد می‌کنیم" صورت مسئله را به محاق بردید...! ما شاهد تقویت رفتارهای پوپولیستی هستیم و این یکی استاندار نیز پس از کمی توپ و تشر به شکل و شمایل بقیه در خواهد آمد زیرا مدیون است و مدیون باید در ریل حرکت کند...!
 پیشنهاد می‌شود که مسئولان از هم اکنون به فکر التهابات فساد تبعیضات باشند و پس از سالها سکوت و محرمانگی از شهرداری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شروع کنند و شفاف با مردمی که محرمند، سخن بگویند که چند هزار نفر چگونه جذب شده است تا مدیون فرزند شهید دیگری نشوند...!
 مجلسیان هم بدانند که باید به خلاء بی عدالتی‌های قوانین در نظام حقوقی پایان دهند که اوضاع روحی و روانی بسیاری از اقشار آسیب دیده از عاملان تبعیض و فساد سالیان ستم نیازمند درمان است...
 به گزارش کبنا، تعدادی از دستگاه‌های دولتی در سال‌های اخیر بدون ضابطه و رعایت شایسته‌سالاری و قانون اقدام به استخدام نورچشمی‌ها کرده‌اند که بهتر است، تیمی در استان متشکل از استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بازرسی، دستگاه قضا و دیگر نهادهای مربوطه تشکیل شود و بکارگیری‌های فله‌ای ادارات را احصا و مدیران را ملزم به رعایت قانون کنند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بدون اغماض مدیران دستگاه‌هایی که بدون ضابطه نیرو بکار گرفته‌اند را شناسایی و برکنار کند تا در گام اول امید به مردم برگردد.

بیانیه خانواده شهید پرازیده
خانواده داغدار روح‌الله پرازیده فرزند شهید پرازیده پس از حادثه تلخ اخیر در پیامی اعلام کردند اجازه نخواهند داد مرگ فرزند شهید دستاویز برای توطئه معاندان شود. 
در این پیام آمده: تقدیر الهی چنین رقم خورد که روح الله پرازیده یادگار شهید گل‌محمد پرازیده پس از چند روز بستری در بیمارستان جان به جان آفرین تقدیم کند و از میان ما رخت بربندد.
ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف و همدردی همه سروران گرامی از اقصا نقاط ایران اسلامی به ویژه استان کهگیلویه و بویر احمد که با خانواده شهید پرازیده ابراز همدردی نمودند به اطلاع همه عزیزان و سروران عزیز می‌رساند این خانواده داغدار و همه اهالی شهیدپرور منطقه زیلایی هرگونه اعتراض و رفتار هیجانی و غیر منطقی و غیر قانونی را به بهانه عزاداری و یا حمایت از این خانواده محکوم می‌کند.
 انتظار ما از مردم شریف یاسوج و تمام عزیزانی که بر اثر این حادثه آزرده شده‌اند این است که اجازه دهند بررسی‌های لازم توسط نهادهای متولی صورت پذیرد. خانواده داغدار مرحوم روح‌الله برزیده اجازه نخواهد داد، مرگ این عزیز گرانمایه دستاویزی برای توطئه یا دسیسه دشمنان و معاندان نظام قرار گیرد.
به گزارش کبنا، بر اساس گفته مسئولان بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد 16 دستگاه دولتی در رعایت قانون استخدام ایثارگران کوتاهی کردند و از آنها نیز شکایت شده است، به نظر می‌آید اگر با این ادارات برخورد عبرت آموز صورت بگیرد، در آینده شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسعود
Romania
من حقیقتا مطالب آقای حجتی ر ا معمولا جناحی میدیدم ولی تو این نوشتار حق مطلب را ادا کردن خدایی جناحی نکنید این قضیه را همه ی مدیران از چپ تا راست گرفته فقط دنبال استخدام فامیل های خود هستن وفرزند شهید فقط اگه وابستگی به مدیر داشته باشه وگرنه استخدام نمیشه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اگر این خودسوزی باعث بشه یک تلنگر اساسی به مسیولین زده بشه و جلوی این فسادها تا حدی گرفته بشه، این کار دیگه خودکشی نبوده و از جنس همان کاری خواهد بود که پدرش برای حفظ این کشور انجام داد تا شهید شد.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
اولین دستگاه که باید بررسی شود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیشنهاد می گردد ....
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار حداقل شهرداری ها زیر مجموعه وزارت کشور و به تبعه آن شهرداری های استان زیر مجموعه خود حضرتعالی است بررسی بفرمایید که هر ماه چند نفر نیرو بدون ضابطه بکار می گیرند و از این همه نیرو حتی یک نفرشان از جامعه ایثارگری نیست همه از بستگان شهرداران و اعضای شورای شهر اند همه آنها خود را انقلابی و دایه عزیزتر از مادرند همه خود را مصداق جوانان گام دوم می دانند ولی به هیچ قانونی پایبند نیستند تازه توقع پستهای کلیدی استان را دارند جناب استاندار فریب شعار و ریا و تظاهر این قبیل افراد سم مهلکی است اول برای شخص حضرتعالی صرفه رای دادن به فرد خاص یا فشار نمایندگان ملاک انتخاب شما نباشد به والله اینچنین بکارگیری های فشاری و احساسی به ضر نظام و انقلاب و خیانت به خون شهدا است آقای استاندار جهت رضای خدا بدور از خط و باند و جناح و بدور از ریاکاری و تظاهر افراد و شعارهای دروغین منفعت طلبانه در گزینش و چیدمان نیرو ها دقت بفرمایید زیرا خطبازی انسان را بسوی خطاکاری و جناح بازی بسوی جنایتکاری سوق می دهد و یک صدایی و همدستی جامعه را بسوی انحطاط و نابودی می کشاند سید عزیز در ایمان و دینداری شخص حضرتعالی شکی نیست ولی بیم آن دارم فشارهای منفعت طلبان ظاهر فریب ریاکار سهم خواه شما را تسلیم و وادار به تصمیم غلط کند شاید خیلی از افراد ی که خود را انقلابی و موجح جلوه می نمایند و حرفهای به ظاهر قشنگی هم می زنند سفارشات دوستانشان را می کنند نزد مردم نسبت به عملکردشان منفورترین باشد و آدمهایی هم هستند اهل تظاهر و ریا و شعار نباشند انسانی دست پاک و مومن باشند ولی اهل دعوت کردن اشخاص نباشند و اهل هیاهو و سر و صدا نباشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام استخدام در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن وجود ندارد اگر فله‌ای باشد بچه‌ها بیکار این استان محروم کهگیلویه و بویراحمد هستند چکار کنند ظلم نکنید بگذارید استخدام این جوانان خدمت بزرگی به این جامعه محروم استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن کنید تنگ نظر نباشید حوادث تلخ استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن مطالعه کنید
بیکار
Iran, Islamic Republic of
شهرداری بیداد میکند استخدام فامیلی و فله ای تماما از هر خانواده ۳تا و ۴تا وجود دارد شهرداری که ظرفیتش ۴۰۰ نیرو بوده به مرز ۳۰۰۰ رسیده یه چند روزی صحبت فرزند شهید هست،، هیچ اداره ای را بازرسی نمیکنند اگه قرار بود تا حالا شده بود مسولین جزء ،،تو شهرداری برادران خودشون را اوردند سر کار بماند که هر شورایی ۵۰ تا نیرو اوردند
به خدا بزرگترین خیانت داره میشه وقتی یه خانواده چهار تاش تو شهرداریه و ماهی ۴۰ تومان میگیرند این دزدی نیست دزدای خیابونی را ول کنید دزدای اینجوری تو ادارات را پیدا کنید
کبا خواهشا پیام را درج کن
خادم
Iran, Islamic Republic of
باسلام
ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدبرازیده
واقعا جای تاسف وتالم داره که در شرکت گازاستان درهمین سه سال بالغ بر76 نورچشمی مدیرومعاونین شرکت جذب بشوند. اما فرزندشهیدی باسه فرزندبخاطر اشتغال خودسوزی بکند. برخوردقاطع باکلیه ادارات متخلف راازدولت انقلابی داریم. ا
Iran, Islamic Republic of
در استخدام فله ای
مدیران کل مقصرند وخود عامل استخدامی های فله ای بودند.
حراست های ادارات مقصرتد چون خوددر این استخدامی ها ذی نفع بودتد وسهمیه داشتند.

بازرسی ها مقصرند چون خود سفارشی داشتند وحق سکوت آنها به کار گرفته شد.
لطفا دنبال پرتقال فروش نگردید.
اگر راست می گویند
بررسی کنندکه در این چتد سال افرادی که تحت هر عنوانی در ادارات به کار گمارده شده اند ازچه کانال وفرایند قانونی پذیرش شده اند.
عمق بی عدالتی وحق کشی دراستخدام های فله ای در استان ما فراتر از این حرفاست.
Iran, Islamic Republic of
شهرداری شهرداری شهرداری شهرداری استخدام فله ای بیداد می کند
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
همین ادارات که مسول نظارت هستن مشکل از اونهاست مثلا دارایی چند ماه گذشته چند نفر به صورت شرکتی اورده
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
از آقای امیری سرپرست دو سال و نیمه مخابرات پرسیدین/ دارای لیسانس الهیات چه جوری بدون آزمون آوردی سر کار
رشته غیرمرتبط بدون هیچ گونه سهمیه ایثارگری بدون آزمون
امور مشترکین دهدشت سراغ بگیرین
//لیسانس الهیات دو ماهه آوردن چراو چطور
کبنا نیوز رسانه ای کن
دوست غضنفر
Iran, Islamic Republic of
ایرانی عزیز شما می فرمائید لیسانس ادبیات ، دارایی چند نفر شرکتی آورده درمان هم ندارن .همین چند سال گذشته اداره ای که ۸۰ نفر نیرو داره بیش از ۱۰نفر شرکتی جذب کرده
اقبالی
Iran, Islamic Republic of
خواهشمندم به امور عشایر سر بزنید
امان از بی عدالتی
Iran, Islamic Republic of
اگه سازمان بازرسی یه تحقیق میدانی انجام بده خیلی راحت معلوم میشه مدیرانی که پایان عمر مدیریتیشون است اما با استخدام فله ای و دست به دامن شدن مسئولین جهت ابقا بر مسند مدیریت چنین مدیرانی باید در سریعترین زمان ممکن برکنار بشن ....
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1