تاریخ انتشار
شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۴۰۴۳۶
در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان باشت مطرح شد

لیست‌های کذب مدیریتی نخبگان را ناامید می‌کند

۱
۰
لیست‌های کذب مدیریتی نخبگان را ناامید می‌کند
کبنا ؛امام جمعه شهرستان باشت از لیست‌های کذب مدیریتی که عده‌ای را به عنوان گزینه مطرح می‌کنند به شدت انتقاد کرد و گفت: دولت هنوز کامل نشده استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنها یک مدیرکل و یک معاون خود را تعویض کرده که نخبگان با چنین لیست‌هایی ناامید می‌شوند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام امید گنجه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت به مناسبت‌های مختلف هفته اشاره کرد و گفت: ۱۶ ربیع‌الاول اولین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت شخص پیامبر برگزار شد در چنین روزی پیامبر وقتی وارد دهکده قبا شد و بعد از آن به مدینه رفت و نماز جمعه را در مدینه اقامه کرد که خطبه‌های آن هنوز در روایات مورد استناد قرار می‌گیرد.
امام جمعه شهرستان باشت در ادامه به مناسبت دوم یعنی ۱۷ ربیع الاول میلاد دو شخصیت بزرگ جهان اسلام یعنی پیامبر و امام جعفر صادق اشاره کرد و گفت: در شهر ما هم مراسماتی داشتند و مراسمی در تپه نورالشهدا به صورت پیاده روی صورت می‌گیرد که هم گرامیداشت آن حضرت بوده و هم پیاده روی برای ورزش است تا هفته تربیت بدنی گرامی داشته شود زیرا بنا به گفته مقام معظم رهبری امر به ورزش امر به معروف است.
گنجه در ادامه به مذاکرات ایران و عربستان اشاره کرد و گفت برای اتحاد مسلمانان جهان موضوعات مختلفی وجود دارد مذاکرات آغاز شده تفاهم و مذاکره با مسلمان کاملاً سنجیده است مخصوصاً با کشور مسلمان و همسایه تاثیرگذار که اهمیت خاص دارد و خط قرمزی در تفاهم وجود نخواهد داشت حتماً باید چنین تفاهمی صورت گیرد در زمانی که دشمنان به دنبال تفکر تکفیری هستند باید تفکر تقریبی را داشته باشیم.
امام جمعه شهرستان باشت یادآور شد: با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی و کنار رفتن ترامپ ملعون و عدم حمایت بایدن خسته از عربستان این کشور اکنون نیاز به مذاکره با ایران دارد.
وی گفت: ارتش یمن چندین سال است که ارتش عربستان را زمین‌گیر کرده و شکست را نپذیرفتند این جنگ ۳۵۰ میلیارد دلار برای عربستان هزینه ایجاد کرده و اکنون ذخایر ارزی عربستان نصف شده و از آن طرف منابع انرژی و پالایشگاه‌های عربستان در تیررس سلاح‌های مبارزین یمنی قرار دارد.
امام جمعه شهرستان باشت در ادامه اظهارات خود در خصوص لزوم مذاکره با عربستان گفت: عربستان طرح اقتصادی ۲۰۳۰ دارد که باید به این چشم‌انداز برسد اگر بخواهد با ایران ستیز داشته باشد به برنامه‌های اقتصادی خود نخواهد رسید.
وی افزود: دیگر دلیل پروژه اقتصادی در عربستان ساخت ابر شهری در بیابان با ۵۰۰ میلیارد دلار هزینه پیش‌بینی شده است و اگر بخواهند با این وضعیت به اهداف خود نخواهند رسید که امیدواریم دو کشور مهم اثرگذار ایران و عربستان کدورت‌ها را کنار بگذارند.
گنجه به مسائل شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکلاتی در زمینه گاز در شهرستان وجود داشت گلایه‌های خود را در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردیم چرا که فصل سرد سال در حال فرا رسیدن است چندین بار صحبت کردیم گوش شنوایی نبود اما در خطبه‌ها این مشکل بیان شد و اکنون شرکت گاز ورود پیدا کرده و در حال اقدام است هرچند که معتقدیم شرکت گاز در کشور و در استان کارهای بزرگی انجام داده است.
وی به مطلب مهم دیگر اشاره کرد و گفت: بدعت سیاسی است و نباید در سطح شهرستان باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق بیفتد این روزها مناصب دولتی را بین یکدیگر تقسیم می‌کنند این مشکل ایجاد خواهد کرد برای هر پست مدیریتی سه نفر را معرفی کردند اینها موجب اختلاف می‌شود و ناامیدی در جامعه ایجاد می‌کند.
امام جمعه باشت گفت: دولت هنوز کامل نشده استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنها یک مدیرکل و یک معاون خود را تعویض کرده که نخبگان با چنین لیست‌هایی ناامید می‌شوند.
وی گفت: هنوز فرماندار شهرستان معرفی نشده که قول مدیریت به افراد داده می‌شود بعد از این زجر و سختی‌هایی که در این سال‌ها کشیده شده بگذارید انتخاب مسئولان در یک فضای منطقی صورت گیرد.
گنجه یادآور شد: مگر می‌شود اول رئیس اداره را انتخاب کرد و بعد فرماندار برگزیده شود باید در یک ساز و کار و پروسه منطقی این کار انجام شود فرماندار باید از بین بهترین شجاع‌ترین و پاکدست‌ترین افراد گمارده شود تا بعد از آن تکلیف پست‌ها و مدیریت‌ها مشخص گردد و باید فرماندار نظر بدهد متاسفانه عده‌ای خودشان را وارد لیست کرده‌اند که این کار درستی نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کدوم نخبه. درهمین باشت میبینیم که طرف بادرصدهای منفی ۱۰ومنفی ۳۰درصد رفته دانشگاه آزاد فوق لیسانس گرفته ودم از نحبه میزنه.نخبه کسیه که درهمه آزنونه ها نفرات اول ودارای مقالات علمی وکاربردی دررشته خود باشد وصاحب نظر باشد ابنها حتی بک مقاله ازخودشان ندارند وپایان نامه های انها کپی پیس هست
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1