تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۴۴۰۸۰۶
مدیر کل تعزیرات حکومتی این استان؛

خبازی های متخلف کهگیلویه و بویراحمد حذف می شوند

۱
۰
خبازی های متخلف کهگیلویه و بویراحمد حذف می شوند
کبنا ؛
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از حذف خبازی‌های متخلف عرضه نان خبر داد و گفت: بازرسی‌ها از خبازی‌ها به منظور رصد تخلفات در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (11 آبان ماه 1400) صالحی نیا در خصوص آخرین پیگیری‌ها جهت مبارزه با تخلفات حوزه نان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسه‌ای با حضور استاندار و همچنین معاون سیاسی استاندار مشکلات در حوزه نان بررسی شده در این جلسه مقرر شد تمامی تخلفات خبازی‌ها متخلف شامل کم فروشی، بی کیفیتی نان، گران فروشی عدم عرضه و همچنان مشکلات آن‌ها مورد رصد شود.
وی با بیان اینکه نظارت‌ها از ساعت ۶ و سی دقیقه صبح بر خبازی‌ها انجام می‌شود، گفت: خبازی‌هایی که تخلفات مختلفی داشته باشند از چرخه عرضه نان حذف می شوند.
صالحی به ایجاد مشوق‌های مختلف برای خبازی‌هایی که به صورت قانونی به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند، اشاره کرد و افزود: خبازی‌های قانون مدار مشکلات کمبود آرد، سهمیه، افزایش سهمیه را خواهند داشت فعالیت آن‌ها مورد بررسی می شود.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان به گشت‌های بازرسی به صورت روزانه بر فعالیت خبازی‌ها اشاره کرد و گفت: با خبازی‌های متخلف بدون تعارف برخورد قانونی صورت می‌گیرد، در این راستا ۲۰ پرونده برای خبازی‌های متخلف گذشته تشکیل شد و به تعزیرات حکومتی ارسال کرده که جرایم سنگینی برای آن‌ها لحاظ شد.
صالحی به گشت‌های روزانه در شهرستان‌ها برای رصد تخلفات حوزه نان اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود موضوع تخلفات در حوزه نان بررسی  شود و  کمبود سهمیه آرد برخی خبازیها را هم  اداره غله استان مورد بررسی قرار دهد .
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برد گپو نشونه نزیینه
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1