تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۴۴۰۸۳۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:

افزایش مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
افزایش مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در استان جان خود را از دست داد و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۹۴ نفر افزایش یافت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (12 آبان ماه 1400) پرویز یزدان پناه افزود: از ۶۳۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۰ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون ۲۱۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱۰ نفر مبتلای قطعی و ۱۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۸ هزار و ۲۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان پناه از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.
وی گفت: کسانیکه تاکنون واکسن نزده اند هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون استان مراجعه کنند تا چنانچه گرفتار کرونا شوند شدت بیماری در آن‌ها کمتر، احتمال بستری کاهش یافته و مرگ و میر کرونا در استان به حداقل برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سهیل
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه رو دادن به دست / این آقا هم وقت رفتنشه کاری با بیمار کرونایی نداره سرگرم انتصاب های فامیلیش تو این روزای آخره استاندار هم با جان مردم داره بتزی میکنه با عملکرد کندش مگه وقتی دولت اصلاحات اومد سریعا تعویض نکردن چرا الان اینا تعارف میکنن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا مردم گچساران اصلا قبول نمیکنن که دیگه کرونا هست رعایت نمیکنن متاسفانه رییس شبکه ما خداراشکر چنان خوشحال که اصلا کاری به مردم نداره نظارت نمیکنه نشسته تواطاقش انگار نه انگار کرونا حداقل دکتر غلامیان یه سری به خیابون مغازه ها میزد دید بازدید میکرد این اصلا
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1