تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۴۴۰۸۴۸
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

ماجرای قهر اعضای شورای شهر دهدشت چه بود؟ / مدرک تحصیلی «نیکویی‌زاده»، با مدیریت شهری مرتبط نیست

۱۸
۲
ماجرای قهر اعضای شورای شهر دهدشت چه بود؟ / مدرک تحصیلی «نیکویی‌زاده»، با مدیریت شهری مرتبط نیست
کبنا ؛برخی از اعضای شورای شهر دهدشت «علیرضا نیکویی‌زاده» با مدرک تحصیلی «کشاورزی» را به عنوان گزینه نهایی شهرداری این شهر معرفی کردند، طبق گفته‌ی سخنگوی شورای شهر دهدشت وقتی گزینه‌ای برای تصدی شهرداری معرفی می‌شود استعلاماتی از جمله سابقه مدیریت میانی و ارتباط مدرک تحصیلی لازم است.
ایمان داورپناه، سخنگوی شورای شهر دهدشت در گفت‌وگو با کبنا نیوز گفت: دلیل مخالفتم این است که برخی از اعضای شورای شهر در حال پافشاری بر گزینه خود برای تصدی شهرداری دهدشت هستند، بنده این گزینه را نمی‌شناسم و حتی ایده، برنامه‌ها و هدف‌های این گزینه پیشنهادی را نمی‌دانم و بی‌اطلاع هستم. 
داورپناه با بیان اینکه عقل سلیم حکم نمی‌کند به گزینه‌ای که بدنه شهرداری را نمی‌شناسد رای موافق یا مخاف دهم، افرود: شب گذشته به مدت سه ساعت نشستی صمیمانه با اعضای شورای شهر داشتیم، دعوا و نزاعی نبود؛ در این نشست از اعضای شورا درخواست کردیم که گزینه خود را به این نشست دعوت کنند تا با افکار، شخصیت، نحوه گفتار، برنامه ها، ایده ها، اهداف، طرح‌ها و پیشنهاداتی که دارد اطلاع پیدا کنیم تا شاید در این پروسه انتخاب شهردار نظر مخالفان عوض شود. 
داورپناه با اشاره به اینکه وقتی گزینه‌ای برای تصدی شهرداری معرفی می‌شود استعلاماتی از جمله سابقه مدیریت میانی، ارتباط مدرک تحصیلی و استعلام‌هایی از نهادهای امنیتی و. . لازم است، گفت: مدرک تحصیلی گزینه پیشنهادی با مدیریت شهری مرتبط نیست و سابقه مدیریت میانی ندارد و آن را به عنوان گزینه نهایی شهردار ی معرفی می‌کنند؛ شورای شهر باید شهرداری توانا و متخصص انتخاب کند اگر این گزینه به‌عنوان خروجی شورای شهر در مرحله استعلامات که حدود یکماه به طول می‌انجامد رد شود، باز هم با مشکل انتخاب شهردار مواجه می‌شویم و این برای شهر دهدشت آسیب بزرگی است. 
سخنگوی شورای شهر دهدشت تاکید کرد: من از اعضای شورای شهر انتظار دارم که ایده، برنامه و اهداف گزینه خود برای تصدی شهرداری را ارائه دهند. 
وی با بیان اینکه باور دارم که مدیر باید قدرت تکلم خوبی داشته باشد، افزود: شهردار قرار است برای شهر چانه‌زنی کند و در جلسات از حق شهرداری، شهر و شهروندان دفاع کند؛ اما آیا این گزینه پیشنهادی می‌تواند از وجاهت خود در صحن شورای شهر دفاع کند؟ تا در مراحل بعدی و در سمت شهرداری از حقوق شهروندان دفاع کند؟  
داورپناه گفت: با «نیکویی زاده» به عنوان شهردار دهدشت موافق نیستم. 
وی با بیان اینکه از حوزه و بدنه مهندسی و نماینده جامع مهندسی به عرصه شورای شهر ورود کردم، افزود: بنده نماینده قشر مهندسی هستم و به مدت ۵ سال به صورت مستقیم و مداوم با حوزه شهرسازی شهرداری فعالیت کردم، بنا به تخصصی که در این حوزه دارم، اگر خروجی فکرم از میان گزینه‌ای با تحصیلات «کشاورزی» باشد، ایرادات زیادی بر من وارد است. ایشان برای تصدی این سمت گزینه مناسبی نیست. تخصص ایشان در یک حوزه متفاوت و خارج از فعالیت و تخصص شهرداری است. 

وی با بیان اینکه فردی باید در حوزه شهرداری ورود پیدا کند که با بروکراسی کادر شهرداری آشنایی کامل داشته باشد، تاکید کرد: کمیسیون‌های تخصصی زیادی در شهرداری داریم و شهردار باید در جلسات کمیسون‌ها حاضر شود؛ در بازه فعلی، نقشه طرح تفصیلی شهر دهدشت اصلاح می‌شود، طرح کمربندی سوم شهر دهدشت و طرح‌های جامع شهری از جمله شهرک بسیجیان و ولایت برعهده شهرداری است شهردار باید حوزه مهندسی و شهرسازی را بشناسد و در کمیسیون‌ها و جلسات متفاوت از حقوق شهروندان دفاع کند، اگر شهردار در کم و کیف ماجرا نباشد و بحث‌های تخصصی را نداند چطور میتواند از حقوق مردم دفاع کند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هر دو داورپناه ،،،،، دنبال شهردار شدن هستند.......آیا خودت قدرت تکلم خوبی داری؟؟؟؟؟؟ سخنگوی محترم و صد البته دلایل مخالفت شما با این گزینه و منطقی است...هر چند در لفافه با عنوان کردن 5 سال سابقه ، چانه شهردار شدن خودت رو میزنی کوچولو
بویراحمددهدشت
Iran, Islamic Republic of
بی انصافی نکنیم . ایشون مهندس باسوادی هستند و اهل هنر و فرهنگ و محیط زیست.البته با احترام
Iran, Islamic Republic of
هشت شهرداری که رد صلاحیت شدن و سپس تایید شدن هیچ کدومشون مدرک تحصیلشون متناسب با شهرداری هم نبودن که اول رد شدن ولی دوباره تایید شدن
Iran, Islamic Republic of
ایشون رئیس سابق جهاد کشاورزی هستند و از نیروهای توانمند و کار بلد
تخصص وزیر نفت چیه؟
تخصص وزیر مسکن و راه چیه؟
پس تجربه مهم تر هست
Iran, Islamic Republic of
چندماه سرپرست بودن نه رئیس
در ضمن وزیر نفت از خود حوزه نفت بودن
Iran, Islamic Republic of
کدام مسئول پست مرتبط با رشته گرفته که ایشون اینجوری باشه
شهردار قبل از تابش نژاد مدرک بهداشت داشت الان بخاطر عملکرد افتضاحی که بجای گذاشت ارتقای پیدا کرد و مدیر کل آب و فاضلاب استان شد.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اون آقای برخه بوده که شهر دهدشت گلستان کرده و حالا رفته اب و فاضلاب رو ورشکست
Iran, Islamic Republic of
آقای بازی شهردار چرام و سایر شهرداری های استان هم شرایط لازم را نداشتند؛ متاسفانه خلاف قوانین شورای حل اختلاف استان آنها را براساس مصلحت اندیشی تایید نمودند
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب نکویی زاده شما برنده این انتخاب هستید چون به قوم گرایی نه گفتید.
محمدولایی
Romania
متاسفانه :::درهر پست وشغلی ایران واین استان ضعیف و ناتوان مانده ::::تسلط قوم و خویشی و سیاستهای گزینشی وجناح وباند بازی بر تخصص و معارف درد وضعف بوده ::::: که دراستان. ک. ب. مشهوده :::: غافل از اینکه فاعلین ومفعولین در پیشگاه ملت و خداوند باید پاسخگو باشند ::::: مقام اگر ماندنی بود اولی را بود هنوذ ::::::((((ولی اعمال خوب وبدند که جاودانه اند )))))
کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من خود آقای نیکویی زاده نباید در این وادی وارد بشن . رشته کشاورزی باید در عرصه کشاورزی فعالیت داشته باشد .این همه کارشناس عمران و کار بلد یک نفر جوان باانگیزه که اگر درجلسه ای اعلام شد طرح تفصیلی بداند معنی این کلمه یعنی چی / معرفی کردن آقای نیکویی خیانت به شخصیت ایشان و کل مردم شهرستان هستش / بقول آقای روشنفکر جمع کنید این بساط را
سلام
Iran, Islamic Republic of
یعنی می فرمایی شهردار قبلی اقای برخه رشته اش مرتبط بوده است مگه نه اینکه لیسانس حقوق ثبتی از دانشگاه علمی کاربردی داشته است
محمد
Iran, Islamic Republic of
مهندس نیکویی زاده انسانی پاک دست و دارای شخصیتی ثابت قدم هست انشالله موفق و سربلند باشند
Iran, Islamic Republic of
فقط تابش نژاد می تونه این شهر را نجات بده هم مرتبط هم اجرایی هست
Iran, Islamic Republic of
جناب تو که هنوز سواد رسانه ای نداری چرا سعی میکنی خودتو بزرگتر نشون بدی ؟؟؟
تو اومدی نظر شخصیتو به عنوان سخنگو رسانه ای کردی
حالا بماند..
Iran, Islamic Republic of
آخ سی این سخنگوی پرمدعا جوگیر شده
Iran, Islamic Republic of
کوچولو کجا میری ؟ خونه ی مادر بزرگ؟ لی لی پوت بخوری چاق بشی چله بشی
بویراحمددهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بی پایان. صحبتهای مهندس ایمان داورپناه صحبتهای کارشناسی شده و درستی است کسی که به عنوان شهردار انتخاب میشود باید رشته مرتبط داشته باشد و بر مسائل شهرداری تسلط نسبی داشته باشد. اینکه اگر نقدی بر ایشان وارد باشد باید به روش صحیح نقدش کنیم نه حرفای بی مفهوم و نامرتبط. با احترام به مخالفین صحبتهای مهندس داورپناه من صحبتهای ایشون رو وارد میدانم. با احترام
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1