تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۴۴۲۱۸۱
در مراسم معارفه فرماندار شهرستان چرام مطرح شد

شهرستانی که سالن آمفی تئاتر ندارد / بیمارستان چرام اندرخم یک کوچه / شهرک صنعتی چرام نیمه فعال است

۰
شهرستانی که سالن آمفی تئاتر ندارد / بیمارستان چرام اندرخم یک کوچه / شهرک صنعتی چرام نیمه فعال است
کبنا ؛امام جمعه شهر چرام گفت: شهرستان چرام، تنها شهرستانی است که سالن آمفی تئاتر ندارد.
به گزارش، عصر امروز ( پنجشنبه 18 آذر ماه 1400) مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید چرام با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در این مراسم، اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت توانستیم از بسیاری از کشورهای پیشرفته بهتر این بیماری را علی رغم تحریم مدیریت و تبدیل به ۱۰ کشور اول دنیا در بهبود یافتگان بیماری کرونا گردیم.
 وی افزود: تنها شهرستانی که مصلی بطور 24 ساعته در چندین ماه در اختیار واکسناسیون کرونا بود. و ستاد نماز جمعه در خدمت ستاد کرونای شهرستان بوده است.
 افشار بیان کرد: باید رشادتهای کادر درمانی کشور همچون فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس مستندسازی شود تا آیندگان بدانند در شرایط تحریم کشور بخوبی مدیریت شد.
 امام جمعه چرام گفت: چند کلام خدمت مسئولان و مهمانان گرامی در باب مسئولیت‌ها، کسی که منافع عمومی برایش مهم نیست و دنبال منافع شخصی خودش هست نباید به کار گمارده شود.
 وی افزود: فرماندار در جامعه اسلامی چتر برای همه جناح‌ها وتفکرات درون نظام باشد. از خدمات دکتر فتاحی تشکر می‌کنم و خدمت برادر توفیقیان خیرمقدم می‌گویم.
 حجت الاسلام و المسلمین افشار در مورد مشکلات چرام و میزان تلفات جاده چرام به دهدشت، اظهار داشت: جاده درستی نداریم حتی همین 15 کیلومتر تا دهدشت غیر استاندارد است. و هر آن امکان حادثه خطرناکی است.

 افشار در ادامه گفت: جاده بسمت باشت، یاسوج و گچساران خاک برداری شده‌اند یا غیر استاندارد اند که وضعیت راههای شهرستان مطلوب نیست.
 وی افزود: فسفاتی داریم که معلوم نیست چه موقع قرار است خیرش به این مردم برسد. ونه خبری داریم اما اسم بزرگی برای سیاسیون شده است. و مردم هم اطلاعی ندارند.
امام جمعه چرام بیان کرد: بیمارستان چرام و باشت با هم کلنگ زنی شد اما ما هنوز اندر خم یک کوچه‌ایم.
 افشار گفت: استاندار محترم، سالن آمفی تئاتر گچساران و بهمئی را در همین جلسه تکریم ومعارفه فرمانداران مشاهده کردید. چرام بعد از حدود 12 سال از شهرستان شدنش هنوز فاقد یک سالن آمفی تئاتر است.
 حجت الاسلام و المسلمین افشار اظهار داشت: شهرک صنعتی چرام طبق آمار حدود یک سومش فعال است. سال‌های جهش تولید و سال‌های اخیر که نام گذاری اقتصادی داشت و رهبر عزیزمان جهت دهی کردند اما تغییر محسوسی در شهرک صنعتی مشاهده نشد.
 افشار در پایان گفت:
ما شدیم حکایت شتری که گفتن گردنت کجه گر بگویم شرح این،
بی حد شود مثنوی هشتاد تا کاغذ شود ناصر فیض
در دهان مَن نمی‌دانم چه شد افتاد مَن
مثنوی گفتم که آوردم در آن هفتاد من






 
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1