تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۴۴۲۹۳۷
حوزه هنری:

«سرگذشت نابهنگام» با دریافت 4 جایزه اثر برگزیده جشنواره تئاتر مرصاد شد

۰
کبنا ؛نمایش «سرگذشت نابهنگام» محصول واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد به کارگردانی راضیه فصیح در جشنواره ملی تئاتر مرصاد با دریافت 4 عنوان جایزه اثر برگزیده امسال این جشنواره شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد، رئیس حوزه هنری با بیان این خبر گفت: اختتامیه جشنواره ملی تئاتر مرصاد؛ یادبود سردار بزرگ مقاومت شهیدحاج قاسم سلیمانی و ۱۲۸۰ شهید شهرستان اسلام آباد عصر روزسه شنبه هفتم 7 دی ماه در اسلام آباد غرب برگزار شد. 
شریف اسلامی بیان داشت: نمایش "سرگذشت نابهنگام" به کارگردانی راضیه فصیح و نویسندگی سیاوش عالیپور از تولیدات واحد نمایش حوزه هنری استان کهگیلویه وبویراحمد در این جشنواره حضور داشت و موفق به کسب جوایز اصلی این جشنواره شد.
اسلامی تصریح کرد: این نمایش داستان سه سرباز ایرانی است که در زمان پیدایش داعش، به مرزهای کردستان اعزام می شوند که یکی از آنها به دست داعش به شهادت می رسد.
وی با اشاره به جوایز کسب شده نمایش "سرگذشت نابهنگام" ابراز داشت: این اثر توانست با کسب جوایز دیپلم افتخار بهترین کارگردانی،  دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه، لوح تقدیر بازیگری دوم مرد و لوح تقدیر بازیگری دوم زن به عنوان اثر برگزیده جشنواره ملی مرصاد انتخاب و به جشنواره مقاومت و تئاتر فجر معرفی شود.
رئیس  حوزه هنری استان در پایان گفت: بازیگران این نمایش داود پارسا، محمد دشتی، محمد خماسپور، محسن جلالی، زینب نارکی، فائزه موسوی، داود هاشمی، محمد اسدی و طاها پارسا و عوامل اجرایی محمد رضایی، ارسلان مردانی، امیر بخشی و محمود دشتی بودند.
وی با اشاره به سابقه درخشان تئاتر استان در کشور بیان کرد: موفقیت و درخشش این نمایش در این جشنواره نشان از ظرفیت و استعداد ناب هنرمندان جوان استان است که در صورت بستر سازی مناسب می توانند باز هم در جشنواره های بین المللی بدرخشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1