تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۴۳۲۴۴
در خطبه های نمازجمعه۱۷ دیماه چیتاب مطرح شد؟

تذکر وفرصت آخر امام جمعه موقت کبگیان به مدیران اداره برق استان: با آبروی مردم بخش کبگیان،بازی نکنید چیتابی که بعداز۴۴سال انقلاب اتفاقات برق ندارد، چرامیخواهیدبه مادوان انتقالش بدهید؟.

۱
تذکر وفرصت آخر امام جمعه موقت کبگیان به مدیران اداره برق استان: با آبروی مردم بخش کبگیان،بازی نکنید چیتابی که بعداز۴۴سال انقلاب اتفاقات برق ندارد، چرامیخواهیدبه مادوان انتقالش بدهید؟.
کبنا ؛به گزارش"کِبنا" به نقل از رسامـ خبرنگار حجت الاسلام سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۷دیماه ۱۴۰۰ چیتاب باتوصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به موضوع استغاثه به امام زمان واهل بیت گفت: هرگاه با اخلاص و بدون ریا وبا اعتماد به اعتقاد به درگاه خواندان آل الله چنگ بزنیم قطعا سعادتمند ومتقی خواهیم شد، لذا اکراه دراین راه همان خواستگاه شیطان است که باعث کجروی درمقصد میگردد. وی با اشاره به مسئله وقف خطاب به نمازگزاران گفت: ثواب وقف مال یک نعمت بزرگیست که هم فقر را درجامعه کاهش میدهد وهم در آخرت به داد واقف میرسد. وی ،امور خیریه جایگاه نیکوکاری کمیته امداد را ازجمله پایگاههای مستحکم و معتمد وقف کردن درکشوربرشمرد. حجت الاسلام سیدعلی اکرمیان بااشاره به سالگرد قیام ۱۹دی هم گفت: تزلزل اولیه رژیم غاصب پهلوی وانگلیس مکار در بطن امثال۱۹ دیماهها به رهبری امام راحل وفداکاری جبهه مبارز روحانیون همراه مردم ظهور کرد ومنجر به تکمیل پروژه انقلاب اسلامی گردید. و خاطرنشان کرد: آنهائیکه اهل بصیرت بودند دیدند وآنهائیکه اهل روشنگری مطالعه بودندنیز با مطالعه ۱۹دیماهها ماهیت مستکبری رژیم پهلوی را شناختند. سیدعلی اکرمیان بااشاره به تشییع شهدای کاووش جنگ تحمیلی وشهید عادل نژاد که بعداز۳۹سال به کبگیان بازگشت خطاب به مسئولان امر گفت: به مسئولان استانی عرض می کنم، در بزنگاه فعلی فشار تحاریم وهجمه منافقین درونی وبیرونی انقلاب مراقب رخنه دشمن باشید که میخواهد ناامیدی از وضعیت موجود را به مردم تزریق بکند. وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان استانی وشهرستانی با تاسی از منطق امام وشهدا واطاعت از ولایت که همان خدمت جهادی دروقت اول به مردم است راجهت گره گشائی از کار درخواستگاه مطالبات مردمی قرار دهند تا مشمول رضایت شهدا درهردودنیا قرار بگیرند ومشغول ضمه مردم نشوند. اکرمیان با اشاره به وضعیت نامعلوم و بی سرانجام برق چیتاب خطاب به مسئولان امر گفت: مدیران برق استان بجای حل مشکلات( نظم دهی چارت اداره برق) اعطای اتفاقات برق به چیتاب میخواهند باجداسازی از اداره برق بویراحمد برق چیتاب را به مادوان منتقل کنند که این درشان یک بخش وسیع۲۲هزار نفری ۸۶شهیدی کبگیان نیست. این خطیب جمعه افزود: ظلم است، ستم است ننگ است که بعداز ۴۴سال ازعمرانقلابی که مردم این دیار۸۶شهید وجانباز تقدیمش کردند هنوز که هنوز است یک اتفاقات برق ندارد وباید بجای انجام امورات واستعلامات به یاسوج بروند وتعجب آورتر اینجاست که بجای اعطای اتفاقات برق به کبگیان میخواهند آنرا به مادوان انتقال دهند. این خطیب موقت باهشدار به مسئولان برق واستان نسبت به عواقب امر گفت: بعلت مشکلات متعدد درحق بخش کبگیان تا الان چندین بار جلوی خشم واعتراضات مردم را گرفته ایم لذا مراقب باشیدمردم هم می بینند و هم میفهمند پس بجای خدمت خون به دل مردم نکنید تاخدائی ناکرده تبعات بد و بدتری در انتظار نباشد؟.
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگـار:اسماعیل رسامـ روابط عمومی بخشداری کبگیان٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

مجلس، شورای نگهبان و نظام رتبه‌بندی معلمان

اجرای نادرست نظام رتبه‌بندی معلمان ضمن سوزاندن فرصت‌های اعتلای کیفیت نظام آموزشی و اعتلای ...
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
1