تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۴۴۳۹۰۲
کبنا گزارش می دهد؛

چند خبر از شهرداری دوگنبدان

۰
چند خبر از شهرداری دوگنبدان
کبنا ؛سرپرست شهرداری دوگنبدان یکسان سازی دریچه های فاضلاب بلوار گلستان حدفاصل شهرک هدایت تا میدان فردوسی را در دستور کار قرار داد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، سید مصیب موسوی نژاد با تاکید بر اولویت قرار دادن رضایتمندی شهروندام گفت :هدف ما خدمت به مردم و شهروندان است که در ایام سرپرستی شهرداری در رسیدن به این مهم تلاش شبانه روزی صورت گرفته است .
وی گفت بعد از اجرای طرح ساماندهی پیاده روهای سطح شهر،پاکسازی کانالها و مشکلات کوچه شاهد ۱۹ کوی رزمندگان ،یکسان سازی دریچه های فاضلاب در بلوار گلستان حدفاصل شهرک هدایت تا میدان فردوسی از دیگر اقدامات مدیرین شهری در خدمت به مردم است.
سرپرست شهرداری دوگنبدان در توضیح این مطلب گفت: با توجه به وجود مشکل ناهمسانی سطح دریچه های فاضلاب و تخریب دیواره های منهول ها که عمدتا ً ترمیم آن باعث مشکلات فراوانی در زمان ترمیم و اجرا می شود شهرداری با همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان اقدام به همسانسازی این دریچه ها نموده است.

حل مشکل کوچه شاهد۱۹ کوی رزمندگان
در پی مشکلات ایجاد شده برای رفت و آمد ساکنین کوچه شاهد ۱۹کوی رزمندگان در پی حفاری اداره آب و فاضلاب با پیگیری و تدبیر مدیریت شهری دوگنبدان مشکل ساکنین مرتفع گردید .سرپرست شهرداری ضمن تاکید بر ترمیم نقاط حفاری شده سطح شهر توسط دستگاههای خدمات رسان گفت: با توجه به مشکلاتی که حفاریهای سطح شهر برای شهروندان بوجود می آورد از دستگاههای حفار خواهشمندیم که نسبت به اصلاح و ترمیم نقاط حفاری شده اقدام و از رها کردن نقاط حفاری شده خود داری نمایند.
سید مصیب موسوی نژاد تصریح کرد:کوچه شاهد ۱۹ از مواردی بود که توسط آب و فاضلاب حفاری صورت گرفته بود که با توجه به حواشی ایجاد شده ، عزم شهرداری برای حل و پیگیری مشکلات مردم بیشتر شده و تعدادی از کارکنان شهرداری هم برای حل مشکل مامور شدند ، تا اقدام مناسبی را جهت رفع مشکل انجام دهند.
وی افزود:خدا را شکر امروز با هماهنگی صورت گرفته پیمانکار شرکت آبفا نسبت به رفع مشکل در محل حاضر و اقدامات لازم در حال انجام می باشد.

به مناسبت روز زن از بانوان شاغل در شهرداری تجلیل شد
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام والای مادر و روز زن، از بانوان شاغل در شهرداری با حضور سرپرست شهرداری و اعضاء شورای اسلامی شهر دوگنبدان تجلیل شد.
سرپرست شهرداری دوگنبدان در این نشست، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، افزود: ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای است برای قدردانی از زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده، در جامعه نیز مسئولیت های مختلف شغلی بر عهده دارند .
سید مصیب موسوی نژاد با اشاره به توانمندی بالای بانوان تصریح کرد: بخشی از اتفاقات خوبی که در شهرداری شاهد آن هستیم مرهون زحمات شما بانوان شاغل در شهرداری است.
گفتنی است در این مراسم با اهدای لوح و گل از شان والای بانوان قدردانی بعمل آمد .
نام شما

آدرس ايميل شما

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
1