تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : ۴۴۴۶۱۰
در خطبه‌های نماز جمعه گچساران مطرح شد

خواهش امام جمعه گچساران از موحد و روشنفکر؛ شما هوای این شهرستان را داشته باشید

۲
۲
خواهش امام جمعه گچساران از موحد و روشنفکر؛ شما هوای این شهرستان را داشته باشید
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: با همه مشکلات، تحریم‌ها، خیانت‌های غربگرایان، فتنه گران انقلاب اسلامی به این اقتدار و عظمت و عزت رسیده است که به هیچ عنوان قابل مقایسه با حکومت رژیم پهلوی نخواهد بود.
  به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: امروز ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درسال ۵۷ است، امروز لازم است که مکتب انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود چرا که انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگ و برکات قابل توجهی برای مملکت به ارمغان آورده است.
 وی افزود: رژیم پهلوی خیانت‌ها و جنایت‌های بسیاری در این مملکت مرتکب شد، در حالی که خیلی‌ها حتی نان خالی هم در سفره نداشتند، امروز هر چند مشکلاتی دارم که نسبت به این موضوعات هم گله مندیم و مسئولان هم باید همت مضاعفی برای مرتفع کردن مشکلات انجام دهند.
 امام جمعه گچساران تصریح کرد: امروز در بحث پزشکی رشد قابل ملاحضه‌ای داشته‌ایم جزو ۱۰ کشور سازنده داروهای خاص هستیم، جزو چهار کشور اول جهان در موضوعات ارتوپدی و امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هوافضا، دفاعی، پزشکی، کشاورزی، صنعتی، بهداشت و درمان، پروژه‌های عمرانی و رفاهی، زیر ساخت‌های برق وآب وگاز، نانوتکنولوژی، صنعت هسته‌ای دارای ربته برتر است.
 حجت‌الاسلام حجازی ادامه داد: موشکی که اخیراً سپاه پاسداران رونمایی کرد لرزه براندام دشمنان انداخت، نسل جوان باید مطالعه و پژوهش کند که در این مدت کوتاه چه دستاوردهای بزرگی انقلاب اسلامی بدست آورده است با همه مشکلات، تحریم‌ها، خیانت‌های غربگرایان، فتنه گران انقلاب اسلامی به این اقتدار و عظمت و عزت رسیده است که به هیچ عنوان قابل مقایسه با حکومت رژیم پهلوی نخواهد بود.
 امام جمعه گچساران بیان کرد: هرچند در بحث معیشتی و اقتصادی گله مندیم اما کارهایی در حال انجام است بنابراین باید عدالت اجرایی شود، و مشکلات هم هرچه زودتر مرتفع شوند. امروز اسلامی دربرون کشور جلوی دشمنان را می‌گیرد و از جایگاه بس ارزشمندی در منطقه و جهان برخوردار است.

 حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: انقلاب اسلامی رسماً به جهان صادر شده است، ایران تبدیل به قدرتمندرین کشور در جهان شده است و هیچ دشمنی یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد.
 وی افزود: در زمان پهلوی نزدیک به ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در این کشور حضور داشتند در حالی که شاه پهلوی برای اداره مملکت هم هیچ اختیاری از خودش نداشت. در دوران ستم شاهی با جمعیت ۳۰ میلیونی آن دوران روزی ۶ میلیون بشکه نفت از مملکت به یغما می‌رفت.
 خطیب جمعه گچساران بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بایستی مکتب انقلاب اسلامی در جامعه برای نسل جوان و نوجوانمان تبیین شود. درماه رجب ماه خیر و برکت قرار داریم و تلاش کنیم سبک و سیره زندگی ائمه اطهارعلیهم السلام را در زندگی‌مان ساری و جاری کنیم.
 وی ادامه داد: سه شنبه ۱۳ رجب میلاد امام علی علیه السلام را داریم و آغاز ایام اعتکاف است که این مهم با پروتکل‌های و شیوه نامه‌های بهداشتی درشهرستان‌برگزار شود.
 حجت الاسلام حجازی گفت: خواهشی از نمایندگان مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه از آقایان موحد و روشنفکر دارم ضمن تشکر از خدماتی که انجام دادند سهمی هم در انتصاب معاونین استاندار و مدیران کل را به شهرستان گچساران اختصاص بدهند و به نوعی هوای این شهرستان را هم داشته باشند، ضمن همه احترام به همه این عزیزان توقع داریم واز این به بعدهم منتظریم که برخی از معاونین و مدیران کل راهم به شهرستان گچساران اختصاص بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا انتقاد خوبی کردی ولی دیر ..الان قدر تاجگردون باید دونست
Iran, Islamic Republic of
اره. خوب میدونه
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1