تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۴۶۴۲۶
کبنا گزارش می دهد؛

واکسیناسیون ۹۸ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی انجام شد

۰
واکسیناسیون ۹۸ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی انجام شد
کبنا ؛در پایان تعطیلات نوروزی آموزش های مدارس کل کشور بصورت حضوری انجام می گیرد، از همین رو، واکسیناسیون دانش آموزان اهمیتی بیش از پیش می یابد. معاون آموزش و متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۸درصد دانش آموزان واکسن کرونا دریافت کرده اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، معاون آموزش و متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: براساس آخرین آمار، افزون بر ۹۸ و ۹۲درصد از دانش آموزان این استان به ترتیب دُزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
محمد جمالی افزود: همچنین آمار‌های موجود نشان می‌دهد که ۹۹ و ۹۶ درصد فرهنگیان استان به ترتیب دُزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: بنا بر تاکید ریاست جمهور، مصوبه ستاد ملی کرونا و بخشنامه وزارت آموزش و آموزش و پرورش، فعالیت آموزشی تمام مدارس کهگیلویه و بویراحمد از ۱۴خرداد ماه جاری بصورت حضوری از سر گرفته می‌شود.
وی تاکید کرد که بازگشایی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد با رعایت بهداشت فردی، بهداشت محیط، استفاده از ماسک و تهویه مناسب کلاس‌ها انجام می‌گیرد.
معاون آموزش و متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نظارت دقیق‌تر بر آغاز فعالیت آموزشی مدارس، ۱۳ گروه به شهرستان‌ها و مناطق آموزشی اعزام می‌شوند تا بر نحوه بازگشت و بازگشایی مدارس نظارت کنند.
جمالی افزود: انتظار می‌رود اولیا و خانواده‌ها همکاری کنند تا فضای بانشاطی در مدارس ایجاد شود و دانش آموزان با رغبت بیشتری تحصیل را از سر بگیرند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش تلاش می‌کند با برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات فرهنگی و ورزشی فضای مدارس را به روال قبل از کرونا برگرداند.
وی بیان کرد: ۸۵۰ میلیون تومان سرانه بهداشتی به استان اختصاص داده شده که در اختیار مدارس قرار داده می‌شود و خانواده‌ها دغدغه‌ای درباره موارد بهداشتی دانش آموزان و مدارس نداشته باشند و زمینه را برای حضور آنان در مدارس فراهم کنند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲ هزار و ۷۰۰آموزشگاه و قریب به ۹هزار کلاس درس دارد. شمار دانش آموزان این استان در سال تحصیلی جاری نزدیک به ۱۷۰هزار نفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1