تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۴۷۳۰۲
تحلیلی بر هَجمـه‌های اخیرِ علیه قالیباف:

پدیده آقازادگی زاییده رفاه زدگی خانواده مسئولین است

۴
۳
پدیده آقازادگی زاییده رفاه زدگی خانواده مسئولین است
کبنا ؛قالیباف#سیسمونی#استعفا# اسم رمزهایی که پیرمردهای آلبانی نشین باهدف کم رنگ کردن زحمات دولت ومجلس در حال تِرَند کردنشان هستند.
به گزارش کبنا از چیتاب، امین موسی‌پور فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با کبنا نیوز در این باره گفت: قالیباف # سیسمونی # استعفا # اسم رمزهای است که پیرمردهای آلبانی نشین باهدف کمرنگ کردن زحمات دولت ومجلس در حال تِرَند کردنشان هستند.
این فعال جوان سیاسی افزود: در این بین ضعف در درک اولویتها از طرف بعضی افراد آتش دودستگی را شعله ور نموده است.
وی افزود: یکی از مشخصات کشورها وانسانهای جهان سوم ضعف در درک صحیح مسائل وچالشها وهمچنین افتادن در دام فضای ملتهب مجازی است به شکلی که ذهنهای این افراد همیشه ازبیرون مدیریت می‌گردد. موسی پور تصریح کرد: جایگاه بزرگ دین مخالف هرگونه تجسس در زندگی افراد می‌باشد وبسیار نکوهش می‌کند لذا منافع سیاسی در کشور ما قبح این رفتار خارج از قاعده را شکسته وآبروی خانواده‌ها وافراد بسیاری به تاراج رفته است که تبعات آن بعضاً دامنِ نظام را می‌گیرد.
این فعال سیاسی با اشاره به رفتارهای تشنج زا دشمن در کشور جهت ملتهب کردن نظام خاطرنشان کرد: رفتارهای هیجانی که با هدف به حاشیه بردن خدمات وبرکات نظام هر از چندگاهی از بعضی افراد با کد رمزهای پیچیده بیگانه صورت می‌پذیرد و اتفاقا با توجه به درک ناقص از فضای مجازی بسیار هم کارساز بوده است باعث می‌شود تا سواد ودرک رسانه بتواند سبب یک هوش منطقی در این زمینه شود و به درک واقعی از فضای ملتهب مجازی منجر گردد.
وی با اشاره به قدرت بازدارندگی مسئولان در برابر این هجمه‌ها در بخش دوم تحلیل نیز خاطرنشان کرد: اگر رفتار مسئولین نظام متناسب با سیاستهای کلی در چارجوب دین مبین اسلام و چارچوب نظام وانقلاب باشند اما این رویه در خانواده‌ها نباشد، ارزش وجودی وعقلانی ومنطقی ندارد.
موسی پور با اشاره به مسئله آقازاده بودن در طراز فرزندان مسئولان دولتی هم گفت: متاسفانه در چندسال اخیر پدیده آقازادگی زاییده همین رفاه زدگی خانواده مسئولین از هر جریانی بوده، که رشد قارچ گونه هم دارد وعدم نظارت بر خانواده‌ها این پدیده را تشدید می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در وضعیت حساس جامعه که معیشت مردم به علت بسیاری از ساختارهای معیوب از گذشته تا کنون دچار خدشه است، چنین اقدامات خارج از عرف از افرادی که داعیه دار مقابله با اشرافی گری هستند باعث القاء یک ناامیدی مخرب در جامعه می‌گردد که خود یک گناه نابخشودنیست و رفتار خارج از عرف تلقی می‌گردد.
امین موسی پور التهاب جامعه و درحاشیه راندن خدمات نظام برای مردم را از نتایج این رویکرد منفی در جامعه برشمرد وگفت: البته ناگفته نماند نقش نهادهای نظارتی بر چنین رفتارهای در خانواده مسئولین باید پررنگ‌تر باشد تاشاهد چنین التهابهای کاذبی در کشور نباشیمـ.

-------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
افرین .یه کلام ه
Romania
حرف نزن،کدوم خدمات؟ دولت تا الان توی هیچ‌ حوزه ای حرکتی نکرده همش حرف همش آمار الکی
Iran, Islamic Republic of
شما حضرات حرف نزنید سنگین تر هستید.
Iran, Islamic Republic of
..اصلا این آقا کیه چه مسئولیتی داره...هرکه میرسه برا خودش یک خبری میزنه
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1