تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب : ۴۴۹۹۵۵
در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور قالیباف رئیس مجلس مطرح شد

موحد: فرزندان مظلوم کهگیلویه بزرگ در مناطق مختلف به دلیل غیربومی بودن اجازه کار ندارند / مردم سهم‌شان را از سد آبریز می‌خواهند / سهم ما از معدن بوکسیت سرفاریاب نابودی جاده‌ها است

۳
۰
موحد: فرزندان مظلوم کهگیلویه بزرگ در مناطق مختلف به دلیل غیربومی بودن اجازه کار ندارند / مردم سهم‌شان را از سد آبریز می‌خواهند / سهم ما از معدن بوکسیت سرفاریاب نابودی جاده‌ها است
کبنا ؛نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با انتقاد از غیر بومی خواندن فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در سایر استان‌های همجوار، گفت: این افراد که غیر بومی خطاب می‌شوند و اداره کار به آنها مجوز اشتغال نمی‌دهد، فرزندان کسانی هستند که در دوران دفاع مقدس جان خود را فدای کشور می‌کردند.
به گزارش کبنا، سیدمحمد موحد در نشست جمع بندی نظارت ستادی رئیس مجلس شورای اسلامی از استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض خیرمقدم به دکتر قالیباف و روسای کمیسیون‌های انرژی، صنایع، کشاورزی و عمران مجلس گفت: مردم انتظار دارند که حضور ریاست مجلس به عنوان شخصیتی انقلابی که ابعاد امنیتی کشور را به خوبی می‌شناسد در این منطقه تحول‌آفرین باشد و آثار این حضور را در زندگی خود ببیند.
 نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم از شما که یک بسیجی هستید می‌خواهم به داد فرزندان کهگیلویه و بویراحمد برسید، این فرزندان همان دلاورمردانی هستند که در دوران دفاع مقدس جان خودشان را تقدیم این نظام و انقلاب کردند اما امروز فرزندان آنها در بهبهان، عسلویه و مناطق دیگر غیربومی محسوب می‌شوند و اداره کار به آنها مجوز اشتغال نمی‌دهد.
 وی ضمن تأکید بر اینکه مردم انتظار دارند از سهم 8.5 میلیارد مترمکعب آب سد آبریز سهم آنها داده شود، افزود: اما متأسفانه سهمی که به استان تعلق می‌گیرد تنها حدود یک میلیارد و 100 مترمکعب است و این به هیچ عنوان حق استان نیست. در این زمینه اگر حرف غیرقانونی می‌زنیم آن را نپذیرید اما این سهم حق مردم است.
 موحد گفت: با تأکید بر ضرورت ساماندهی پتروشیمی دهدشت که صبح امروز مورد بازدید ریاست مجلس قرار گرفت، گفت: این پتروشیمی می‌تواند با حضور شما و تصمیمات اتخاذ شده متحول شود و انتظار ما این است که علاوه بر این تکنولوژی سیکل ترکیبی پادوک نیز با وجود گذشت سال‌ها که هنوز اندرخم یک کوچه است، سامان یابد.
 این نماینده مردم در مجلس تکمیل بیمارستان دهدشت را که از مصوبات سفر رئیس جمهور به منطقه است را خواستار شد و اضافه کرد: از سوی دیگر جاده دهدشت که مسیر استان اصفهان به خوزستان را تکمیل می‌کند یکی از راه‌های مهم برون‌رفت استان از شرایط فعلی است.
 وی تأکید کرد: متأسفانه بوکسیت منطقه سرفاریاب از استان کهگیلویه و بویراحمد به جاجرم منتقل می‌شود که این مسئله فقط منجر به نابودی جاده‌های ما شده است.
 موحد در پایان خواستار تأمین آب کشاورزی دیشموک و چارروسا شد که این مسئله منجر به از بین رفتن محرومیت در این مناطق خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارغوان
Iran, Islamic Republic of
نماینده بعد از صحبتهای تاجگردون دارن یاد میگیرن اون موقع گه آب سد مارون رو به خوزستان و بهبهان دادن خواب بودی کاش اون موقع حالیت میشد متاسفا توفقط دنبال پیست برای همفکرانت هستی و اقتصاد و مردم بیچاره هم اسباب رای تو و جولان مدیران
Iran, Islamic Republic of
مظلوم ترین و پاک ترین بی غل و غش ترین و بهترین و باگذشت ترین انسان ترین انسان ها در کهگیلویه و بویراحمد هستند اما کسی به آنه اهمیت و بها نمی دهد چون خوبی منفعتی نداد.
مرتضوی
Iran, Islamic Republic of
دورانت تمام شد برو دنبال زندگی ات موحد دست از سر کهگیلویه بردار
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1