تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۴۵۰۳۹۹
کبنا بررسی کرد؛

کهگیلویه و چرام؛ سرپرستی علیه فرمانداری / پاسخ معاون سیاسی استاندار به سؤالات کبنا

۸
۱
کهگیلویه و چرام؛ سرپرستی علیه فرمانداری / پاسخ معاون سیاسی استاندار به سؤالات کبنا
کبنا ؛
بی‌برنامگی‌ها و تعلل‌هایی که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، موجب شده که برخی از پست‌های مهم ماه‌ها خالی بماند و برخی دیگر با سرپرستی اداره شوند. 
به گزارش کبنا، با وجود اینکه قریب به یک سال از شروع به کار دولت سیزدهم می‌گذرد، و احمدزاده نیز حدود 11 ماه است استانداری کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد، هنوز بسیاری از مدیران کل  در این استان تغییر نکرده‌اند. برخی نیز صرفاً از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل شده‌اند. این در حالی است که این مدیران هیچگونه همسویی با دولت سیزدهم ندارند.
از سوی دیگر، در استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاونت پشتیبانی 10 ماه است که بدون معاون است. صندلی مدیرکل امور اقتصادی استانداری نیز حدود 7 ماه است که خالی است. گفته می‌شود اختلاف و عدم هماهنگی بین مدیران ارشد استانداری موجب خالی بودن این صندلی‌ها شده است.
اما مهمتر از همه اینکه دو فرمانداری کهگیلویه و چرام ماه‌هاست که با سرپرست اداره می‌شوند. 22 دی ماه فرماندار کهگیلویه و 19 آذر فرماندار چرام منصوب شده‌اند. موسوی 7 ماه و توفیقیان 8 ماه است که سرپرست این فرمانداری‌ها هستند. در حالی که مهلت قانونی سرپرستی 4 ماه بیشتر نیست. برای پیش رفتن امور این شهرها یا باید حکم سرپرستی این فرمانداران تغییر کند و یا اینکه فرمانداران جدید منصوب شوند.
هاشمی معاون سیاسی و امنیتی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حکم سرپرستی این دو فرماندار گفت: مشکل آنها در وزارت کشور گره خورده است.
وی افزود: استعلام آنها مشکلی نداشته است. با وجود اینکه چند بار پیگیری نیز کرده‌ایم اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم.
هاشمی عنوان کرد: ادامه سرپرستی بیش از چهار ماه خلاف قانون است. اما حل این مشکل در دستور کار قرار دارد و انشاالله هر چه زودتر حل می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علمی کاربردی استان
هلال احمر استان
و
..
هنوز مدیران دولت قبل هستند!!
Mehrdad
Iran, Islamic Republic of
این جدیدها هم با تضمین حمایت از دولت قبلی دارند فعالیت می کنند .
Iran, Islamic Republic of
کجای این دولت برنامه داره که این نداشته باشد
Iran, Islamic Republic of
فرماندارمارگون چی ش د؟؟؟؟
الی
Iran, Islamic Republic of
مگر تغییر مدیران قبلی چه کمکی کرده که نگران ماندن مدیران گذشته هستید جز هزینه و مدیران ضعیف و بی برنامه و ناتوان چیزی هم در این مدت دیده ایم
Iran, Islamic Republic of
الان اداره کل راه و شهرسازی معاونت ساخت نداره و در کل بی سر و صاحب شده کسی هم پاسخگو نیست به سرپرست هم مراجعه کنید میگه من خودم سرپرستم و تکلیفم مشخص نیست
عدالت
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان جه شد.
جاورده
Iran, Islamic Republic of
این استان از دست رفته در تمام نهاد ها نیازمند پاکسازیست دقیقا مطابق قانون دارند اهداف دولت روحانی را برآورده می کنند فقط کافیه نگاهی به انتصابات کنید کنید.....
این استان نیازمند نیروهای جدید در تمام نهادهاست انتخابات آینده مجلس شواری باید بدون رودرباسیتی با ردصلاحیت های گسترده روبرو بشن تابفهمند که درمقابل نظام ایستادن تاوان داره باید بدانند دوران گذشاه نیست با برنو پشت سنگ بنشبنی و برنوسواری کنید این کشور بر پایه خون جوانان پاک بنا نهاده شده انسان های خون فروش منصب پرست در سال آینده جایی در انتخابات این استان ندارند
جمعیت زیاد با پایگاه سازی هیجانی در استان کوچک به معنای قدرت نیست این استان در نمام نهادها بدون استثنا باید باید پاکسازی بشه تا ادب بشن که مقابله با امنیت نظام هزینه دارد .
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1