تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۵۱۴۴۱
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه؛

هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت اماکن

۱
هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت اماکن
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه: مالکان اماکن خصوصی می بایست راه های ورودی به ساختمان را ایمن ساخته، ساختمان را به تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین های مدار بسته و ... مجهز کنند و مطمئن شوند که کلید ساختمان در اختیار افراد ناشناس یا غیر مطمئن قرار ندارد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سرهنگ سید محمد موسوی" اظهار داشت: یکی از جرایمی که در اثر غفلت و سهل انگاری مالباختگان رخ می دهد، سرقت از باغ ها، ویلاها و اماکن خصوصی شهروندان است که سارقان با توجه به خالی بودن این مکان ها و عدم نصب تجهیزات ایمنی و ضد سرقت ،سوء استفاده کرده و اموال موجود در آن ها را به سرقت می برند.
وی در ادامه تصریح کرد: عدم رعایت نکات ایمنی در راه های ورودی و خروجی اماکن، عدم استفاده از سیستم های امنیتی و حفاظتی، عدم رعایت اصول ایمنی پس از پایان ساعت کار یا تعطیلات، استخدام افراد نامطمئن و اعتماد بی جا به آن ها، دسترسی مراجعان به کلیه بخش های ساختمان بدون وجود ضرورت، عدم کنترل ورود و خروج افراد، نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی در مکان های غیر امن ساختمان و اطلاع نداشتن از موجودی دقیق اموال و عدم کنترل دوره ای آن ها را می توان از جمله دلایل و بستر های وقوع سرقت در اماکن خصوصی دانست.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه برای جلوگیری از سرقت در اماکن نکات بسیار زیادی است که صاحبان اماکن می توانند با رعایت آن ها از وقوع سرقت توسط سارقان جلوگیری کنند، افزود: مالکان اماکن خصوصی می بایست راه های ورودی به ساختمان را ایمن ساخته، ساختمان را به تجهیزاتی مانند دزدگیر، دوربین های مدار بسته و ... مجهز کنند و مطمئن شوند که کلید ساختمان در اختیار افراد ناشناس یا غیر مطمئن قرار ندارد. همچنین پس از پایان ساعت کار و هنگام خروج، از خالی بودن ساختمان مطمئن شوید و کلیه درها و پنجره ها را ببندند.
سرهنگ موسوی در پایان تصریح کرد: با قدر دانی از حسن توجه شهروندان به توصیه های پلیس،از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن 110 تماس و مطرح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1