تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۴۵۳۰۱۰
مدیر مرکز قهرمانی و استعدادیابی ورزش و جوانان استان خبر داد:

شرکت 16 تیم کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای استعدادهای برتر کشور

۱
۰
شرکت 16 تیم کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای استعدادهای برتر کشور
کبنا ؛مدیر مرکز قهرمانی و استعداد یابی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از شرکت 16 تیم ورزشی این استان در سومین دوره رقابتهای قهرمانی استعداد یابی برتر کشور خبر داد.
به گزارش کبنا، نوید محمدی مدیر مرکز قهرمانی و استعداد یابی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از شرکت 16 تیم ورزشی این استان در سومین دوره رقابتهای قهرمانی استعداد یابی برتر کشور خبر داد.
محمدی گفت: 195 نفر از ورزشکاران استان در دو بخش پسران و دختران در قالب 19 تیم در رقابتهای استعدادهای برتر کشور شرکت می کنند.
محمدی از حضور ورزشکاران استان در رشته های بسکتبال، هندبال، والیبال، بدمینتون، بوکس، کشتی آزاد و فرنگی، هاکی، تیراندازی، قایقرانی واترپلو، پینگ پنگ، گلف، شیرچه، دوومیدانی، جودو و تکواندو خبر داد و افزود: متولدین 86 تا 89 در این رقابتها شرکت می کنند.
مدیر مرکز قهرمانی و استعدادیابی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری این رقابتها را شناسایی و پرورش نخبگان ورزش کشور و استان عنوان و تصریح کرد: برای اولین بار تست استعدادیابی در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و دهدشت به صورت متمرکز برگزار شد.
محمدی با تقدیر و تشکر از عنایت دهقان مدیرکل ورزش و جوانان، استان های اصفهان، تهران، مازندران، چهار محال بختیاری، البرز و آذربایجان شرقی به عنوان میزبان این دوره از رقابتها نام برد و اظهار امیدواری کرد ورزشکاران استان بتوانند فاتح سکوی قهرمانی باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣🤣
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1