تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۵۵۱۴۸
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

کهگیلویه شهرستان کلنگ‌زنی های ناتمام / کهگیلویه محروم نیست مظلوم است

۲
۱
کهگیلویه شهرستان کلنگ‌زنی های ناتمام / کهگیلویه محروم نیست مظلوم است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه کهگیلویه تبدیل به شهرستان کلنگ‌زنی‌های ناتمام شده است افزود: گاهی ۲۰ سال از پروژه‌ها می‌گذرد و به ثمره نمی‌رسند، وضعیت شهرستان کهگیلویه با بقیه استان متفاوت است، چطور می‌شود بعضی از پروژه در برخی از شهرستان‌ها کلنگ‌زنی می‌شود، به ثمر می‌رسد و مردم از آن استفاده می‌کنند؟ ولی همان کلنگ‌زنی‌ها بالای ۱۰ سال در کهگیلویه انجام شده ولی مردم ثمره آن را نمی‌بینند.
​​​​گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱) با بیان اینکه فرصت‌ها مانند ابر از افق زندگی می‌گذرد و انسان می‌ماند و اعمالش افزود: فرصت‌های خیری که پیش می‌آید را غنیمت شمارید و از آن‌ها استفاده کنید.
وحدانی فر سفر محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به ایران را یادآور شد و گفت: از دیرباز ایران و عراق کشور‌های همسایه مهم و استراتژیک در غرب آسیا بودند.
وی افزود: در یک برهه زمانی رژیم بعث با حمایت‌های متعدد استکبار بخصوص آمریکا فکر می‌کردند انگلستان نادان را می‌توانند در مقابل ملت قهرمان و شهید پرور ایران قرار بدهند، موفق نشدند و نخواهند شد.
وحدانی فر با بیان اینکه سفر نخست وزیر عراق به ایران چند محور مهم دارد که باید به آن توجه شود افزود: فیصله دادن به حضور گروه‌های تروریستی در غرب و شمال غرب ایران، جمهوری اسلامی در مسأله امنیت ملی با کسی تعارف ندارد، در حوادث اخیر دیده شده که اگر بنا بر این باشد که با دشمنان خود مقابله کنیم و تذکر بدهیم با کسی وارد مذاکره و معامله نخواهیم شد‌.
وی مبارزه با تروریسم داعش را محور دوم این سفر دانست و افزود: داعش به عنوان یک جبهه جنگ از بین رفته است اما تفکر آن هنوز وجود دارد، در کشور عراق این اتفاق باید بیافتد.
 امام جمعه دهدشت تعیین و تکلیف پرونده ترور سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی را از مهم‌ترین مباحث خواند و تصریح کرد: باید اسناد اینا در اختیار جمهوری اسلامی قرار بگیرد.
وحدانی فر فرا رسیدن ایام فاطمیه (س) را یادآور شد و افزود: حماسه فاطمی چشمه جوشان بصیرت و جهاد تبیین است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که حضرت زهرا (س) انجام داد شناخت طاغوت بود.
وحدانی فر با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو افزود: دانشجو مؤذن جامعه است اگر مؤذن جامعه خواب بماند مردم هم خواب می‌مانند.
وی دانشجو را چشم هشیار جامعه دانست و افزود: باید خلاق، متدین، متعهد، مطالبه‌گر و انقلابی باشد.
وی افزود: دانشگاه نباید سیاسی باشد، باید محل صدور معرفت باشد.
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه کهگیلویه تبدیل به شهرستان کلنگ‌زنی‌های ناتمام شده است افزود: گاهی ۲۰ سال از پروژه‌ها می‌گذرد، وضعیت شهرستان کهگیلویه با بقیه استان متفاوت است این جای نگرانی دارد.
وی افزود: چطور می‌شود بعضی از پروژه در برخی از شهرستان‌ها کلنگ‌زنی می‌شود، به ثمر می‌رسد و مردم از آن استفاده می‌کنند؟ ولی همان کلنگ‌زنی‌ها بالای ۱۰ سال در کهگیلویه انجام شده ولی مردم ثمره آن را نمی‌بینند.  
مسئولان استانی فکر کنند، نمی‌شود که حتماً برخی از مسائل را از تریبون نماز جمعه اعلام کرد، کهگیلویه در استان مظلوم است محروم نیست.
وحدانی در ادامه تصریح کرد: از ظرفیت جوانان و استعداد‌های خدادادی و منابع غنی استفاده نمی‌شود، نگاه‌ها نسبت به کهگیلویه باید تغییر پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدعلیرضا خاضع
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا ،دکتر وجدانی فر زبان گویای مردم است ،وبحق یکی از موثر ترین افرادی است که انتقال دهنده درد مردم به مسولین است،وامام جمعه شجاع ونترس وقاطعی است ،وای کاش مدیران استانی کمی به خود ایند ودرمیان مردم حاضر شوند وپای دردها ورنجهای انان بنشینند وچاره ای بیاندیشند وبرکرسیها کمتر تکیه دهند وبقول شهید رجایی پست شان پست شان نکند ۰ان شاالله
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساطتت را
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1