تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۵۶۴۷۴
شهردار دوگنبدان خبر داد؛

اجرای 700 میلیارد ریال طرح عمرانی در دوگنبدان

۱
۰
اجرای 700 میلیارد ریال طرح عمرانی در دوگنبدان
کبنا ؛شهردار دوگنبدان از اجرای طرحهای عمران شهری با اعتبار ۷۰۰ میلیاردی خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از شهرداری دوگنبدان، رضا قشقایی با بیان این‌مطلب که افزون بر 43 طرح عمرانی در بخش های مختلف با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال در دستور کار اجرایی شهرداری قرار دارد گفت: این مقدار اعتبار از محل منابع داخلی و اعتبارات استانی در شهر دوگنبدان اجرا خواهد شد.
شهردار دوگنبدان اجرا و بهره برداری از این طرحها را در حوزه شهری تاثیر گذار برشمرد و عنوان کرد:  از ۴۳ طرح در دست اجرای مدیریت شهری تعداد ۳۵ طرح با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری است.
وی جدول گذاری، احداث کانال، ساخت پل، بازگشایی معابر، تعریض، رنگ آمیزی مبلمان شهری، ساماندهی ورودی شهر، توسعه فضای سبز و … را از جمله کارهای در دست اجراء مجموعه شهرداری عنوان کرد.
شهردار دوگنبدان با اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری جهت خدمان رسانی به شهروندان گفت: از ابتدای امسال تاکنون از منابع داخلی عملیات اجرایی ۲۰ طرح عمران شهری با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.
قشقایی از پیشرفت فیزیکی پنج تا ۱۰۰ درصد این طرح ها خبر داد و افزود : فاز دوم جدولگذاری بلوار شهید تاجگردون، ساخت سرویس پارک لاله، تکمیل جدولگذاری بلوار شهید تاجگردون حد فاصل بازار روز تا باغ فردوس با پیشرفت ۸۰ درصد، جدول گذاری سطح شهر، فاز ۳ و ۵، تعمیرات کشتارگاه، جدولگذاری هندسی تقاطع های معابر سطح شهر فاز اول با پیشرفت فیزیکی پنج درصد، جدولگذاری و اصلاح هندسی تقاطع های معابر سطح شهر از طرح های در دست اجرا در سطح شهر دوگنبدان است.
قشقایی بیان کرد: جدولگذاری در سطح شهر در قالب فاز چهار ، ۲ و یک در مناطق رزمندگان، سطح شهر آبگرمو، ۱۰۸ دستگاه، پانصد دستگاه، سطح شهر، شهرک جهاد اطراف بلوار گلستان و محدوده بلوار الوا ، جدولگذاری مسیر دوچرخه سواری بلوار شهید تاجگردون فاز دوم در قالب کارکنان از کوچه ۱۱ تا ۲۱ شمالی ، تکمیل بلوار شهید تاجگردون فاز اول ، پیاده رو سازی جاده سلامت (جاده باغ فردوس) با ، پیاده رو سازی ورودی گلزار شهدا، جدولگذاری بلوار شهید جلیل (مجتمع ادارات) ، پیاده رو سازی ضلع شمالی ورودی شهر (فلکه فرودگاه) و پل بلوار شهید تاجگردون به جاده چهاربیشه از دیگر طرح های در دست اجرا در این شهرستان است.

وی افزود: همچنین ۱۵ پروژه در زمینه توسعه عمران شهری با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری به مناقصه رفته و عملیات اجرایی آن طی یک ماه آینده آغاز خواهد شد.
شهردار دوگنبدان ادامه داد: این طرح ها در زمینه زیبا سازی سطح شهر، جدولگذاری، اصلاح هندسی تقاطع و میادین، رنگ آمیزی و مبلمان شهری و تکمیل جاده سلامت است.
قشقایی اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبار استانی برای توسعه عمران شهری دوگنبدان امسال اختصاص یافت که این میزان اعتبار در قالب هشت طرح عمرانی اجرا خواهد شد.
وی گفت: ساخت کانال حد فاضل پل ۱۰۸ دستگاه تا مدرسه فراش بندی، مدرسه فراشبندی تا پل محلاتی، ساخت کانال و لوله های بتنی ورودی شهر و تعریض پل باغ فردوس و ….. است.
شهر دار دوگنبدان با بیان اینکه بلوار شهید تاجگردون حد فاصل مجموعه پد خندق (پارک شهدای گمنام تا روستای چهار بیشه به طول ۷.۴ کیلیومتر در دست اجراست، تصریح کرد: شهرداری دوگنبدان هم اکنون در حال تکمیل و پیوستگی در بلوار شهید تاجگردون است که در قالب سه فاز در دست اجراست.
قشقایی بیان کرد: از این میزان بلوار هم اکنون سه کیلومتر بازگشایی و زیر بار ترافیک است و سه کیلومتر دیگر در حال ساخت و بازگشایی است.
وی اظهار کرد: ساخت ۱۵۰۰ متر از بلوار شهید تاجگردون امسال در دستور کار شهرداری دوگنبدان برای تکمیل است.
شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: مخلوط ریزی، ایجاد فضای سبز، روشنایی، بیس ریزی، آسفالت با بکار گیری از توان داخلی شهرداری در قالب اکیپ امانی ، فضای سبز و تاسیسات هم اکنون در دست اجراست.
قشقایی بیان کرد: حد فاصل فلکه نرگسی تا روستای چهار بیشه در قالب ساخت دسترسی پل، سنگ چینی به اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیون ریال در دست اجراست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
😂😂😂بی خاصیت ترین شورا و شهردار
تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

تیغ استیضاح این‌بار می‌بُرد یا امتیاز می‌گیرد؟

برای چندمین‌بار صحبت از برنامه مجلس برای استیضاح چند وزیر دولت مطرح شده است؛ این‌بار ...
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
1