تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۴۵۷۹۳۴
مراسم اختتامیه و اهدای مدال برگزار شد /

نائب قهرمانی فرازبام دهدشت در لیگ نوجوانان / فرازبام جام را واگذار کرد

۱
۰
نائب قهرمانی فرازبام دهدشت در لیگ نوجوانان / فرازبام جام را واگذار کرد
کبنا ؛در بازی نفس‌گیر فینال رقابت های لیگ هندبال نوجوانان، تیم فرازبام خائیز دهدشت با اختلاف یک گل جام را به حریف خود واگذار کرد.
به گزارش کبنا،
در بازی پایانی رقابت های لیگ هندبال نوجوانان ایران، تیم فرازبام خاییز دهدشت نماینده استان با وجود برتری فراوان با نتیجه ۲۶ به ۲۵ مغلوب فولاد مبارکه اصفهان شد.
این بازی حساس و نفس گیر ساعت ۱۱ امروز در اصفهان برگزار شد.
مراسم پایانی رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، در مراسم اختتامیه و اهدای مدال و کاپ قهرمانی مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون برای حوزه‌ هندبال پایه اظهار کرد: نگاه جدی به حوزه هندبال پایه و برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات مختلف در این بخش از جمله اهداف فدراسیون بوده است. در حال حاضر سرمايه‌های ارزشمندی در رده سنی نوجوانان داریم و حضور ملی‌پوشان ایران در فینال قهرمانی جهان نشان‌دهند آن است که در آینده نزدیک حرف‌های زیادی در عرصه‌های بین‌المللی خواهیم داشت.
وی افزود: حضور پرتعداد تیم‌ها در رقابت‌های نوجوانان باشگاه‌های کشور اتفاق بسیار خوبی بوده و نشان‌دهنده تکاپوی جدی در هندبال کشور است. قطعا خروجی این رقابت‌ها سبب خواهد شد تا یک تیم ملی قوی داشته باشیم.
پاکدل همچنین به روند رو به رشد هندبال کشور در تمامی رده‌ها اشاره کرد و گفت: اینکه تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان مورد توجه قرار می‌گیرید و با نمایش چشم‌نواز خود تحسین سرمربیان تیم‌های برتر جهان را برمی‌انگیزد اتفاق بسیار بزرگی است. بسیار خرسندیم که در حال حاضر از هندبال ایران در عرصه جهانی با احترام یاد می‌شود و در سال‌های آینده از موفقیت‌های هندبال بیشتر خواهید شنید.
رئیس فدراسیون هندبال در پایان خاطر نشان کرد: موفقیت‌های امروز هندبال حاصل تلاش‌های زیادی است که از سوی خانواده بزرگ هندبال صورت می‌گیرد و باید قدردان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هندبال کشور یعنی پیشکسوتان باشیم که سال‌ها عمر خود را برای پیشرفت این رشته گذاشته‌اند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زنده باد کهگیلویه بزرگ❤❤
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1