تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۵۹۱۳۵
مدیرکل کمیته امداد استان گفت:

برپایی ۳۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد

۰
برپایی ۳۵۰ پایگاه جشن نیکوکاری کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع ۳۵۰ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری کمک‌های مردمی برای نیازمندان را جمع‌آوری می‌کنند.
به گزارش کبنا نیوز، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد هر ساله در آغاز سال نو برنامه جشن نیکوکاری را برای جمع آوری کمک های مردمی و رساندن به دست نیازمندان در دستور کار خود دارد.
وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال به صورت عملی از اول بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه دارد گفت: به مناسبت ۱۴اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد، زنگ نمادین این جشن در این روز، در مدارس استان نواخته می شود.
مبشری با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۸ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد برخوردار هستند، افزود: از این تعداد خانوار تحت حمایت، ۱۷ هزار مورد زن سرپرست خانوار و ۲۰ هزار نفر نیز دانش آموز و دانشجو هستند. 
وی تصریح کرد: در جشن نیکوکاری امسال ۳۵۰ پایگاه ثابت، سیار، بسیج و مدارس، مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان برای جمع آوری کمک های مردمی تدارک دیده شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد برای جشن نیکوکاری علاوه بر دفاتر کمیته امداد و پایگاههای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی، درگاه الکترونیکی emdad.ir، شماره‌گیری کد#۱*۰۷۴*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹  به نام کمیته امداد دفتر استان و همچنین شماره کارت های اعلامی از سوی ادارات کمیته امداد در سراسر استان، کمک های مردمی را دریافت می کنند.
مبشری گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می کنیم تا با مشارکت در جشن نیکوکاری امسال نیز همانند هر سال یاریگر خانواده های نیازمند باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1