تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۶۰۸۶۹
یادداشت ارسالی؛

بازپخش توصیه حاج آقا بزرگواری به خودشان

صبا ساداتی
۲۵
۲
بازپخش توصیه حاج آقا بزرگواری به خودشان
کبنا ؛
«آقای بزرگواری همان گونه که حضرت امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی به مرحوم منتظری فرمودند اطرافیان شما را به جهنم نبرند، شما را هم توصیه می‌کنم که از اطرافیان چاپلوس بر حذر باش که این از خدا بی‌خبر‌ها ما آخوند‌ها را به جهنم می‌برند. »
دیر زمانی است که استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ غرق در سیاست زدگی شده و بسیاری از وقت و توان و انرژی جوانان و فرهیختگان و نخبگان این خطه از استان، هزینه حرافی‌های سیاست گونه کسانی می‌شود که خود ابتدایی‌ترین مفاهیم سیاست را بلد نیستند. کسانی که با غوغاسالاری به نام سیاست، عرصه را بر مردم تنگ کرده و بر گُرده مردم سوار شده و همچنان عقب ماندگی و فقر و فرسودگی عمر و جسم جوانان شهرستان‌های کهگیلویه را رقم زده‌اند. اگر چنین نبود، ۱۶ سال متوالی را کسی نمایندگی نمی‌کرد که بزرگترین سرمایه و هنرش، دوئیت بویراحمدی و ثلاث بود و بیشترین افتخارش به انجام کار‌های شخصی برای اطرافیان و چاپلوسان و بادمجان دور بشقاب چینای همیشگی‌اش بوده است.
فراموش نکنیم که نردبان ترقی حاج آقای موحد برای کسانی بود که به قول جنابعالی و به فرموده حضرت امام (ره)، ‌ایشان را به جهنم نزدیکتر می‌کنند. اما ظاهراً این لالایی فقط برای حاج آقای موحد خوب است. این روز‌ها در حالیکه همچون ۴۳ سال گذشته مردم سیاست‌زده و همیشه آفت گیر از طمعِ سیاسیون بیسواد و منفعت طلبان بازار گرم کن، زودتر از فصل بهار، خزان عمر و زندگی خود را برای به نتیجه رسیدن این جماعت آغاز کرده و بساط خانه گردانی و گروه گرایی را فراهم می‌کنند، از رفتار‌های برخی از چاپلوسان اطراف خود غافل شده‌اید. در این بین، شما جناب حاج آقای بزرگواری؛
پس از تحلیل همه اقدامات و برنامه‌ها و روش‌هایی زندگی اجتماعی، مدیریتی، اجرایی و سیاسی‌تان، مرد خوبِ خوبِ خوب جریان‌های سیاسی استان بالاخص کهگیلویه لقب گرفتید. کسی که نه طمع پُست و مقام داشته و نه برای رسیدن به هر جایگاهی قصد جان مردم می‌کند و نه عرصۀ نفس کشیدن از مردم می‌گیرد و نه از بیان حقیقت ابا دارد و روش فریب و دروغ و دغل بازی را پیشه کرده است. این همه صفات را پس از آن گرفتید که رسماً اعلام کردید با مردم بیعت نموده‌اید که بیش از دو دوره نمایندگی نخواهید کرد. و حقیقتاً خدماتی انجام دادی که علیرغم زبان حق گویی صریح و بی‌مسامحه‌ای که نسبت به وزرا و دولت‌ها داشتید، هر وقت اراده کردید، مسئولان کشوری را به حوزه انتخابیه آوردید و مطالبه‌گر حق مردم بودید.
اما، آنچه از جلسات محرمانه و گاهی پیگیری‌های همان چاپلوسان اطرأفتان می‌بینیم، این است که رایزنی‌هایی در حال انجام است تا شماره را به قول خودشان متقاعد کنند، وارد صحنه انتخابات شوید. اگر چنین شود، شک نکنید که آن مرد خوبِ خوبِ خوب، چهره‌ای دیگر از خود نشان می‌دهد که آن هم مصداق همان توصیه‌ای است که به حاج آقای موحد داشته‌اید. و البته همگان خواهند گفت که چهره‌ای واقعی‌تان این است. حال متعجبم که آن زبان صریح چه شده است که در مقابل این جماعت منفعت طلب، به لکنت افتاده است؟ همین‌ها نبودند که وادارتان کردند به انزوای سیاسی؟ همین‌ها نبودند که در دور دوم انتخابات شما، شناسنامه به دست وارد فرمانداری‌ها شده و رقیب‌تان شدند؟ همین‌ها نبودند که وقتی اعلام انصراف از ثبت نام دادید، حتی‌یه خسته نباشید خشک و خالی هم به شما نگفتند؟ همین‌ها نبودند که در آغاز شروع به کار دولت شیخ حسن روحانی، به خانه اصلاً ح طلبان رفتند و برای برائت از شما می‌گفتند که ما‌ها بدنام آقای بزرگواری شدیم؟ همین‌ها نبودند که حتی یک کلمه از تأیید خدمات شما یا حمایت از بیانه‌های به حق‌تان، ننوشتند و نگفتند و به زبان نیاوردند؟
صادقانه بفرمایید؛ این قیافه‌ها برایتان آشنا نیست؟ بیاد بیاورید که چه کسانی بودند که وادارتان کردند به گچساران بروید و آن آراء غیرقابل باور در رزومه شما ثبت شود؟ بیاد بیاورید که چه کسانی بودند که نگذاشتند دوران طلایی نمایندگی‌تان استمرار داشته باشد؟ این وضعیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی حاکم بر جامعه و استان را مرور کنید و فریب این چاپلوسان را نخورید.
توصیه می‌کنم که هرکه بوده‌اید و هرآنچه ذخیره آخرت اندوخته‌اید و هر خدمتی برای رضای خدا انجام داده‌اید، هزینه مفت گویی و احساسی نگری و وهن زدگی چاپلوسان نکنید که حضرت امام و بنیانگذار جمهوری اسلامی به مرحوم منتظری فرمودند؛ «اطرافیان شما را به جهنم نبرند».
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
انصافا خودت هم نمی دونی چه نوشتی درحد اعلا تملق وچاپلوسی را برصفحه کاغذ اوردی کدوم کار و خدمت !
فراموش کردی در دوره همین مرد به قول شما خوب خوب بیشتر ین طایف گرایی وقوم گرایی رواج داشت و اصلا تخم نحس این عادت از زمان ایشان کاشته شد.
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری اگربخواهد به انتخابات ورودکند دقیقا خلاف تمام گفته هایش عمل کرده است
جناب بزرگواری به یاد دارند که خطاب به موحد گفته اند من در انتخابات شرکت نمیکنم تا ذائقه مردم عوض شود.این سخن ایشان مربوط به بیش از هفت سال پیش است.اگرایشان قصد ورود به انتخابات را دارند به این معناس که حرف خودشان را هم قبول ندارند.جناب بزرگواری باید بدانند که ذائقه مردم نه ایشان را میپسندد نه هاشمی پور را و نه موحد را...خود دانید.
ثلاثی
Iran, Islamic Republic of
توصیه ناحقی است. در آن برهه اعلام کردند و در این برهه اعلام نیاز کردند و مردم هم طالبن که این سید پاک و صادق به سیاست برگرده
طاها
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر تو اولاد زهرا
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سید پاک و مومن
خدا میداند که که ذره ای از حق مردم نگذشتی
و خادم خوبی بودی و هستی برای مردم دیارت
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
حسینی بگو خودت از کدام منبع تغذیه شدی که چنین بر طبل دو به هم زنی میگوبی
بر فرض محال حاج آقا موحدو حاج آقا بزرگواری دعوا دارند شما را سننه چه خوش گفت شاعر
میان دو کس جنگ چون آتش است
سخن چین بد بخت هیزوم کش است
Iran, Islamic Republic of
صداقت و سیاست با هم میکس نمیشن.خودتان را با سفسطه و مغلطه فریب ندهید.بزرگواری در تمام اتفاقات کهگیلویه سهیم است نمیشودگفت ادمی که همیشه تریبون و رسانه و طرفدار داشته در این عدم توسعه بی تقصیر است.الان هم وقت امدن دوباره ایشان نیست..موحد هاشمی بزرگواری خیلی وقت است تمام شده اند حتی اگر با مهندسی انتخابات و کمکهای اسانسوری دوباره به مجلس راه یابند مشکلی حل نخواهند کرد.کبنا کامنتها را گزینشی نشر ندهید.مردم متوجه هستند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری در تلاشه که دورش جمع شوند و تعارف بهش کنند که بفرماید وسط میدون ، البته حتی اگر تعارف هم بهش نکنند ، خودشو هل میده وسط گود ، ولی دیگه ایشان و آقای موحد محلی از اعراب ندارند و بهتر بود سنگینی خودشون را حفظ میکردند و خونه شون راحت می نشستند و به این سن پیری و کهنسالی استراحت و نماز و روزه قضا و تسبیح و ذکر و ....
ساداتی
Iran, Islamic Republic of
بارک الله از این تبیین. عالی بود. حقیقتاً آقای بزرگواری رسمی نو گذاشت که با ابتدا خود بر آن متعهد باشد.
رستمی
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد آقای بزرگوداری دارد در دام خنایان گرفتار می شود. خدا کمکش کنه
دانشی
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری تو را به جدت مواظب خودت باش. حداقل بذار در روز قیامت دلمون خوش باشه به اینکه یکی راست گفتار در این استان داشتیم.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی نوشتی. واقعاً وقتی آقای بزرگواری چند بار اعلام کرده که نمیام، این چه معنی داره که بخواد بگه مردم از من خواستند؟ هیچکس حاج آقای از شما نمیخواد که بیای الی همین چاپلوسان و متملقان.
غضو
Iran, Islamic Republic of
کرو شیرینی رهته زر دندونش!!!!!
خم دونم وپیته که بیا
دهقان
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری، حداقل دلمان خوش بود که تو راستگو هستی. این بود آن صداقتی که بهش دم میزدی؟
دموکراسی
Iran, Islamic Republic of
واقعا قدرت طلبی حد و مرزی ندارد. آمدن آقای بزرگواری علیرغم چندبار اعلام عدم حضور یعنی که قدرت طلبی از دین باوری برتر است.
سرفاریاب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بزرگواری سرتان را بالا بگیرید و تو چشم مردمی که بارها بهشون گفتی نمیای، نگاه کن.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
یعنی تمام این توییت ها و وضعیت ها و مطالب و مصاحبه ها الکی بود؟
نمیام نمیام کشک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زواره ای
Iran, Islamic Republic of
اسب قدرت آماده است و حجله ی دنیا هم برقرار
حسن
Poland
ترس رقیبان شروع شده و از اومدنش هر چی در چنته دارن رو میکنن حتی تهمت و.....رقیبانش بدانند نمیتوانند جلوی خواست مردم رو بگیرن
سخن گو
Iran, Islamic Republic of
این مطلب جز با برنامه ریزی عدل هاشمی چیز دیگری نیست
پس نگانده محترم مردم خیلی زرنگ هستند دست بردارید
و تمام کنید
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگواری بی ریا و صادق
Iran, Islamic Republic of
ما خواهان بازگشت دوباره ایشونیم.در بین سایر کاندیداها از همه بهتره
Iran, Islamic Republic of
موضع گیریهای بح حق ایشان در بعضی مسائل از جمله رد تاجگردون نشان داد که واقعا سید انسانی آگاه به مسائل و حق گو هست.
Iran, Islamic Republic of
گفتی نمیام...الان میگی اگر مردم تکلیف کنند...ظاهر و باطنت یکی نیست سید
Iran, Islamic Republic of
مخلص کلام...حاج آقا وفای به عهد نکرد...خلف وعده نمود.‌‌بهش رای ندهید
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
1