تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۶۳۱۹۱
در سفر دور دوم دولت؛

اصرار استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی دهدشت

۲
۰
اصرار استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی دهدشت
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر دهدشت نیازمند احداث بیمارستان تامین اجتماعی است.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در دیدار با حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه شهر دهدشت در خصوص احداث بیمارستان این شهر گفت: هنوز وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی برای احداث بیمارستان در شهر دهدشت به توافق نرسیدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اصرار داریم که بیمارستان مستقل تامین اجتماعی احداث شود و دلایل زیادی مبنی بر ساخت این بیمارستان در دهدشت داریم.
وی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی معتقد است که منطقه استعداد بیمارستان را ندارد اما این موضوع صحت ندارد و منطقه استعداد ساخت بیمارستان را دارد.
احمدزاده افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه در دور دوم سفر دولت به استان مصوب و سازمان تامین اجتماعی در دهدشت بیمارستان احداث کند، همچنین وزارت بهداشت نسبت به تکمیل آن اقدام کند که باید ۱۰۰ تخت بیمارستانی اضافه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از برخی پروژه‌ها در سفر دولت خبر داد و افزود: برخی از این پروژه‌ها توسط رئیس جمهور و وزارء کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شوند.



        

 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی بیمارستان تامین اجتماعی دهدشت شهر دهدشت تامین اجتماعی
نام شما

آدرس ايميل شما

جعفر
Iran, Islamic Republic of
چه جالب. میگه دولت، سازمان تأمین‌اجتماعی را مکلف کند که بیمارستان بسازد. دولت بدهی خودش را به تامین اجتماعی پرداخت نمی کند، بعد این سازمان را مکلف به ساخت بیمارستان هم بکند. شما که استاندار هستی، چرا خودت از دولت اعتبار برای ساخت بیمارستان نمی گیری؟ ضمنا جهت اطلاع شما، تامین اجتماعی یک سازمان غیردولتی است که دولت هم کلی به آن بدهکار است. مطالعه برای همه لازم است، به ویژه مسئولان.
Iran, Islamic Republic of
گچساران با صدهزار نفر جمعیت بیمه شده استحقاق بیمارستان تامین اجتماعی را دارد و تا الان ظلم بزرگی در حق مردم گچساران روا کرده آید آن دنیا باید جوابگو باشید
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1