تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : ۴۶۳۲۱۱
کبنا گزارش می دهد؛

آقای رئیسی هر چه زودتر به کهگیلویه و بویراحمد بیایید، مردم با شما حرف‌های زیادی دارند / قانون پیمانکاری و سوء استفاده از این قانون موجب تبعیض و نارضایتی شدید مردم است

۱۶
۱
آقای رئیسی هر چه زودتر به کهگیلویه و بویراحمد بیایید، مردم با شما حرف‌های زیادی دارند / قانون پیمانکاری و سوء استفاده از این قانون موجب تبعیض و نارضایتی شدید مردم است
کبنا ؛
هنوز استخدام‌های فله‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، با اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها درخصوص این موضوع تذکر داده‌اند، ولی پارتی بازی در ادارات یکی از اولین معضلات در ادارات استانی است.
به گزارش کبنا نیوز، شنیده شده در یکی از دانشگاه‌های استان نیرو‌های زیادی را سر کار اورده است و هر مسوولی که در این دانشگاه بوده شبیه یک شرکت سهامی، هر فردی از مدیر گرفته تا افراد بیرون دانشگاه سهمیه خود را آورده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بار‌ها و بار‌ها تأکید کرده‌اند که استخدام باید از طریق آزمون باشد، احمدزاده در روز‌های اخیر باز هم درخصوص استخدامی‌ها اظهارنظر کرده و گفت: جذب نیرو در دستگاه‌های اداری تنها از طریق برگزاری آزمون انجام می‌شود و هیج فردی به طور دستوری جذب ادارات نمی‌شود. وی با اشاره به اینکه دولت به زودی آزمون برگزار می‌کند و تعدادی افراد جذب ادارات می‌شوند، گفت: سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ۸۰ نفر است که به زودی از طریق رسانه‌ها آگهی برای ثبت نام و شرکت در آزمون اعلام می‌شود.
ولی می‌بینیم که اینطور نیست، آقای مشاور نیروی خود را می‌آورد، آقای معاون نیروی خود را می‌آورد. درحالی که بر اساس قانون ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید به اینگونه مسائل ورود کند و همپای دستگاه‌های نظارتی از اینگونه اقدامات جلوگیری کند. این ستاد یک نهاد مستقل است و وامدار هیچ فرد و نهادی نیست. این ستاد در استان و شهرستان‌ها نباید وقتی تخلفی می‌بینند حداقل توصیه و نصیحتی کنند؟ این ستاد وظیفه‌اش چیست و چرا به این موضوعات ورود نکرده است.
خلأ‌های قانونی در این استان وجود دارد ولی آنقدر همه بی‌خیال و بی‌تفاوت رفتار می‌کنند که مشخص نیست ایراد کار از کجا است. شگردی ایجاد شده و نیروی شرکتی کانالی شده برای اینکه هر کسی بتواند قانون را دور بزند و نیرو‌های مدنظر خود را استخدام کند. متأسفانه این قانون چندین سال است که فقط بدبختی و بیچارگی و تبعیض را به ارمغان آورده و مردم از این قانون دچار رنج فراوانی شده‌اند.
نه دولت و نه مجلس، هیچکدام نخواسته‌اند این قانون را تغییر دهند و به استخدامی‌ها سامان دهند، چرا که مجلسی‌ها با سوء استفاده از این قانون نفع می‌برند و در دولت نیز اشخاص از این قانون سوء استفاده می‌کنند تا افراد مورد نظر خود را استخدام کنند، این قانون متأسفانه قدرتمندان و متنفذان را قوی‌تر کرده و هیچ فایده و سودی برای ضعغا نداشته است. کسانی که با هیچ صاحب نفوذی در ارتباط نیستند، نمی‌توانند از طریق این قانون استخدام شوند.
در این قانون دست متنفذان و مدیران باز گذاشته شده و افراد به اسم نیروی شرکتی بی‌عدالتی را رقم زده‌اند، چرا نباید در جامعه با برگزاری استخدامی‌های مختلف، بذر‌امید در دل جوانان کاشته شود؟
یکی از بهانه‌های مدیران برای تخلفات شخصی خود، این است که اگر استخدامی برگزار کنیم، مجبوریم همیشه این نیرو‌های شرکتی را نگهداریم. در حالی که قرارداد کاری وجود دارد. این مسوولان وظیفه دارند قانون را اجرا کنند، نه اینکه قانون را با دیدگاه خود تفسیر و رأی شخصی خود را به قانون تحمیل کنند.
امسال سال انتخابات است و مدیران باید بدانند پارتی بازی در بکارگیری نیرو‌ها و نیرو‌های سفارشی به نظام جمهوری اسلامی ضربه می‌زند و خون شهدا را پایمال می‌کنند. ‌اندیشه مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان این کشور بر رعایت قانون در تمام امورات جامعه است، مسوولان باید به فکر آینده باشند و مطمئن باشند که دولت ارث آن‌ها نیست، چه برای کسی که در دولت زحمت کشیده باشد، چه کسی که زحمت نکشیده باشد، این افراد هیچ ارثی در دولت ندارند و بخاطر فعالیتی که می‌کنند حقوق می‌گیرند، بنابراین هیچ حق اضافه‌ای ندارند. مطمئن باشند که در دنیای دیگر باید جواب کار خود را بدهند، باید جواب هر لحظه معطل کردن مردم را بدهند، برخی افراد تصور می‌کنند که با استخدام یک فرد، دارند در حق افراد خوبی می‌کنند، در حالی که با این کار خود بی‌عدالتی را رقم می‌زنند و از قانون تخطی کرده‌اند.
یادمان نرود خودسوزی مامور آبدار چارؤسا که بخاطر بی‌سامانی نیرو‌های شرکتی و مشکلات مالی اتفاق افتاد، یادمان نرود خودکشی یک فرزند شهید، یادمان نرود که بسیاری از این جوانان بخاطر نبود کار و شغل مناسب هیچ آینده‌ای برای خود متصور نیستند.
آقای رئیسی هر چه زودتر به این استان بیایید، چرا که مردم با شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دانشگاه یاسوج را ببینید چه نیروهایی بکارگرفتند؟؟
/ در استانداری را ببینید چه خوب نیروی شرکتی جذب میکنند؟!
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار اگر راست می گوید بجای اینکه به دنبال عزل مدیری توانمند مثل دکتر کیان دهراب پور بود این مدیران متخلف قانون گریز را عزل نماید
پردل
United Kingdom
عادی شده استخدام های فله ای
محمد
درود
مستضعفان و کسانیکه مستحق کار و استخدام هستند با این روند دستشان به همه چیز کوتاه است و این مطلب تا مدیران ارشد خاصه رئیس جمهور و سازمان‌های مرتبط ورود کنند و حق مستقیم را ادا کنند
به امید حق
Iran, Islamic Republic of
افضل هم نیروی خود را می آورد
سفلی مظلوم
United States
بجان خوم ضربه ی روشنفکر و جوونل سفلی زه
ک تا چن سال دیه جبران وانیبو
طرف ایرانه ایگو خرزه ایشانیم
ایما بخاطر رای ایگیم نه الکی نگو
همچینه نهیم زر پا سی کیه حضرت عباسی نفعشم خوش ببره وهموحضراتی ک هممو دونیم تعصب بنیم زمین هیشکع رای نییم ولا ولمو کنیت
کارمندبهزیستی
Iran, Islamic Republic of
والا ماهم قزیب به دودهه خدمت دراین سازمان به شدت ازوضعیت حقوق ومزایامون معترضیم...گوش شنوایی هست؟
استان
Iran, Islamic Republic of
عامل اصلی بد بختی ها مدیران ارشد استان از جمله استاندار است ...
استانداری
Iran, Islamic Republic of
استاندار اول جوابگوی استخدام نیروهای خودشون باشند. تو نیروهای نخبگان استانداری هم جذب کردن. برای افکار عمومی تو سایت یه چیزی میگه. ولی هر کس کار خودشو میکنه. قوتم من دست کسی نیست. نماینده داره رای جمع میکنه. استاندار هم باشون در بیفته. فقط سهم خودشو میبره
صمد....
Iran, Islamic Republic of
سلام. توی تموم ایران پارتی بازی است.....
بزرگترین رو مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردند....
نیروهای بخش کرونا رو اخراج میکنن و اما توی قسمت های مختلف نیروهای خودشونو میگذارن
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی؛پارتی بازی هایی که در دولت شما در این استان می شود،در هیچ دولتی نبوده است.پس لطفا" زودتر بیا تا ما تکلیفمون را با شما و استاتدارت مشخص کنیم.
Iran, Islamic Republic of
علت العلل همه ی هرج و مرج ها و بی تدبیری ها و پارتی بازی اا و رانت ها کسی نیست جز استاندار و نمایندگان مخصوصا" نماینده ی بویراحمد و مارگون و لوداب
Iran, Islamic Republic of
نمایندیل و استاندار تش نهادن من استان
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
دیگه چیزی باقی نمانده
به قول اون ضرب المثل لری معروف

خرده خرد و برده برد
رئیس جمهور چکار می تونه بکنه
اگه ورود کنند رابطه های قومی ورودی های فله ای با مدیران معاونین و قت مشخص می شوند از گذشته تا کنون

ولی امیدی به این حرفا نیست
Romania
اخ اخ ایخو بیا
Iran, Islamic Republic of
سلام این پارتی بازیها همیشه بوده ولی در دوران نماینده فعلی چند برابر شده
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1