تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۶۳۷۹۴
کبنا گزارش می‌دهد

همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد / عبدالله مرادی: آیت الله رئیسی آرامش سیاسی را به کشور برگرداند / دولت سیزدهم زمانی سر کار آمد که چرخ زندگی مردم، چرخ سانتیفیوژ و چرخ تولید در کشور از حرکت‌ایستاده بود و روابط خارجی تخریب شده بود

۱۹
۲
همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد / عبدالله مرادی: آیت الله رئیسی آرامش سیاسی را به کشور برگرداند /  دولت سیزدهم زمانی سر کار آمد که چرخ زندگی مردم، چرخ سانتیفیوژ و چرخ تولید در کشور از حرکت‌ایستاده بود و روابط خارجی تخریب شده بود
کبنا ؛دومین دوره همایس آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران چهار استان کشور در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (سه شنبه 30 خرداد ماه 1402) دومین دوره همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور عبدالله مرادی مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، اسلامی مدیرکل و دبیر ستاد انتخابات کشور و سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان و هرمزگان برگزار شد.
سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست با بیان اینکه همه تلاش دشمنان نظام اسلامی این است که اتحاد ملت و دولت را کمرنگ کنند، اظهار داشت: با تدبیر رئیس جمهور و سیاست‌های دولت شاهد یک دیپلماسی فعال و قوی در عرصه بین المللی هستیم و ایران اسلامی در حال برقراری ارتباط با تمام دنیا است و دشمن از این تحرک و پویایی جمهوری اسلامی نگران است و قطعاً توطئه‌های دشمنان چندبرابر خواهد شد.
وی با بیان اینکه دشمنان ما با عمل و رفتار درست مسوولان در تمام عرصه‌ها راه به جایی نمی‌برند، افزود: در حال برنامه‌ریزی هستیم که بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری یک انتخاب سالم، با امنیت بالا و مشارکت حداکثری در سطح استان برگزار کنیم.
عبدالله مرادی، مدیرکل سیاسی و انتخابات وزارت کشور در این همایش با بیان اینکه بار اصلی زحمات دولت بر دوش فرمانداران است، گفت: دولت سیزدهم زمانی سر کار آمد که چرخ زندگی مردم، چرخ سانتیفیوژ و چرخ تولید در کشور از حرکت‌ایستاده بود و روابط خارجی با کشور‌های آمریکای لاتین، اروپا، شرق آسیا و همسایگان که قرن‌ها روابط دوستانه داشتیم تخریب شده بود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات وزارت کشور افزود: در حوزه مسائل اقتصادی انباشت ۱۴۰۰ همت و تورم بالا، رشد صفر درصدی، کمبود کالا‌های اساسی و از همه مهمتر روند فرسایشی سرمایه اجتماعی دیگری معضلاتی بود که دولت آیت الله رئیسی در ابتدای تشکیل با آن مواجه بود.
وی عنوان کرد: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم مهمترین برنامه‌ای که دنبال کردیم و امروزه رئیس جمهور پرچمدار آن هستند اینکه آرامش سیاسی بدون هیاهو و غوغا سالاری به کشور بازگردد که با تقوای سیاسی که رئیس جمهور داشت شاهد حاکم شدن آرامش سیاسی بر کشور هستیم، و این آرامش سیاسی را در حوزه سیاست خارجی هم شاهدیم.
مدیرکل سیاسی و انتخاب وزارت کشور با بیان اینکه در کنار آرامش سیاسی دولت سیزدهم دو قطبی که در گذشته ایجاد شده بود کنار گذاشته شد، گفت: ویژگی مشخص گفتمان دولت تعامل میز و میدان بود نه آنقدر پشت میز مانند که میدان را فراموش کنند نه اینکه در میدان از کار‌های خود غافل شدند که نمونه بارز آن وزیر کشور است که مرد میدان در زمان بحران‌ها و میز است که همه مسئولان کشوری تا فرمانداران و بخشداران این ویژگی را مدنظر داشته باشند.
وی با بیان اینکه مسأله میز و میدان و آرامش سیاسی به سرمایه اجتماعی باز می‌گردد گفت: در دهه ۹۰ سرمایه اجتماعی سیر نزولی داشت بنابراین در دولت سیزدهم باید به سمت رضایت‌مندی مردم به وسیله کارآمدی دولت پیش برویم.
مرادی ادامه داد: دولت سیزدهم علی رغم همه مشکلاتی که در بودجه وجود دارد اما ناترازی گذشته را مدیریت کرد و به سمت صفر کردن این ناترازی گام برداشته است، البته ادعا نمی‌کنیم که تورم کنترل شده اما دولت در مسیر کنترل تورم است.
دکتر مرادی با بیان اینکه مسأله آب خوزستان، سنندج و آبادان و انتقال آب به حوزه مرکزی ایران در این دولت انجام شده و یا اینکه کار با شتاب در حال انجام است، گفت: در بدهی دولت به بانک مرکزی، ارزی و سایر ابعاد پولی و مالی و زیرساخت‌های آب، برق و گاز کار‌های خوبی انجام شد و تلاش می‌کنیم ابعاد این کار‌های بزرگ در سفره مردم دیده شود و رضایت‌مندی به خانه‌های آن‌ها بازگردد.
مدیرکل سیاسی و امنیتی وزارت کشور در بخش دوم سخنان خود با بیان اینکه به آنچه پشت سر گذاشتیم اشاره شد اما چه چیزی در سال انتخابات پیش رو داریم گفت: در انتهای سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را داریم، دشمن مدت‌ها است در تلاش برای ناامید کردن مردم است.
مرادی ادامه داد: دشمن تخریب شدید رسانه‌ای و روانی را برای هدف قرار دادن مشارکت مردم در انتخابات آغاز کرده به همین دلیل مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری موضوع مهم راهبرد‌های انتخابات را مطرح و مشارکت را در کنار سلامت، رقابت و امنیت را به عنوان چهار مؤلفه اصلی انتخابات تعریف کردند.
وی بیان کرد: دولت و وزارت کشور در راهبرد مشارکت، راهبرد از پیش نوشته شده‌ای ندارد و اینکه فرمانداران انتظار داشته باشند راهبردی را وزارت کشور تهیه و در اختیار آن‌ها قرار دهد چنین چیزی وجود ندارد چرا که راهبرد مشارکت در انتخابات را تک تک شما فرمانداران باید بنویسید.
وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید راهبرد مشارکت با استفاده از حلقه‌های میانی برای جذب آرای مردم را بنویسیند گفت: مسأله مشارکت با نگاه حلقه‌های میانی رای ساز مورد توجه باشد.
مدیرکل سیاسی امنیتی وزارت کشور افزود: باید تلاش کنیم و از همه اقشار‌های مختلف میانی برای حضور حداکثری در پای صندوق رای هم به عنوان رای دهنده و هم انتخاب شونده دعوت شود و هیچ سازمانی نباید درمشارکت حداکثری در انتخابات مغفول بماند.
وی ادامه داد: نکته‌ای که باید مد نظر باشد اینکه مشارکت تنها وظیفه وزارت کشور نیست و همه دستگاه‌های اجرایی باید به میدان بیایند و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پایان سال وظیفه بپذیرند که ساز و کار استفاده از ظرفیت همه وزارتخانه‌ها در عرصه انتخابات مشخص شده است، ضمن اینکه در شورای اداری استان و شهرستان این مهم مورد توجه باشد.
مرادی با اشاره به اینکه موضوع مهم جهاد تبیین نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: رای دهی مردم باید آگاهانه باشد، ضعف بزرگی که وجود دارد اینکه رای دهی هیجانی، طایفه‌ای و جفرافیایی است که بر رای دهی سیاسی غالب شده است، لذا در این خصوص با مردم صحبت کنید.
وی بیان کرد: اجازه ندهید کاندید‌اهای انتخابات مجلس وعده‌های محقق ناشدنی بدهند که همین موضوع امروزه نارضایتی‌ها را افزایش داده است، لذا حتماً روی مسأله رای دهی آگاهانه مردم و وعده‌های محقق شدنی کاندیدا‌ها کار شود.
وی با اشاره به اینکه در گفت و گو با جریانات سیاسی هیچ خط کشی سیاسی اصولگرایی و اصلاح طلبی نداشته باشید، گفت: درب دفتر فرماندار بر روی گروه‌های مختلف سیاسی باز باشد و در محل کارتان با همه آن‌ها گفت و گوی مؤثر و حداکثری داشته باشید.
مرادی خواستار ایجاد ارتباط مؤثر فرمانداران با شورای تأمین شد و گفت: از همین امروز با مجموعه شورای نگهبان و هیأت نظارت بر انتخابات برای همگرایی بیشتر جلسه داشته باشید.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور به در پیش بودن ماه‌های محرم و صفر اشاره و عنوان کرد: در آستانه ماه محرم و صفر از ظرفیت این دو ماه برای پالایش روحی و اخلاقی و دینی در جامعه استفاه شود.
وی با تأکید بر سلامت در انتخابات گفت: همانطور که مسأله مشارکت در انتخابات مهم است مسأله سلامت انتخابات نیز حائز اهمیت است و به فرموده مقام معظم رهبری تک تک رای مردم حق الناس است.
مرادی خطاب به فرمانداران گفت: هیچ گونه سوء‌گیری انتخاباتی نسبت به کاندیدا‌های احتمالی و نمایندگان کنونی از فرمانداران پذیرفتنی نیست چرا که وظیفه داریم انتخابات را در سلامت کامل برگزار کنیم.
وی از فرمانداران خواست از هرگونه رفتاری که شائبه انتخاباتی ایجاد می‌کند و در موضع تهمت قرار می‌گیرند پرهیز کنند.
مدیرکل سیاسی وزارت کشور فرمانداران را به پرهیز از شرکت در جلسات انتخاباتی توصیه کرد و گفت: یقین بدانید اگر در آستانه انتخابات احساس شود فرمانداری به سمت کاندیدایی گرایش دارد و ممکن است سلامت انتخابات خدشه دار شود شب انتخابات هم که باشد این فرد را تغییر خواهیم داد لذا مجدداً توصیه می‌شود فرمانداران رفتاری نداشته باشند که در معرض‌اتهام قرار بگیرند.
وی در پایان با اشاره به موضع‌گیری وزارت کشور در انتخابات پایان سال گفت: وزارت کشور متولی هیچ جریان خاص سیاسی در انتخابات اسفند ماه سال جاری نیست.






همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد

همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد

همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد

همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد

همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

لبنان
Iran, Islamic Republic of
آقای جوکار مدیر محترم نظارت شورای نگهبان، خواهشمندیم و انتظار داریم براساس نص صریح قانون و منویات رهبری با نامزدهای انتخاباتی در تایید یا رد صلاحیت اونها برخورد بشه.. همه ما به وضوح در خطابه ها و اقاریر آشکار نماینده گچساران نسبت به دخالت در عزل و نصب‌ها و فشار آوردن به ریاست دانشگاه برای انتصاب و عزل نیروهای مورد نظرشون آگاهیم بنابراین حجت بر مردم برای عدم انتخاب ناصر حسینی و بر شما ریاست محترم شورای نظارت استان برای عدم تایید صلاحیت ایشان تمام است و توصیه می‌کنیم ایمان و اخرت خودتون را برای مطامع دو روزه دنیا خراب نکنید و در این زمینه قانونی برخورد کنید.
يا حق
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حجه الاسلام رئیسی نه آیت الله
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی بچی خوب ، لازمه ابتدا خوت بری یه دوره آموزش ببینی تا اصول رفتار ، کار اداری، سیاسی و ... را یاد بگیری .
زود قضاوت نکن ککا ، جوجه رو آخر پاییز ایشمرن ،
هنی دولت تعریفیت انتخابات برگزار نکرده بینیم چکاره ایت
Iran, Islamic Republic of
حرف
Iran, Islamic Republic of
خوش از حرف خودش خندش نگرفت کدوم ارامش
ایرانی آزاد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مرادی همشهری عزیز شما که هم حزبی هستید باید اینو بگید ولی چیزی که ما میبینم در جامعه ،،،،هم اقتصاد و هم سیاست را در جامعه به ویرانی و طلاطم کشیده آقای رئیسی حالا کی باید ویرانه های رئیسی درست کنه خدا نیداند
دانای روزگار
Iran, Islamic Republic of
مثل قرار است انتخابات بی‌طرفانه باشد

هنوز هیچ نشده ، تبلیغات و بزرگنمایی دولتی ها در وصف دوستانشان شروع شد....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید
United Kingdom
کدوم ارامش؟کشور ۸۵ میلیونی را تبدیل به ۱۵ میلیون کردید دم از آرامش میزنید؟
ملت حتی آرامش نان ندارند!!!!!!
آنوقت دم از آرامش سیاسی میزنید؟
علی
Iran, Islamic Republic of
انصافم چیز خوبیه یعنی الان این همه مصیبت وبدبختی را شرایط مطلوب میدونید
Iran, Islamic Republic of
یعنی کسی هم هست که حرفای شما را باور کنه؟
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدالله مرادی از خدا و قیامت و ملت مظلوم و فقیر و بیچاره ایران بترس دولت رییسی سبب انواع بحرانها به ویژه ورشکستگی اقتصادی،فقر و گرانی بی سابقه ،ناامیدی مطلق ملت،شکاف عظیم ، اعتراضات گسترده مردمی،بحرانهای سیاسی .فرهنگی،اجتماعی .و ......گردیده است
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته هم حرفای خودت هم حرفای پدر
Iran, Islamic Republic of
کدوم آرامش سیاسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با حذف رقبا مردم را از صندوق رای راندید و کسی را به مردم تحمیل کردین که امروزه مردم رو بیچاره کرده و اقتصاد و سیاست خارجی رو نابود کرد
عادل
Iran, Islamic Republic of
کدام ارامش . تورم 55 در صدی امسال ارامش است . متاسفم برای تحلیل شما
Iran, Islamic Republic of
روابط با خارج ودولتت باید در سفره دیده شود من الان 4 ماه هست گوشت قرمز نخوردم خدا ازشما نگذرد
United Kingdom
آرامش را به زندگی خودت و خانوادت برگردانده نه مردم بدبخت
Iran, Islamic Republic of
.درهمان زمان اگر حرف شما درست باشد که غلط است چرخشان با نرغ ۲۵ هزاری و روغن ۲۰هزاری دلار ۲۴هزار دلاری و...بهتر میچرخید
Iran, Islamic Republic of
از جهت تخصصی و تجربی اقای مرادی مطالب خیلی خوبی گفته است.
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1