تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۶۵۴۱۰
در نشست مشارکت گروههای جهادی در امور اجتماعی؛

فرماندار کهگیلویه: حضور گروههای جهادی با رویکرد علمی در دیشموک امیدوار کننده است

۰
فرماندار کهگیلویه: حضور گروههای جهادی با رویکرد علمی در  دیشموک امیدوار کننده است
کبنا ؛صبح امروز فرماندار کهگیلویه به مراه مدیر کل سازمان بهزیستی در بازدید از مرکز جهادی هاجر در دیشموک فعالیت تیمی این گروه جهادی را مثبت ارزیابی و گفت: حضور گروههای جهادی با رویکرد علمی در دیشموک امیدوار کننده است.
به گزارش کبنا، عبد العزیز موسوی در نشست مشارکت گروههای جهادی در امور اجتماعی و آسیب های آن را ظرفیتی مهم خواند و اظهار داشت: گروههای جهادی تخصصی در حوزه بانوان یکی از ضرورت های برنامه ریزی بخش دیشموک بود که به حمد اله با فعالیت گروه هاجر تحقق توانمندی بانوان دور از انتظار نیست 
وی افزود: بهره‌مندی از ظرفیت بانوان توانمند، مستعد و جهادگر بومی دیشموک در حل مشکلات اموزشی حوزه خانواده‌ در این بخش باعث امیدواری است چرا که اولین گام خود باوری انان در راستای رفع اسیب برداشته شده است.
فرماندار کهگیلویه باتاکید بر اینکه دستگاه های دولتی گروه های جهادی را مورد حمایت قرار دهند خاطر نشان کرد: بهزیستی با انجام سازکارهای لازم در هماهنگی و تعامل با این گروهها می تواند خدمات دهی بهینه ای به مردم بخش دیشموک ارائه دهد.
گفتنی است مجموعه جهادی هاجر با حضور مستمر از آغاز سال ۱۴۰۰ در بخش دیشموک با رویکردی آموزشی و با حمایت رییس مجلس شروع بکار نموده است  
دختران هاجر با تشکیل هسته اولیه از میان زنان و دختران تحصیل کرده دیشموکی با تاکید بر اموزش های کیفی به انان گروههای مرجعی در هفت بخش مبتنی بر مشاوره. اموزش. اشتغال. فراغت و ورزش. مداخله در بحران. پژوهش تشکیل داده است که در هر بخش چندین گروه حقیقی و مجازی فعالیت دارند.
بخش دیشموک با جمعیتی بیش از ۲۰هزار نفر یکی از بخش های چهار گانه شهرستان ۱۳۲هزار نفری کهگیلویه است.بخش دیشموک با جمعیتی بیش از ۲۰هزار نفر یکی از بخش های چهار گانه شهرستان ۱۳۲هزار نفری کهگیلویه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1