تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۷
کد مطلب : ۴۶۵۵۰۵
مراسم گرامی داشت جانباختگان حادثه جمعه خونین یاسوج برگزار شد

فعال اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: تصادف جمعه خونین یاسوج در هر جای دیگری به وقوع می‌پیوست چندین نفر از مسئولین استعفا می‌کردند / آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی سایه‌شان را از سر استان نگیرند و نقش آفرین باشند / نباید اجازه دهیم که ما را به چپ و راست، پایین و بالا، گچساران و دهدشت و... تقسیم کنند

۱
فعال اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: تصادف جمعه خونین یاسوج در هر جای دیگری به وقوع می‌پیوست چندین نفر از مسئولین استعفا می‌کردند / آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی سایه‌شان را از سر استان نگیرند و نقش آفرین باشند /  نباید اجازه دهیم که ما را به چپ و راست، پایین و بالا، گچساران و دهدشت و... تقسیم کنند
کبنا ؛فعال اجتماعی و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید اجازه دهیم که ما را به چپ و راست یا پایین و بالا، گچساران و دهدشت و... تقسیم کنند زیرا ما واحد هستیم و باید با باندبازی مقابله کنیم زیرا تلخی این حوادث برای همه ماست. آباد کردن این کشور نیاز به همدلی و ایثار دارد باید حامی همدیگر باشیم.
به گزارش کبنا، عصر پنجشنبه ( ۵ مردادماه 1402) مراسم گرامی داشت جانباختگان حادثه جمعه خونین یاسوج در محل قبرستان روستای حسین آباد دشتروم برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حمید نیکبخت، فعال اجتماعی و فرهنگی و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، به سخنرانی پرداخت و ضمن تسلیت این حادثه غم‌انگیز اظهار داشت: با توجه به اینکه در گذشته نیز در چنین موقعیتی شاهد حوادث مشابه بوده‌ایم مسئولان هر چه سریعتر نسبت به اصلاح جاده مذکور مطابق استاندارد اقدام نمایند تا شاهد چنین حوادث غم‌انگیزی نباشیم.
این یادگار و فرمانده دوران مقدس افزود: ما به جای سکوت، باید مشکلات را فریاد بزنیم زیرا در مقابل وجدان خود مسئولیم.
نیکبخت با انتقاد شدید از بی‌توجهی‌هایی که باعث بروز این حادثه شده است، گفت: این حادثه در هر کشور دیگری به وقوع می‌پیوست چندین نفر از مسئولین استعفا می‌کردند، اما اینجا چند نفر به خاطر کم کاری استعفا کرده‌اند؟ چند نفر به دادگاه معرفی شده‌اند؟
این فعال اجتماعی و فرهنگی ضمن تشکر از اقدامات پلیس راه برای زحمات و اقدامات خوبشان اما نسبت به تجمع عده‌ای از مردم در مقابل پلیس راه به خاطر کسب و کار انتقاداتی را مطرح کرد.
فعال اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: / تصادف جمعه خونین یاسوج در هر جای دیگری به وقوع می‌پیوست چندین نفر از مسئولین استعفا می‌کردند /  نباید اجازه دهیم که ما را به چپ و راست، پایین و بالا، گچساران و دهدشت و... تقسیم کنند
نیکبخت در ادامه به سفر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: بنده ارادت ویژه‌ای خدمت رئیس جمهور دارم و در سفر اول به همراه‌ایشان خدمت آیت الله ملک حسینی رسیدیم، من از نقش آفرینی علما تشکر می‌کنم. اگر نقش علما کمرنگ شود به ما ظلم می‌شود و ما به حقوق خودمان نمی‌رسیم. خاندان ملک حسینی مورد وثوق مردم هستند و من از خاندان بزرگ ملک حسینی و بویژه آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی می‌خواهم که سایه‌شان را از سر استان نگیرند و مانند همیشه نقش آفرین باشند.
نیکبخت با انتقاد از رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور ما به شما ارادت داریم، شما به این استان تشریف آوردید اما آمدن شما را نه ما فهمیدیم و نه دیگران و از این بابت گله داریم. در سفر قبلی خدمت رئیس جمهور عرض کردیم که ما از شما چندین نیرو در سطح استاندار و وزیر می‌خواهیم زیرا مردم این استان نقش ممتاز و اثرگذاری چه در جنگ و چه در دیگر شرایط حساس، به جمهوری اسلامی داشته‌اند و همه محب اهل بیت و وفادار به انقلاب هستند. استان ما از لحاظ منابع نفت و گاز و منابع آبی، غنی هست. اگر امروز ما یک وزیر بویراحمدی داشتیم حتماً حرف مردم استان مرتباً در جمع هیئت دولت مطرح می‌شد.
نیکبخت همچنین خطاب به هیئت دولت گفت: ما توقع داریم که به صورت ویژه به مسأله بیکاری جوانان پرداخته شود، نگذارید جوانان ما از بیکاری پرپر شوند.

وی به خطاب به رئیس جمهور گفت: روزی که شما به استان تشریف‌آورید مردم با شور و اشتیاق از شما استقبال کردند، زیرا میهمان نواز هستند اما مردم انتظار توجه وبژه از دولت دارند.
نیکبخت افزود، شما یک هزار تراکتور به استان تبریز اختصاص دادید. سفر شما باید در بین مردم باشد تا از نزدیک مطالبات و درد‌های مردم را ببینید و بشنوید.
نیکبخت در ادامه به اختلاف افکنی برخی از ناآگاهان اشاره کرد که خواسته و یا ناخواسته به برخی اختلافات دامن می‌زنند و گفت: ما در بویراحمد سردارانی از همه طوایف داریم، سردار تنگ تامرادی از ماست و برادر ماست. همه سرداران امروز کنار ما هستند و نباید اجازه دهیم که ما را به چپ و راست یا پایین و بالا، گچساران و دهدشت و... تقسیم کنند زیرا ما واحد هستیم و باید با باندبازی مقابله کنیم زیرا تلخی این حوادث برای همه ماست. آباد کردن این کشور نیاز به همدلی و ایثار دارد باید حامی همدیگر باشیم تا شاهد این مصیبت‌ها نباشیم و باید تلاش کنیم زیرا آینده از آن ما و از آن شخصیت‌های گمنامی مانند شهید کرامت ایزدپناه است.
شایان ذکر است در حادثه جمعه خونین یاسوج یک دستگاه تریلی حامل بار آهن به علت نقض فنی در ترمز، بعد از پلیس راه یاسوج–شیراز، با تعدادی خودرو به صورت زنجیره‌ای برخورد کرد که در این حادثه تعداد ۶ نفر فوت و ۲۴ نفر مصدوم شدند که پنج از فوت شدگان از اعضای خانواده پیشکسوت فرهنگی، زنده یاد قربانعلی اتابک بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1