تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۶۵۷۵۲
در جمع خبرنگاران مطرح شد

 فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد: در بالاترین توان رزمی قرار داریم / مردمی سازی امنیت مرزها

۱
۱
 فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد: در بالاترین توان رزمی قرار داریم / مردمی سازی امنیت مرزها
کبنا ؛ فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایه امنیت در مرزهای ما کشاورزی و دامپروری و سازندگی رونق گرفته است. این در حالی بود که زمانی مرزهای ما ناامن بود و خون‌های زیادی بی‌گناه بر زمین ریخت.
به گزارش کبنا، سردار حسن حکمتیان اصل صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران سربازان خط مقدم جهاد رسانه و جنگ نرم هستند.
حکمتیان با اشاره به اینکه افسران جنگ نرم و افسران جنگ سخت کشور امروز در کنار هم قرار دارند، اظهار کرد: ماهیت اقدامات دشمن بر حسب زمان متفاوت است.
سردار حکمتیان اصل گفت: امروز در جنگ نرم و جنگ تبلیغاتی قرار داریم و در همه عرصه‌ها و محورها آمادگی داریم. رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد زمانی در هشت سال جنگ تحمیلی و امروز در شرق، جنوب غرب و مناطق مختلف در حال آفند و پدافند هستند. امروز گروه‌های مقاومت در سراسر دنیا شاید بهتر از مردم استان تیپ ۴۸ فتح را بشناسند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عملکرد تیپ ۴۸ فتح در میادین مختلف را برشمرد و بیان کرد: سال‌های سال است فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در تیپ ۴۸ فتح در نقطه صفر مرزی و سرمای زیر صفر درجه جان خودشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند. همچنین سال‌های سال در گرمای بالای ۵۰ درجه استان خوزستان از کیان نظام اسلامی دفاع کردیم. خدمات تیپ ۴۸ فتح را در استان سیستان و بلوچستان باید اطلاع داشته باشد و تبیین کنید.
سردار حکمتیان اصل تأکید کرد: امروز فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد از فرماندهان قدر در جبهه‌های مقاومت بودند و حماسه‌های زیادی در مقابل داعش آفریدند و شهیدان زیادی در ارتفاعات شمال غرب را تقدیم اسلام کردیم و در سال ۹۷ تعداد ۷ نفر از رزمندگان تیپ ۴۸ فتح شهید شدند.
وی در ادامه افزود: تیپ ۴۸ فتح سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بالاترین سطح آمادگی توان رزم است. امروز پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را داریم و کارآمدترین نیرو‌های انسانی در تیپ ۴۸ فتح حضور دارند. رزمندگان تیپ سخت‌ترین دوره‌های آموزشی را فرا می‌گیرند.
 فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد: در بالاترین توان رزمی قرار داریم / در س
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروهان تک تیرانداز تیپ در کشور رتبه اول را آورد. هم اکنون تیپ ۴۸ فتح در حوزه‌های مختلف جایگاه برتر را ر بین یگان‌های سپاه پاسداران دارد.
سردار حکمتیان اصل اضافه کرد: تیپ ۴۸ فتح سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ روحیه، انضباط و از لحاظ مدیریت و فرماندهی در کنار تجهیزات و نیروی انسانی و آموزش‌های لازم جایگاه برتر را دارد و در حال حاضر در ۱۰۰ رسته در حال آموزش هستیم.
وی تأکید کرد: نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح در سطوح عالی در حال آموزش هستند و در بالاترین سطح از توان و آمادگی قرار دارد.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در تیپ ۴۸ فتح در ۱۵۰۰ کیلومتر دورتر از جغرافیای استان در نقطه صفر مرزی استان آذربایجان غربی در حال مرزبانی و مرزداری هستند.
سردار حکمتیان اصل در ادامه به موضوع مهمی اشاره کرد و گفت: ما امنیت مرز‌ها را مردمی کردیم و تعداد زیادی از افراد که تردد غیرمجاز داشتند را دستگیر کردیم. آن‌ها دل در گرو این داشتند که جزیره امن جمهوری اسلامی را ناامن کنند.
وی افزود: زمانی در همین مرز این گروهک‌های تروریستی در جشن عروسی‌شان سر پاسداران ما را می‌بریدند. اما الان به برکت حضور فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز‌ها مردم در امنیت کامل هستند. شما‌ها باید بروید و ببینید که آنجا کشاورزی و دامداری رونق پیدا کرده‌اند و مردم خوی بیشتر از همه جایگاه رزمندگان تیپ ۴۸ فتح را می‌دانند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنار توان رزمی و دفاع از کیان اسلامی در حوزه اقتصادی، مقابله با قاچاق و برخورد با برهم زدگان امنیت اقدامات ویژه‌ای داشتیم و کشفیات زیادی هم داریم.
وی گفت: ما به امنیت پایدار اعتقاد داریم که الحمدالله هم اکنون در مرز‌ها این اتفاق می‌مون افتاده است.
سردار حکمتیان اصل تأکید کرد: روزی این مرز‌ها در دست گروهک‌ها بود که اکنون در سایه امنیت؛ کشاورزی، دامپروری و سازندگی رونق گرفت و تیپ ۴۸ فتح خدمات زیادی در حوزه محرومیت زدایی ارائه داده است.
وی گفت: در استان خوزستان تیپ ۴۸ فتح در بحث زلزله و سیل خدمات ارزنده‌ای ارائه داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سفره مردم را بگو خودکشی ناشی از فقز و فساد را بگو در چه سطحی هستین
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1