کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

اعزام بیش از ۷ هزار زائر کهگیلویه و بویراحمدی به مرز شلمچه

11 شهريور 1402 ساعت 16:15

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون حدود ۷ هزار و 568 زائر را به سمت مرز شلمچه اعزام شدند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون حدود ۷ هزار و 568 زائر را به سمت مرز شلمچه اعزام شدند.
به گزارش کبنانیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در راستای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی راهداری برنامه‌های پیش از سفر، در حین سفر و بعد از طرح که برای آسیب شناسی و رفع مشکلات برای سال‌های آینده است را اجرا و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
محمدی با اشاره به خدمات قبل از سفر افزود: ایمن سازی مسیر تردد زائران در محور‌های اصلی و شریانی استان انجام و لکه گیری و روکش آسفالت در این محورها، تعمیرات و روشنایی تونل‌ها و معابر برون شهری، نصب تابلو علائم و خط کشی را انجام دادیم.
وی با اشاره به خدمات حین سفر و اضافه کردن ناوگان حمل و نقل عمومی بیان داشت: از ۲۷ مرداد ماه تا ۱۰ شهریورماه حدود ۷ هزار و پانصد و شصت و هشت زائر را با ۲۴۲ سفر ناوگان اتوبوسی به سمت مرز شلمچه اعزام شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به موج بازگشت زائران گفت: از دیروز موج بازگشت زائران شروع شد و تا کنون ۶۵۲ نفر با ۱۸ دستگاه ناوگان اتوبوسی به استان بازگشتند.
محمدی افزود: در این ایام تعدادی ناوگان دولتی از دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای جابجایی زائران و تجهیزات موکب ها به خدمت گرفته شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان داشت : شورای هماهنگی حمل و نقل استان موکبی را با نام شهدای شورای حمل و نقل در محور یاسوج ـ بابا میدان منطقه کوشک راه اندازی شد.
وی اضافه کرد کارکنان حوزه حمل و نقل از اول طرح به مرز شلمچه اعزام و دو گروه مستقر شدند و به زواری که قصد بازگشت به استان را دارند خدمات ارائه می‌دهند.

 


کد مطلب: 466530

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466530/اعزام-بیش-۷-هزار-زائر-کهگیلویه-بویراحمدی-مرز-شلمچه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1