تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۶۶۵۳۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

اعزام بیش از ۷ هزار زائر کهگیلویه و بویراحمدی به مرز شلمچه

۰
اعزام بیش از ۷ هزار زائر کهگیلویه و بویراحمدی به مرز شلمچه
کبنا ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون حدود ۷ هزار و 568 زائر را به سمت مرز شلمچه اعزام شدند.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در راستای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی راهداری برنامه‌های پیش از سفر، در حین سفر و بعد از طرح که برای آسیب شناسی و رفع مشکلات برای سال‌های آینده است را اجرا و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
محمدی با اشاره به خدمات قبل از سفر افزود: ایمن سازی مسیر تردد زائران در محور‌های اصلی و شریانی استان انجام و لکه گیری و روکش آسفالت در این محورها، تعمیرات و روشنایی تونل‌ها و معابر برون شهری، نصب تابلو علائم و خط کشی را انجام دادیم.
وی با اشاره به خدمات حین سفر و اضافه کردن ناوگان حمل و نقل عمومی بیان داشت: از ۲۷ مرداد ماه تا ۱۰ شهریورماه حدود ۷ هزار و پانصد و شصت و هشت زائر را با ۲۴۲ سفر ناوگان اتوبوسی به سمت مرز شلمچه اعزام شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به موج بازگشت زائران گفت: از دیروز موج بازگشت زائران شروع شد و تا کنون ۶۵۲ نفر با ۱۸ دستگاه ناوگان اتوبوسی به استان بازگشتند.
محمدی افزود: در این ایام تعدادی ناوگان دولتی از دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برای جابجایی زائران و تجهیزات موکب ها به خدمت گرفته شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان داشت : شورای هماهنگی حمل و نقل استان موکبی را با نام شهدای شورای حمل و نقل در محور یاسوج ـ بابا میدان منطقه کوشک راه اندازی شد.
وی اضافه کرد کارکنان حوزه حمل و نقل از اول طرح به مرز شلمچه اعزام و دو گروه مستقر شدند و به زواری که قصد بازگشت به استان را دارند خدمات ارائه می‌دهند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
1