تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۶۶۶۵۴
کبنا گزارش می‌دهد؛

سیدجلال داورپناه برای دومین سال پیاپی ریس شورای شهر دهدشت شد

۱
۱
سیدجلال داورپناه برای دومین سال پیاپی ریس شورای شهر دهدشت شد
کبنا ؛
امروز سه شنبه چهاردهم شهریور ماه سومین سال هیات ریسه شورا تشکیل و سیدجلال داورپناه به عنوان ریس شورای شهر برای دومین سال پیاپی انتخاب شد. 
به گزارش کبنا،  در ادامه این فرآیند مصطفی پارسایی به عنوان نایب رییس، طاهر پاداش به عنوان سخنگو و علی فروغی زاده به عنوان خزانه دار انتخاب شد.
 سید جلال داورپناه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درسال گذشته کارهای عمرانی خوبی درشهر انجام گرفت که در روزهای آینده لیست تمام پروژه های انجام شده منتشر خواهد شد.
داورپناه افزود: پارسال مهمترین برنامه شورا اجرایی شدن کمربندی سوم بود که با همفکری و همکاری مالکین، این امر مهم به نتیجه خوبی رسید ولی به دلیل تشکیل نشدن یک جلسه کوچک در فرمانداری با وجود نامه نگاری های زیاد برای تضمین و دلگرم بودن مالکین انجام نگردید که این خود جای سوال برای همه شهروندان بوده و هست.
 وی تصریح کرد: ازآنجایی که مهمترین دغدغه شهرداری دهدشت در سالهای گذشته نبود درآمد پایدار و پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل شهرداری بوده اما با این وجود طی دوسال گذشته حقوق همه کارگران و پرسنل به روز بوده و هیچ موقع این موضوع نادیده گرفته نشده است ولی متاسفانه بازهم ازطرف بعضی از پرسنل در کارهای عمرانی و خدمات رسانی سهل انگاری انجام می‌گیرد که این موضوع قابل توجیح برای هیچ کس نبوده و امسال با برنامه ریزی دقیق تر این موضوع پیگیری و چنانچه مسئولی در شهرداری بخواهد از دوش وظیفه خود فرارکند برخورد جدی خواهد شد.
داورپناه افزود: دلیل اصلی اینکه شهر دهدشت رشد و ترقی نمی‌کند دخالت سیاسیون و بعضی از مسئولانی هست که در طرح‌ها ومصوبات شورا و شهرداری دخالت می‌کنند و نمی گذارند که مصوبات اجرایی گردد. در این حد که اگر شورای شهر بخواهد حتی یک لیوان اب بخورد باید اجازه آن را از افرادی خاص بگیرد که این موضوع قدرت و استقلال شورا را زیر سوال برده و امسال برای رفع این چالش حتما در جلسات شورا باید از نیروهای امنیتی کمک بگیریم تا مصوبات ما بتواند به مرحله اجرایی برسد.
داورپناه بیان کرد: درسال گذشته ۱۵۶۰ تن قیر رایگان داشتیم که بیش از۶۰۰ تن آن مصرف گردید با وجودی که اصلا اجرای آن در دید مردم نیامد و رضایتی در پیش نداشت چرا که ما اجازه تهاتر یا واگذاری آن به بخش خصوصی را نداشتیم و همین باعث گردیده ۹۰۰ تن مابقی ان بلاتکلیف و حتی احتمال برگشت ان هم وجود دارد.
ایشان افزود: در بحث سیمای شهر و زمین‌های خالی وسط شهر مصوبه هایی داشتیم که می‌توانست شهر را متحول و ارزش افزوده زیادی برای شهرداری داشته باشد اما به دلیل دخالت بی‌جای افرادی همه سرمایه گذاران پا به فرار گذاشتند باوجودی که تنها راه نجات این شهر ورود بخش خصوصی به کارهای عمرانی هست اما متاسفانه نمی‌گذارند انجام بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: تا این کارشکنی‌ها و بخیل بازی‌ها دراین شهر هست این شهر بجایی نخواهد رسید و تنها راه نجات این شهر فقط همدل بودن و داشتن دل بزرگ خواهد بود تا این شهر نجات پیدا کند.
ایشان درمورد انتخاب سرپرست و شهردار باتوجه به پایان سال مالی گفتند: در پایان همین ماه هر دو انتخاب و به مردم اعلام خواهند شد.
داورپناه با بیان اینکه دروازه قران در ورودی دهدشت از سمت طولیان با هزینه شخصی خود می‌باشد گفت: ۵۰ درصد آن هم اکنون به صورت درجا ساخته شده و ۵۰ درصد مابقی در تهران به صورت پیش ساخته اماده گردیده که هفته اینده حمل و نصب و به بهره برداری خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اخه طولیان ورودی فرعی دهدشته . ورودی اصلی از طرف بهبهانه. چرا دهدشت همه چیش برعکسه!!!!!!!!
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1