تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۶۶۸۵۴
گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

۰
چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می‌شوند
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت در هفته دفاع مقدس از چهار هزار پشکسوت دفاع مقدس در استان تجلیل می‌شود.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد؛ سید جواد هاشمی مهر دوشنبه در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌های مختلفی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تدارک دیده شده است که همه دستگاه‌ها در جهت عملیاتی کردن این برنامه‌ها مشارکت کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این هفته از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور تجلیل می‌شوند، افزود: چهار هزار پیشکسوت دفاع مقدس از تمام نقاط استان در این روز تجلیل می‌شوند که محوریت این برنامه تجلیل از مادران و همسران شهدا است.
وی عنوان کرد: در سالروز آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه در مرکز استان برگزار و یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس با همکاری تیپ ۴۸ فتح بازسازی می‌شود.
هاشمی مهر از برگزاری نمایشگاه فرهنگی در دهکده دفاع مقدس خبر داد و گفت: با حضور رزمندگان دفاع مقدس نشست‌های روشنگری، بصیرتی و تبیینی در مدارس و برای دانش‌آموزان استان برگزار شود.
وی گفت: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و مردم با دستان خالی با رشادت و دلاوری در مقابل دشمن تا دندان مسلح‌ایستادند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند که باید این هفته "به نام هفته غرور ملی" نام‌گذاری شود.
معاون سیاسی امنیتی و فرهنگی استانداری بر اهمیت بزرگداشت برنامه‌های دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس همه ظرفیت‌های لازم را بکار گیرند.
هاشمی مهر عنوان کرد در این هفته تیم بازرسی استانداری تشکیل و بر روند اجرایی شدن برنامه‌هایی که برای هفته دفاع مقدس تهیه و تدارک دیده شده است نظارت خواهد کرد تا برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار شود.
وی خواستار تولید محتوای مناسب توسط دستگاه‌های فرهنگی در این هفته شد و گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کند عملیات ساخت موزه دفاع مقدس به پایان برسد و استان نیز صاحب موزه شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری از همه کسانی که در برپایی خوب مراسم اربعین حسینی نقش آفرینی کردند قدردانی کرد و گفت: کسانی که در مواکب استان در داخل کشور و کشور عراق افتخار خادمی زائرین امام حسین(ع) را داشتند در خدمات دهی به زائرین نهایت تلاش را بکار گرفتند.
وی عنوان کرد: از ستاد عتبات عالیات استان و همه دستگاه‌هایی که در برگزاری باشکوه مراسم اربعین زحمات زیادی را کشیدند تقدیر و تشکر می‌کنم.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح نیز در این نشست از برگزاری رژه خودرویی در۳۱ شهریور در مرکز استان و یکی از شهرستان‌ها خبر داد و گفت: رژه شهر یاسوج در صبح روز جمعه برگزار می‌شود و برای بعد ازظهر این برنامه در یکی از شهرستان‌ها تدارک دیده شده است.
سردار حسن حکمتیان راز گفت: تیپ ۴۸ فتح عملیات کربلای پنج را در دهکده دفاع مقدس بازسازی خواهد کرد، ضمن اینکه یادواره یک هزار و ۵۲۶ شهید تیپ ۴۸ فتح در این هفته برگزار می‌شود.
خواست خدایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: این استان در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از استان‌های برتر در کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
1