تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۴۶۷۰۸۳
در آستانه بازگشایی مدارس اتفاق افتاد؛

ورود مدعی العموم به مشکلات و نواقص مدارس کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
ورود مدعی العموم به مشکلات و نواقص مدارس کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت اقدام قانونی نکردن برای رفع مشکلات و نواقص و ایرادات مدارس از سوی معاونت پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان، علیه مدیران مربوطه در مجموعه آموزش و پرورش از بابت ترک فعل، اعلام جرم خواهد شد.
به گزارش کبنا و به نقل از به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد، «حامد رهبر» با حضور سرزده در برخی از مدارس شهر یاسوج که در آستانه بازگشایی مدارس از نزدیک عملکرد و وضعیت مراکز آموزشی را برای سال تحصیلی جدید بررسی کرد.
وی با تشریح کارکرد تعلیم و تربیت غیررسمی و همچنین تأکید بر نقش تأثیرگذار و سازنده مدیران و کادر مدارس در تعلیم و تربیت نسل آینده افزود: برای تحقق اهداف مطلوب در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید تأمین زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به حوادث گذشته در برخی مدارس ناشی از ناایمنی ساختمان‌ها افزود: اماکن آموزشی ناایمن استان باید بازسازی و ایمن‌سازی شوند.
معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب یاسوج خاطرنشان کرد: در صورت رفع نکردن ایراد‌های موجود، علیه مسئولان مدرسه اعلام جرم خواهد شد.
رهبر، وجود هرگونه نارسایی در مدارس را غیر قابل قبول دانست و تصریح کرد: مدیران در قبال حوزه تحت مسئولیت خود پاسخگو هستند و در صورت احراز ترک فعل، مورد تعقیب قانونی قرار می‌گیرند.
وی ضمن ابراز نارضایتی و انتقاد از وضعیت نامطلوب و غیرقابل قبول برخی مدارس مورد بازدید از حیث ایمنی و تأسیسات تأکید کرد: موارد لازم به مسئولان مرتبط آموزش و پرورش طی بازدید سرزده، تذکر داده شد.
معاون پیگیری حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بیان کرد: در صورت اقدام قانونی نکردن برای رفع مشکلات و نواقص و ایرادات مدارس از سوی معاونت پیگیری حقوق عامه دادستانی مرکز استان، علیه مدیران مربوطه در مجموعه آموزش و پرورش از بابت ترک فعل، اعلام جرم خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسافرهرروزه...
Iran, Islamic Republic of
یه سرهم به جاده کریک بیاره بزنیت بیزحمت اگروقت داریدببینیدچه دستهای پشت پرده ای رقم چندمیلیاردرامیخوان به زمینی بدهندکه تااخرعمرشون یه میلیاردهم ازسرصاحب زمین زیاده وجلوی اسفالت شدن این جاده راگرفته اند
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل نوسازی مدارس که در رسانه ها میگه بهار نوسازی مدارس در این دولت پس این ورود مدعی العموم دیگه چی هست
معلم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر صداقت گفتار و اخلاص عمل بندگان صالح خدا
جناب مدعی العموم مستقیما به اداره کل اموزش و پرورش میرفتی و مطالبات معوق معلمان .
این کار هم ارزش و ثواب داست و هم مقبول خدا و خلق بود.
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
عشق صندلی یا عشق خدمت

عشق صندلی یا عشق خدمت

مشخص نیست که آیا شائبه حمایت‌های بیرونی از محمدرضا داورزنی این‌قدر اثرگذار است یا اینکه ...
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
1