کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

۲ هزار بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند کهگیلویه اهدا می‌شود

31 شهريور 1402 ساعت 18:33

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به همت گروه پتروپارس، ۲ هزار بسته لوازم تحریر کامل بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کهگیلویه توزیع خواهد شد.


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به همت گروه پتروپارس، ۲ هزار بسته لوازم تحریر کامل بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کهگیلویه توزیع خواهد شد.
به گزارش کبنا، محمد عرفانی نژاد _ نماینده گروه پتروپارس و رئیس سایت پتروشیمی دهدشت _ روز جمعه در آیین "پترو مهر" توزیع لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کهگیلویه در پتروشیمی دهدشت با بیان اینکه ۷ هزار و 500 بسته لوازم تحریر در مناطق مختلف توزیع خواهد شد، گفت: از این تعداد ۲ هزار بسته با تحویل به کمیته امداد بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کهگیلویه توزیع می‌شود.
عرفانی نژاد با بیان اینکه پترو پارس از سال 76شروع کرده به فعالیت و علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همکاری می‌کند.
وی از آموزش نیرو‌های بومی در پتروشیمی دهدشت، شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان به عنوان دیگر مسئولیت‌های اجتماعی گروه پترو پارس نام برد.
قباد مبشری _ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد _ در این آیین با بیان اینکه ۲۱ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته است که عمدتاً در مناطق محروم هستند، گفت: این‌ها فرزندان ما هستند، چه استعداد‌های بی‌نظیری دارند، چه کسانی که با همین کمک‌های اندک به جا‌های بزرگ رسیدند و امروز صاحب یک منسب هستند.  
با بیان اینکه سال گذشته کمیته امداد شش میلیارد به دانش‌آموزان کمک کرد به برگزاری جشن شکوفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در این جشن از کمک‌های مردمی و افراد خیر و نوع دوست برای تأمین نیاز‌های دانش‌آموزان نیازمند استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد افزود: با رایزنی‌های مختلف، خیرین و حامیان ایتام بیش از ۵ هزار بسته به دانش‌آموزان کمک شده است.
وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را مشارکت مردم و نهاد‌های مختلف در حمایت از دانش‌آموزان نیازمند عنوان کرد‌.
مبشری خاطرنشان کرد: امسال ۴۵۰ پایگاه در سراسر استان کار جمع‌آوری کمک‌های نوع دوستانه مردم و نهاد‌ها را تا ۱۵مهر انجام خواهند داد.
وی حمایت پتروپارس از دانش‌آموزان نیازمند کهگیلویه را بسیار مهم دانست و گفت: کمیته امداد به عنوان‌امانت دار طی یک هفته جاری این بسته‌ها را توزیع خواهد کرد.















​​​


کد مطلب: 467315

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467315/۲-هزار-بسته-لوازم-تحریر-دانش-آموزان-نیازمند-کهگیلویه-اهدا-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1