تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۴۶۷۳۱۵
کبنا گزارش می دهد؛

۲ هزار بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند کهگیلویه اهدا می‌شود

۲
۲
۲ هزار بسته لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند کهگیلویه اهدا می‌شود
کبنا ؛همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به همت گروه پتروپارس، ۲ هزار بسته لوازم تحریر کامل بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کهگیلویه توزیع خواهد شد.
به گزارش کبنا، محمد عرفانی نژاد _ نماینده گروه پتروپارس و رئیس سایت پتروشیمی دهدشت _ روز جمعه در آیین "پترو مهر" توزیع لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کهگیلویه در پتروشیمی دهدشت با بیان اینکه ۷ هزار و 500 بسته لوازم تحریر در مناطق مختلف توزیع خواهد شد، گفت: از این تعداد ۲ هزار بسته با تحویل به کمیته امداد بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان کهگیلویه توزیع می‌شود.
عرفانی نژاد با بیان اینکه پترو پارس از سال 76شروع کرده به فعالیت و علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همکاری می‌کند.
وی از آموزش نیرو‌های بومی در پتروشیمی دهدشت، شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان به عنوان دیگر مسئولیت‌های اجتماعی گروه پترو پارس نام برد.
قباد مبشری _ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد _ در این آیین با بیان اینکه ۲۱ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته است که عمدتاً در مناطق محروم هستند، گفت: این‌ها فرزندان ما هستند، چه استعداد‌های بی‌نظیری دارند، چه کسانی که با همین کمک‌های اندک به جا‌های بزرگ رسیدند و امروز صاحب یک منسب هستند.  
با بیان اینکه سال گذشته کمیته امداد شش میلیارد به دانش‌آموزان کمک کرد به برگزاری جشن شکوفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در این جشن از کمک‌های مردمی و افراد خیر و نوع دوست برای تأمین نیاز‌های دانش‌آموزان نیازمند استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۸ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد افزود: با رایزنی‌های مختلف، خیرین و حامیان ایتام بیش از ۵ هزار بسته به دانش‌آموزان کمک شده است.
وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را مشارکت مردم و نهاد‌های مختلف در حمایت از دانش‌آموزان نیازمند عنوان کرد‌.
مبشری خاطرنشان کرد: امسال ۴۵۰ پایگاه در سراسر استان کار جمع‌آوری کمک‌های نوع دوستانه مردم و نهاد‌ها را تا ۱۵مهر انجام خواهند داد.
وی حمایت پتروپارس از دانش‌آموزان نیازمند کهگیلویه را بسیار مهم دانست و گفت: کمیته امداد به عنوان‌امانت دار طی یک هفته جاری این بسته‌ها را توزیع خواهد کرد.














​​​
نام شما

آدرس ايميل شما

علیرضا
Iran, Islamic Republic of
گروه پتروپارس
تصحیح بفرمایید
United Arab Emirates
خدا قوت
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1