تاریخ انتشار
جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۴۶۷۵۵۴
در آستانه ۸ مهر سالگرد حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان؛

تلاش ناکام ضد انقلاب در حوالی مسجد مکی زاهدان / برقراری آرامش در شهر

۰
تلاش ناکام ضد انقلاب در حوالی مسجد مکی زاهدان / برقراری آرامش در شهر
کبنا ؛دقایقی بعد از تحرکات برخی عناصر مشکوک نظم و امنیت عمومی در حوالی مسجد مکی در زاهدان برقرار شده است و تلاش ضد انقلاب ناکام مانده است.
به گزارش کبنا به نقل از مشرق، رسانه‌های ضد انقلاب در آستانه ۸ مهر سالگرد حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان که سال گذشته در بحبوحه اغتشاشات شکل گرفت، با صدور فراخوان هایی در تلاش هستند تا نظم و امنیت عمومی در این شهر را برهم بزنند.
این رسانه ها امروز، یک روز مانده به سالگرد حادثه مذکور در تلاش هستند تا با برجسته سازی اقدامات برخی عناصر مشکوک درحوالی مسجد مکی، فضای زاهدان را بحرانی جلوه دهند و مردم بلوچ را برای حضور در خیابان ها تحریک نمایند.
    
اما تصاویر ارسالی که در اختیار مشرق قرار گرفته است نشان می دهد، تنها دقایقی بعد از تحرکات برخی عناصر مشکوک نظم و امنیت عمومی در حوالی مسجد مکی در زاهدان برقرار شده است و تلاش ضد انقلاب ناکام مانده است.
ناگفته نماند که روز گذشته وزیر اطلاعات از تلاش دشمن برای ترور زنجیره ای چند مولوی، قاضی و پاسدار خبر داده و افزود دشمن قصد داشت بعد از این اقدام طرفین را مقصر حادثه جلوه دهد و به اختلافات قومی و مذهبی دامن بزند.
وزیر اطلاعات تصریح کرده دشمنان به‌دنبال ناامن کردن مرزهای شرقی کشور هستند و لازم است علمای شیعه، اهل سنت و مسئولان هوشیار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
فایل های مرتبط
1