کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار عنوان کرد؛

تکمیل ۲۰۰ مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد

15 مهر 1402 ساعت 0:04

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۲۲۰ مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام تاکنون ۲۰۰ مدرسه توسط نوسازی مدارس تکمیل و تحویل داده شده است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۲۲۰ مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام تاکنون ۲۰۰ مدرسه توسط نوسازی مدارس تکمیل و تحویل داده شده است.
به گزارش کبنانیوز، سید علی احمدزاده امروز پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز مرحومه هاشمی روستای جدول غوره مختار بویراحمد گفت: کار خیر ثواب دنیوی و اخروی دارد و همواره برای کار خیر ثواب نوشته می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرحومه هاشمی در یک حادثه جان خود را از دست دادند اما خانواده این مرحومه کاری ارزشمند انجام دادند و به یاد این مادر مدرسه‌ای در یکی از روستاهای متصل به یاسوج ساختند تا دانش‌آموزان این مناطق بدون نگرانی و دغدغه به تحصیل ادامه دهند.
وی بیان کرد: بخش تعلیم و تربیت در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به کمبود فضای آموزشی نیازمند توجه است و کار بیشتر در این بخش کاملا احساس می‌شود .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدامات نوسازی مدارس گفت: روزی که به عنوان استاندار منصوب شدم به من گزارش دادند که ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه ۱۰ سال است که به طول انجامیده اما نوسازی مدارس دولت سیزدهم در کمتر از چهار_ پنج ماه مدرسه احداث کرده است.
احمدزاده با بیان اینکه سرعتی که در کارها است امیدبخش است، گفت: اقدامات خوب نوسازی مدارس به یک الگو در کشور تبدیل شود و کارها به نحوی پیش برود که در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد و مردم ثمرات آن را ببینند.
وی بیان کرد: نه تنها در یاسوج بلکه در مناطق و روستاهای دورافتاده از جمله دیشموک و سایر نقاط ساخت یک مدرسه طی مدت پنج ماه به نتیجه رسیده که این روند کار استمرار داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوسازی مدارس از مجموعه ۲۲۰ مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام ۲۰۰ مورد را تکمیل و تحویل داده است که کار بزرگی در این زمینه صورت گرفته است.
به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر دور دوم دولت به استان ۹۵۰ میلیارد تومان به حوزه آموزش و پرورش اختصاص یافته است که این میزان اعتبار جدا از اعتبارات استانی است که با توجه به این میزان اعتبار، باید یک تحول در آموزش و پرورش با حفظ سرعت کار شکل گیرد.
احمدزاده بیان کرد: در بازدیدی که از روستاها و مناطق دورافتاده داشتیم این مناطق دارای مشکلات فراوانی است که باید مورد توجه قرار دهیم و طرح جامع و هادی روستای جدول غوره برای خدمات‌رسانی و آسفالت انجام شود.
گفتنی است مدرسه خیرساز چهار کلاسه مرحومه سید هما هاشمی با اعتبار دو میلیارد تومان، زیربنای ۱۵۰ متر مربع و محوطه‌سازی ۵۰۰ متر در کمتر از چند ماه از کلنگ‌زنی افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان این منطقه قرار گرفت.


کد مطلب: 467787

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/467787/تکمیل-۲۰۰-مدرسه-فضای-آموزشی-نیمه-تمام-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1