تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۶۷۷۸۷
استاندار عنوان کرد؛

تکمیل ۲۰۰ مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
تکمیل ۲۰۰ مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۲۲۰ مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام تاکنون ۲۰۰ مدرسه توسط نوسازی مدارس تکمیل و تحویل داده شده است.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده امروز پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از مدرسه خیرساز مرحومه هاشمی روستای جدول غوره مختار بویراحمد گفت: کار خیر ثواب دنیوی و اخروی دارد و همواره برای کار خیر ثواب نوشته می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مرحومه هاشمی در یک حادثه جان خود را از دست دادند اما خانواده این مرحومه کاری ارزشمند انجام دادند و به یاد این مادر مدرسه‌ای در یکی از روستاهای متصل به یاسوج ساختند تا دانش‌آموزان این مناطق بدون نگرانی و دغدغه به تحصیل ادامه دهند.
وی بیان کرد: بخش تعلیم و تربیت در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به کمبود فضای آموزشی نیازمند توجه است و کار بیشتر در این بخش کاملا احساس می‌شود .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدامات نوسازی مدارس گفت: روزی که به عنوان استاندار منصوب شدم به من گزارش دادند که ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه ۱۰ سال است که به طول انجامیده اما نوسازی مدارس دولت سیزدهم در کمتر از چهار_ پنج ماه مدرسه احداث کرده است.
احمدزاده با بیان اینکه سرعتی که در کارها است امیدبخش است، گفت: اقدامات خوب نوسازی مدارس به یک الگو در کشور تبدیل شود و کارها به نحوی پیش برود که در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد و مردم ثمرات آن را ببینند.
وی بیان کرد: نه تنها در یاسوج بلکه در مناطق و روستاهای دورافتاده از جمله دیشموک و سایر نقاط ساخت یک مدرسه طی مدت پنج ماه به نتیجه رسیده که این روند کار استمرار داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: نوسازی مدارس از مجموعه ۲۲۰ مدرسه و فضای آموزشی نیمه تمام ۲۰۰ مورد را تکمیل و تحویل داده است که کار بزرگی در این زمینه صورت گرفته است.
به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر دور دوم دولت به استان ۹۵۰ میلیارد تومان به حوزه آموزش و پرورش اختصاص یافته است که این میزان اعتبار جدا از اعتبارات استانی است که با توجه به این میزان اعتبار، باید یک تحول در آموزش و پرورش با حفظ سرعت کار شکل گیرد.
احمدزاده بیان کرد: در بازدیدی که از روستاها و مناطق دورافتاده داشتیم این مناطق دارای مشکلات فراوانی است که باید مورد توجه قرار دهیم و طرح جامع و هادی روستای جدول غوره برای خدمات‌رسانی و آسفالت انجام شود.
گفتنی است مدرسه خیرساز چهار کلاسه مرحومه سید هما هاشمی با اعتبار دو میلیارد تومان، زیربنای ۱۵۰ متر مربع و محوطه‌سازی ۵۰۰ متر در کمتر از چند ماه از کلنگ‌زنی افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان این منطقه قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
فقط امار امار امار الکی یکی نیست بگه بابا این 200 مدرسه کجاست که هنوز مشکل فضا داریم اینطور که معلومه نوسازی مدارس دیگه یواش یواش باید تعطیل بشه چون دیگه همه مدارس و تموم کرده
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
عشق صندلی یا عشق خدمت

عشق صندلی یا عشق خدمت

مشخص نیست که آیا شائبه حمایت‌های بیرونی از محمدرضا داورزنی این‌قدر اثرگذار است یا اینکه ...
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
1